Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merker at jeg fortsatt sliter med commitment issues, enda jeg liker han kjempgodt og trives med han. Fikk noia når jeg fant ut at jeg glemte av et halskjede hos han, tar alltid med meg alt hjem og legger aldri igjen noe.

Begynner å nærme seg at det blir public snart, ettersom han begynte å poste om kjærlighet på facebook. Kjenner at jeg blir litt redd, samtidlig som det er noe jeg vil. Pokker!

Lenke til kommentar

Alt er fortsatt så nytt. Er tre år siden sist jeg var i et forhold. Vil ha noe langvarig, men samtidlig blir jeg litt skremt når han snakker flere måneder frem i tid, neste vinter ol.

Hvor lenge siden er det dere begynte å date da?

er forøvrig enig med BuffyAnneSummers. Snakker han om ting frem i tid er det fordi han liker deg veldig godt.

Lenke til kommentar

Så fint at dere klarte det sammen Nudelpus :)

Nå har jeg bestemt meg! Blir en blanding av leva livet, hardt arbeid og trening(til 100 % fit sommerkropp) fremover. Og når våren kommer skal jeg finne en å være våryr med, så tar jeg det derfra. Føler meg bra :)

Endret av Lykke-lita
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Naivt å tro at du kan forandre formen særlig frem til sommeren da, men for all del, lykke til.

Mer naivt av meg å tro at jeg klarer å holde meg helt følelsesmessig unna gutter. Jeg kan faktisk skryte av at formen min allerede er veldig bra, men den kan alltid bli bedre, Det skal jeg prøve å holde fokus på fremover med enda litt mer trening. :)

Lenke til kommentar

Jeg synes det er veldig koselig å følge litt med her, selv om jeg ikke er så aktiv. Heier på dere, alle sammen :)

Lurte bare på om dere har noen tips til hvordan man kan savne en man er forelsket i litt mindre?

Har ikke sett ham på to dager, og det knyter seg helt i magen. Håper så veldig å høre fra ham i kveld (nei, vi er ikke sammen, har bare noe på gang). Men det går jo ikke an å sitte her og vente på å høre fra en gutt, om han er aldri så fin og flott. Jeg gjør selvsagt andre ting, jeg har gått tur, rydda hybelen, laga mat, sett noen episoder av en serie, sett på femmila, trena og prata litt med venner (ikke om ham). Men hele tida har jeg ham i bakhodet, og savnet blir sterkere for hver time. Det er vondt. Jeg visste ikke at forelskelse kunne innebære så intense følelser.

Lenke til kommentar

LMT, vet faen akkurat hvordan du har det. Savnet er sykt intenst også mens man holder på. Da jeg ba om samme tips her inne så var det ikke stort mer å gjøre enn det du allerede har gjort. Også noe jeg kunne gjort annerledes var å ikke være redd for å sende han en melding, og kanskje til og med fortelle han at jeg savnet ham.

Jeg så kjæresten min senest i går, og nå savner jeg han så mye at det gjør vondt. :-( klem til deg ♥

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...