Tvillingsjel Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Er ikke noe i veien for at jenter kan ta iniativ. Er bare bra det da. Jeg har ikke noe problemer med det i alle fall Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Merker at jeg fortsatt sliter med commitment issues, enda jeg liker han kjempgodt og trives med han. Fikk noia når jeg fant ut at jeg glemte av et halskjede hos han, tar alltid med meg alt hjem og legger aldri igjen noe. Begynner å nærme seg at det blir public snart, ettersom han begynte å poste om kjærlighet på facebook. Kjenner at jeg blir litt redd, samtidlig som det er noe jeg vil. Pokker! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Hvorfor er du redd? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Alt er fortsatt så nytt. Er tre år siden sist jeg var i et forhold. Vil ha noe langvarig, men samtidlig blir jeg litt skremt når han snakker flere måneder frem i tid, neste vinter ol. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Det betyr bare at han liker deg veldig godt Syns ikke du skal bekymre deg så altfor mye.. bare slapp av og gjør det som føles rett for deg. Syns du at det går for fort så burde du si ifra til han også! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 Alt er fortsatt så nytt. Er tre år siden sist jeg var i et forhold. Vil ha noe langvarig, men samtidlig blir jeg litt skremt når han snakker flere måneder frem i tid, neste vinter ol. Hvor lenge siden er det dere begynte å date da? er forøvrig enig med BuffyAnneSummers. Snakker han om ting frem i tid er det fordi han liker deg veldig godt. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Har ingen grunn til å bekymre meg, det vet jeg. Han påpeker stadig vekk grunner til at han liker meg. Men burde nok si ifra at det går litt raskt, som du sier. Vi har holdt på i tre mnd'er nå. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Er så glad vi klarte å komme oss gjennom hele øvelsen sammen. :-) Endret 23. februar 2014 av Nudelpus Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Du brøt sammen på dag 3? Fordi du ikke får tafse på karen din? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Tja, var vel også det at jeg var veldig utmattet, og nettopp startet på pillene i tillegg som forsterket følelsene noe veldig. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Så fint at dere klarte det sammen Nudelpus Nå har jeg bestemt meg! Blir en blanding av leva livet, hardt arbeid og trening(til 100 % fit sommerkropp) fremover. Og når våren kommer skal jeg finne en å være våryr med, så tar jeg det derfra. Føler meg bra Endret 23. februar 2014 av Lykke-lita 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Cakenommy: Si fra til ham hvordan du føler det og at du har behov for at det er i ditt tempo. Hold på ham. Du angrer om du feiger ut. Nudelpus: klart man har lyst å kysse og klå når man er nær, forstår deg Ja, jeg lever Endret 23. februar 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Akse Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Naivt å tro at du kan forandre formen særlig frem til sommeren da, men for all del, lykke til. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Langdistanseforhold. Endret 23. februar 2014 av Nudelpus Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Avstandsforhold kan fungere. Skeptisk til din situasjon, da dere fremdeles er i puppylove-delen av forholdet. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Ja vi er jo fortsatt nyforelsket :-) Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Naivt å tro at du kan forandre formen særlig frem til sommeren da, men for all del, lykke til. Mer naivt av meg å tro at jeg klarer å holde meg helt følelsesmessig unna gutter. Jeg kan faktisk skryte av at formen min allerede er veldig bra, men den kan alltid bli bedre, Det skal jeg prøve å holde fokus på fremover med enda litt mer trening. Lenke til kommentar
Little Miss Trouble Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg synes det er veldig koselig å følge litt med her, selv om jeg ikke er så aktiv. Heier på dere, alle sammen Lurte bare på om dere har noen tips til hvordan man kan savne en man er forelsket i litt mindre? Har ikke sett ham på to dager, og det knyter seg helt i magen. Håper så veldig å høre fra ham i kveld (nei, vi er ikke sammen, har bare noe på gang). Men det går jo ikke an å sitte her og vente på å høre fra en gutt, om han er aldri så fin og flott. Jeg gjør selvsagt andre ting, jeg har gått tur, rydda hybelen, laga mat, sett noen episoder av en serie, sett på femmila, trena og prata litt med venner (ikke om ham). Men hele tida har jeg ham i bakhodet, og savnet blir sterkere for hver time. Det er vondt. Jeg visste ikke at forelskelse kunne innebære så intense følelser. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Send ham en sms, ring ham eller noe da vel. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 LMT, vet faen akkurat hvordan du har det. Savnet er sykt intenst også mens man holder på. Da jeg ba om samme tips her inne så var det ikke stort mer å gjøre enn det du allerede har gjort. Også noe jeg kunne gjort annerledes var å ikke være redd for å sende han en melding, og kanskje til og med fortelle han at jeg savnet ham. Jeg så kjæresten min senest i går, og nå savner jeg han så mye at det gjør vondt. :-( klem til deg ♥ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå