Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres ut som et fornuftig valg, Krisha.

Ja, det er litt gøy hvor likt ting kan bli til slutt. Sommerkroppen er innen rekkevidde. Når jeg begynner å savne noen å ligge i sofaen å kose med fantaserer jeg meg fram til sommer, sol, lettkledd og en digg sommerkropp :D

Når utgangspunktet er veldig bra er det ikke noe problem for min del, Akse. Kunne lat være å trent, og likevel hatt en kropp mange ville vært fornøyd med. Og ja, jeg tør å skryte av at jeg har en bra kropp ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det kommer da virkelig an på utgangspunktet og målet :)

Jeg tok utgangspunkt i det Lykke-lita har skrevet om kroppen sin tidligere (for måneder, dager og nå minutter siden). :p Lykke-lita: opprett deg en treningslogg, da vel :D

Hehe, kanskje jeg skulle gjøre det. Men jeg trener ikke så fryktelig mye nå egentlig, jeg bare holder meg godt fra min tidligere idrettskareire og er ganske lettrent eller noe slikt. Og hvor mye jeg får tid til å trene avhenger helt av hvordan det går på skole/jobb. Noen uker er det alt for mye å gjøre.

Sånn utenom mitt mislykkede kjærlighetsliv går livet mitt på skinner om dagen forresten, og det er en herlig følelse. :D Satser på at det positive fortsetter å gro, og at det smitter over på kjærligheten også, en dag når jeg har tid til det :)

Lenke til kommentar

Fortalte han at jeg blir redd når ting blir veldig intimt, bra og ting går fremover. Føles utrolig godt å få luftet det ut.

Hele tilværelsen med han er som et friskt pust. Herlig! Har ikke sett han på over en uke nå. Så tenkte å avtale i helga. Blir deilig å se han igjen, på flere måter. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...