Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonym_*
Kan se ut som hun mener hun vil gå ut med deg når begravelsen og tentamenen hennes er over. Og i stedet for å være sur for at bestefaren hennes døde på "feil tidspunkt" kan du vel heller være litt medfølende?

Jeg er ikke sur, det er bare det at ting på et merkelig vis alltid kommer i veien for meg. Enten er det idiot-venner, fester eller skole. Nå også døde bestefedre...

 

Og jeg har trøstet henne så godt som jeg kan, men hun vil ikke snakke altfor mye om det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Anonym_*

Det er jo en teori Demille, men hvem lyver om sin bestefars død?

 

Jeg prøver på nytt senere, så ser jeg hvordan ting går... når vi begge har bedre tid, kanskje et sted i juleferien etter 31 desember. Jeg må passe på, slik at jeg ikke havner i vennefella, det ville jo vært ille for min del.

 

Hva bør jeg gjøre for å unngå vennefella?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*

Så, hva kan jeg gjøre for å få ting på rett kjøl?

 

Hun er jo en god venn å ha, men tingen er at jeg ikke vil være venn, jeg er forelsket i henne... Hva kan jeg gjøre? Ta en alvorspart om følelsene min med henne en dag?

 

Problemet er at hun er ekstremt sky, og det er vanskelig å få henne til å åpne seg...

Lenke til kommentar
Det er jo en teori Demille, men hvem lyver om sin bestefars død?

 

Jeg prøver på nytt senere, så ser jeg hvordan ting går... når vi begge har bedre tid, kanskje et sted i juleferien etter 31 desember. Jeg må passe på, slik at jeg ikke havner i vennefella, det ville jo vært ille for min del.

 

Hva bør jeg gjøre for å unngå vennefella?

Hvis ho bare vil være venn med deg er det ikke så mye du kan gjøre, egentlig...

Lenke til kommentar
Vær skeptisk til dette utsagnet, folkens:
Wehey, jeg kan regne. :dremel:

:tease:

 

Gratulerer med et og et halvårsdagen, da, Stratosphere. :)

 

Nå var riktignok den første desember dagen vi hadde vært sammen halvannet år, så nå er det snart halvannet år og en halv måned, men det er "halvannet år måneden" det er snakk om da :)

 

Men det gjør ikke gratulasjonene mindre takknemlige. Takk!

 

Er skikkelig glad i jenta, og vi er virkelig på rett kjøl nå :love:

 

Vet bare ikke helt hva jeg skal gi i julegave.. Må spørre hva hun ønsker seg da.. Noen som har noen ideer om hva som er greit å gi som julegave for en gutt som ikke har fryyktelig mye penger?

Endret av Stratosphere
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*
Du må nå ihvertfall huske å vise henne litt medfølelse. Og si at dere får ta det en annen gang. Men kommuniserer dere via brev?

Sory for seint svar, men jeg har det minst like travelt som henne.

 

Uansett, så snakker vi sammen via e-post, MSN og på skolen. Jeg merker at ting går bedre og bedre, og at hun åpner seg mer og mer for meg men det tar lang tid. Hun er sky, og jeg er utålmodig. Men jeg må vente, og skal absolutt vise henne mer medfølelse i håp om at ting går fortere framover, og fordi hun trenger det...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*
Men hvem i huleste lager unnskyldninger som sier at bestefaren dør da?

 

For meg virker det som at hun gjerne vil gå ut med deg litt senere :-)

Jeg får bare føle meg fram, har lite erfaring innen disse tingene men skal prøve i juleferien, enten etter jula eller etter nyttår.

 

Men hvis hun bruker sin døde bestefar som unnskyldning så vet jeg ikke hva jeg gjør. Kjærlighet gjør blind, men ikke døv ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Bjarne_*

Okey, her er problemet. JEg er en gutt som jakter på en jente.

Hvordan kan man vite om ho liker deg eller ikke? Eg gir henne komplimenter, og får tilbake mye. Fysisk kontakt blir det , untatt kyssing som aldri har skjedd.

 

Hvilken signaler bør man se etter? Hva kan man gjøre for vise at eg syns ho er søt? Har sagt det, men ho trur ikkje heilt på meg trur jeg. Eller så spill hun bare kul

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...