Slimda Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Haha, ikke sant. Det skal ikke mer til enn gratis øl, og sport på skjermen med andre ord. Endte opp med å være der i over 2 timer. Hun er faktisk utrolig søt, synd hun er frisøren min.Du får spørre om hun kan stusse hårveksten en annen plass samtidig... 1 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Haha, ikke sant. Det skal ikke mer til enn gratis øl, og sport på skjermen med andre ord. Endte opp med å være der i over 2 timer. Hun er faktisk utrolig søt, synd hun er frisøren min.Du får spørre om hun kan stusse hårveksten en annen plass samtidig... Høhøhø. Eventuelt massere noe annet under hodemassasjen... Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Haha, ikke sant. Det skal ikke mer til enn gratis øl, og sport på skjermen med andre ord. Endte opp med å være der i over 2 timer. Hun er faktisk utrolig søt, synd hun er frisøren min.Du får spørre om hun kan stusse hårveksten en annen plass samtidig... Høhøhø. Eventuelt massere noe annet under hodemassasjen... Hvis hun kjører samme prosedyre på det håret som det på hodet, så får du grundig massasje for å si det sånn Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Faren er at han risikerer å miste frisøren, men dersom hun sier ja... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Det hørtes utrolig behagelig ut, egentlig. Synd jeg ikke går til frisøren lengre. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Haha, ikke sant. Det skal ikke mer til enn gratis øl, og sport på skjermen med andre ord. Endte opp med å være der i over 2 timer. Hun er faktisk utrolig søt, synd hun er frisøren min.Du får spørre om hun kan stusse hårveksten en annen plass samtidig... Høhøhø. Eventuelt massere noe annet under hodemassasjen... Hvis hun kjører samme prosedyre på det håret som det på hodet, så får du grundig massasje for å si det sånn Skal det være, så skal det være. Faren er at han risikerer å miste frisøren, men dersom hun sier ja... Bare en måte å finne ut av det på, tror jeg. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Det vil jeg tro. Du jobber tilfeldigvis ikke som frisør...?Haha jeg har ikke vært til frisøren på 2 år. De skremmer meg. Meg også! Ikke vært hos frisør på 6 år, og da fikk jeg en stygg pannelugg og håret ble ellers veldig tungt. Så mye bedre å klippe det selv. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Frisøren er deilig å gå til da. Liker at folk vasker håret mitt. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg har ikke klipt meg på 5 år, stoler ikke på frisører lengre Skal dessuten krølle håret permanent om ikke så lenge eeelsker krøller, skjønner meg ikke på nordiske jenter som hater de naturlige krøllene sine og retter dem ut hver dag cause you're amaziiing, just the way you aaare Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Frisøren er deilig å gå til da. Liker at folk vasker håret mitt. Greit det, gjør ikke noe å bli litt skjemt bort, men jeg har aldri vært fornøyd når jeg har gått ut fra frisøren. ALDRI. Ble faktisk traumatisert som 12åring da jeg ba om bob og fikk kort, kort guttefrisyre Ingen så håret mitt på ett halvt år etter det, fikk til og med lov til å bruke skaut i timen på skolen Hår er veldig lett å klippe hvis man ikke skal ha fancy frisyrer, bare å ta litt mindre enn man tror man skal ta i utgangspunktet så ordner det seg alltid.. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Frisøren er deilig å gå til da. Liker at folk vasker håret mitt. Greit det, gjør ikke noe å bli litt skjemt bort, men jeg har aldri vært fornøyd når jeg har gått ut fra frisøren. ALDRI. Ble faktisk traumatisert som 12åring da jeg ba om bob og fikk kort, kort guttefrisyre Ingen så håret mitt på ett halvt år etter det, fikk til og med lov til å bruke skaut i timen på skolen Hår er veldig lett å klippe hvis man ikke skal ha fancy frisyrer, bare å ta litt mindre enn man tror man skal ta i utgangspunktet så ordner det seg alltid.. Jeg vet va du snakker om. Sist gang jeg skulle farge håret hos frisøren så visste jeg bilde og endte opp med gulaktig hår. Så hu stoler jeg IKKE på lengre! Hvor guttekort? Fikk du sånn ved øra, eller nesten? Jeg hadde begynt å grine om noen hadde ødelagt håret mitt sånn. Jeg skal faktisk til frisøren til fredag. Så hvis ikke jeg blir fornøyd så skal jeg legge meg ned å grine litt før jeg klager til typen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Frisøren er deilig å gå til da. Liker at folk vasker håret mitt. Greit det, gjør ikke noe å bli litt skjemt bort, men jeg har aldri vært fornøyd når jeg har gått ut fra frisøren. ALDRI. Ble faktisk traumatisert som 12åring da jeg ba om bob og fikk kort, kort guttefrisyre Ingen så håret mitt på ett halvt år etter det, fikk til og med lov til å bruke skaut i timen på skolen Hår er veldig lett å klippe hvis man ikke skal ha fancy frisyrer, bare å ta litt mindre enn man tror man skal ta i utgangspunktet så ordner det seg alltid.. Jeg vet va du snakker om. Sist gang jeg skulle farge håret hos frisøren så visste jeg bilde og endte opp med gulaktig hår. Så hu stoler jeg IKKE på lengre! Hvor guttekort? Fikk du sånn ved øra, eller nesten? Jeg hadde begynt å grine om noen hadde ødelagt håret mitt sånn. Jeg skal faktisk til frisøren til fredag. Så hvis ikke jeg blir fornøyd så skal jeg legge meg ned å grine litt før jeg klager til typen. OVER øra.. Det var FORFERDELIG Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 OVER øra.. Det var FORFERDELIG Herregud, jeg hadde blitt helt ødelagt. Da skjønner jeg godt at du klipper det selv. Jeg gjør det faktisk ganske ofte selv, men nå har jeg fått skrålugg og det tør jeg ikke å begi meg utpå selv altså Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Høres deilig ut å ha fått snakket om det, Cakenommy. Kos deg masse i helgen da, tipper det blir hett. Er to uker siden sist jeg så han, når vi møtes nå på lørdag. Hjalp veldig mye. Det er fortsatt rimelig hett og vilt. Sextingen blir drøyere og mer frekt, sex på stadig nye plasser og generelt mer utfordrende. Merker også at det er blitt lettere å gi mer av meg selv. Ettersom han gir meg den tiden jeg trenger, ikke pusher på og at vi ikke møtes noe ofte. Deilig. Synes det er bra du har skiftet fokus. Tror du burde lære deg å nyte singellivet, sette mer pris og fokus på deg selv. Trives du ikke alene, vil jeg tro det blir vanskelig med et forhold. Jeg har elsket singellivet etter jeg kom fra det det forholdet jeg hadde. Tre herlige år. Var i utgangspunktet ikke ut etter noe seriøst. De aller fleste jeg har datet, har enten vært påtrengende ellers så har jeg ikke vært tilstrekkelig interessert. 2 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Høres deilig ut å ha fått snakket om det, Cakenommy. Kos deg masse i helgen da, tipper det blir hett. Er to uker siden sist jeg så han, når vi møtes nå på lørdag. Hjalp veldig mye. Det er fortsatt rimelig hett og vilt. Sextingen blir drøyere og mer frekt, sex på stadig nye plasser og generelt mer utfordrende. Merker også at det er blitt lettere å gi mer av meg selv. Ettersom han gir meg den tiden jeg trenger, ikke pusher på og at vi ikke møtes noe ofte. Deilig. Synes det er bra du har skiftet fokus. Tror du burde lære deg å nyte singellivet, sette mer pris og fokus på deg selv. Trives du ikke alene, vil jeg tro det blir vanskelig med et forhold. Jeg har elsket singellivet etter jeg kom fra det det forholdet jeg hadde. Tre herlige år. Var i utgangspunktet ikke ut etter noe seriøst. De aller fleste jeg har datet, har enten vært påtrengende ellers så har jeg ikke vært tilstrekkelig interessert. Så bra! Du har helt rett, jeg har vært for opptatt av dette kjærestemaset det siste halve året. Det morsomme er at jeg egentlig trives alene, men fort å bli revet med når det etter hvert kommer forventninger om at man skal finne seg noen også. Slagordet mitt den neste tiden bør være noe sånt som dette: gjøre mer, tenke mindre, føle mindre og bare ha det kjempemoro. Ooog slutte å tenke på gutter som ikke fortjener noen av mine tanker Nyttårsforsettet mitt var forresten å ha mer sex faktisk! Haha Endret 26. februar 2014 av Lykke-lita Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Bare gi faen i alt av forventninger. Jeg synes det er veldig moro å sjekke gutter. Mye mer moro enn å bli sjekket opp. Men nå liker jeg utfordringer og da. Bortskjemt pike. Digger det faktumet at min aldri har tatt med de tidligere jentene ut på Valentines. Ettersom han er typen til å få de han vil ha. Men nå har jeg gitt han en ordentlig utfordring fra dag én. Og vice versa. Og ja. Glemte å fortelle det. Tok rett i det ang festivalen. Han sa han ville ha meg med sist vi møttes. Edit; Og ang sex. Kos deg. Lev litt. Nyt ungdomstiden. Få erfaringer, lær nye moves og tricks. Bare lek deg som faen. Ikke stress med forhold. Er ingenting feil å ha sex uten forpliktelser. Nyt friheten mens du har den. Du vet aldri når du kommer inn i et langvarig forhold. Jeg har en liste med ting jeg skal gjøre om/når jeg blir singel igjen. Bare gutse. Endret 26. februar 2014 av Cakenommy Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Gi mer faen er nok et fint stikkord for meg. Hvis jeg ser bort ifra en endeløs sirkel med tanker, har det jo vært litt moro også! Oppdateringer følger Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg har slått fra meg tanken ja, men det er så bittert at det var jeg til begynne med som ville dumpe hun! Bitterrtttttt Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Har ikke sett typen på tre dager. U-ut-holdelig!! Skjønner ikke hvordan dere som ikke ser kjæresten deres på mange uker holder ut. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Har ikke sett typen på tre dager. U-ut-holdelig!! Skjønner ikke hvordan dere som ikke ser kjæresten deres på mange uker holder ut. Hva med oss som er single i lengre tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå