Akse Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Det kommer da virkelig an på utgangspunktet og målet Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Høres ut som et fornuftig valg, Krisha. Ja, det er litt gøy hvor likt ting kan bli til slutt. Sommerkroppen er innen rekkevidde. Når jeg begynner å savne noen å ligge i sofaen å kose med fantaserer jeg meg fram til sommer, sol, lettkledd og en digg sommerkropp Når utgangspunktet er veldig bra er det ikke noe problem for min del, Akse. Kunne lat være å trent, og likevel hatt en kropp mange ville vært fornøyd med. Og ja, jeg tør å skryte av at jeg har en bra kropp 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Og ja, jeg tør å skryte av at jeg har en bra kropp Jeg liker det. 1 Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Det kommer da virkelig an på utgangspunktet og målet Jeg tok utgangspunkt i det Lykke-lita har skrevet om kroppen sin tidligere (for måneder, dager og nå minutter siden). Lykke-lita: opprett deg en treningslogg, da vel Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Det kommer da virkelig an på utgangspunktet og målet Jeg tok utgangspunkt i det Lykke-lita har skrevet om kroppen sin tidligere (for måneder, dager og nå minutter siden). Lykke-lita: opprett deg en treningslogg, da vel Hehe, kanskje jeg skulle gjøre det. Men jeg trener ikke så fryktelig mye nå egentlig, jeg bare holder meg godt fra min tidligere idrettskareire og er ganske lettrent eller noe slikt. Og hvor mye jeg får tid til å trene avhenger helt av hvordan det går på skole/jobb. Noen uker er det alt for mye å gjøre. Sånn utenom mitt mislykkede kjærlighetsliv går livet mitt på skinner om dagen forresten, og det er en herlig følelse. Satser på at det positive fortsetter å gro, og at det smitter over på kjærligheten også, en dag når jeg har tid til det Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Fortalte han at jeg blir redd når ting blir veldig intimt, bra og ting går fremover. Føles utrolig godt å få luftet det ut. Hele tilværelsen med han er som et friskt pust. Herlig! Har ikke sett han på over en uke nå. Så tenkte å avtale i helga. Blir deilig å se han igjen, på flere måter. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Høres deilig ut å ha fått snakket om det, Cakenommy. Kos deg masse i helgen da, tipper det blir hett. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg er så pisslei alt som heter menn og kjærleik nå at jeg tror jeg går ned i bua å finner meg ett tau ikveld. - Det var dagens lille rant! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 finner meg ett tau ikveld.Hvilken stakkars kar skal du binde fast i senga og misbruke? 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Hahaha jeg binder han fast og slipper han aldri løs igjen! Han er en heldig jævel. Endret 25. februar 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Det vil jeg tro. Du jobber tilfeldigvis ikke som frisør...? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Det vil jeg tro. Du jobber tilfeldigvis ikke som frisør...?Haha jeg har ikke vært til frisøren på 2 år. De skremmer meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Er frisører skumle? Har sluttet å gå til frisøren selv, men det er fordi jeg klipper håret selv. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 De preiker så mye piss. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg er så pisslei alt som heter menn og kjærleik nå at jeg tror jeg går ned i bua å finner meg ett tau ikveld. - Det var dagens lille rant! Amen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 De preiker så mye piss.Hah. Sist hårklipp ble gjennomført i stillhet, utenom det typiske "sånn? sånn?" "ja." Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Min siste hårklipp besto av øl og OL. Elsker frisøren min. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Elsker frisøren? Der fikk vi inn litt kjærlighet igjen ja Etter å ha pratet i telefon hele dagen på jobb, så føler jeg meg litt mettet av å prate - særlig i telefonen! Ellers så savner jeg kjæresten min... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Du får bryte litt forumregler, så kanskje han kommer og gir deg ris. 1 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Elsker frisøren? Der fikk vi inn litt kjærlighet igjen ja Haha, ikke sant. Det skal ikke mer til enn gratis øl, og sport på skjermen med andre ord. Endte opp med å være der i over 2 timer. Hun er faktisk utrolig søt, synd hun er frisøren min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå