Lykke-lita Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Jeg skal (prøve) å slutte å ha forventinger til noe som helst, da går det bare galt Endret 14. februar 2014 av Lykke-lita Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg ler/griner om det blir public idag. Heller imorgen eller alle andre dager. 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg synes det er litt komisk med alle mannfolka som er linet opp i blomsterbutikker og smykkebutikker på Valentine. Fint med litt ekstra oppmerksomhet i form av blomster og sånn men det bør også komme på de andre 364 dagene i året også. 3 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Helt enig Men jeg ville gjerne fått bittelitt oppmerksomhet i dag. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Var på det lokale kjøpesenteret idag og fy søren så dyre rosene var Ellers så var det en bråte med mannfolk inne på bjørklund. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg synes det er litt komisk med alle mannfolka som er linet opp i blomsterbutikker og smykkebutikker på Valentine. Fint med litt ekstra oppmerksomhet i form av blomster og sånn men det bør også komme på de andre 364 dagene i året også. De som med hånden på hjertet kan si at de gir ekstra oppmerksomhet regelsmessig hele året, står nok ikke i slike køer idag. Resten føler nok at dette er den ene dagen i året de faktisk må gjøre noe for fruen Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Roser og smykker er for nybegynnere Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Man kan gi oppmerksomhet når som helst ja. Føler at oppmerksomhet kan gå begge veier. Jeg liker godt å glede med små eller større overraskelser. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hvordan er det ekstra oppmerksomhet hvis det er hver dag? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Ikke HVER dag da, men kan være når som helst og andre dager Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Fikk en søt og omtenksom "valentinesmelding" av en god kompis, det var mer enn nok for meg som ikke har lagt særlig mye i dagen. Synes faktisk det er litt hyggelig å se hva folk gjør for hverandre, tenk så bra man kunne hatt det om man gjorde det spontant noen andre dager i året? Akse: hvordan gikk blomsterplanen? 2 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Fikk en søt og omtenksom "valentinesmelding" av en god kompis, det var mer enn nok for meg som ikke har lagt særlig mye i dagen. Synes faktisk det er litt hyggelig å se hva folk gjør for hverandre, tenk så bra man kunne hatt det om man gjorde det spontant noen andre dager i året? Akse: hvordan gikk blomsterplanen? Fornuften tok overhånd gitt. Nå har min impulsive og ivrige side ødelagt nok for meg, og iom. at jeg ikke har peiling på hva hun mener dette er, så sendte jeg bare en melding og sa at hun måtte ha en fin dag. Tenker vi kan treffes litt til, så ser jeg nok hva vi er og ikke er, og hvorvidt det er noe å satse på. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Kom nettopp hjem. Tidenes Valentines! Startet med skateboarding, sex på en offentlig plass, dro en tur på innflyttningsfest, for deretter å avslutte kvelden med røykings og sexytime. Fornøyd, indeed! 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) ♡ :-) Endret 16. februar 2014 av Nudelpus Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Så flint da cakenommy Trodde ikke jeg skulle si dette, men det er faktisk litt digg å gjøre ting fordi man har lyst der og da, uten å tenke noe mer. Ja, ble lite søvn i natt 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Det er det. Å jage slike følelser og eventyr er gull verdt! Du burde ta flere sjanser, Lykke-Lita. Høres ut som det er noe for deg og Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Fornuften tok overhånd gitt. Nå har min impulsive og ivrige side ødelagt nok for meg, og iom. at jeg ikke har peiling på hva hun mener dette er, så sendte jeg bare en melding og sa at hun måtte ha en fin dag. Tenker vi kan treffes litt til, så ser jeg nok hva vi er og ikke er, og hvorvidt det er noe å satse på. Det overrasker meg ikke at fornuften hadde en liten finger med i spillet, et sånt trekk er litt smårisky, kunne jo slå ut begge veier! Hvor står dere akkurat nå da? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Fornuften tok overhånd gitt. Nå har min impulsive og ivrige side ødelagt nok for meg, og iom. at jeg ikke har peiling på hva hun mener dette er, så sendte jeg bare en melding og sa at hun måtte ha en fin dag. Tenker vi kan treffes litt til, så ser jeg nok hva vi er og ikke er, og hvorvidt det er noe å satse på. Det overrasker meg ikke at fornuften hadde en liten finger med i spillet, et sånt trekk er litt smårisky, kunne jo slå ut begge veier! Hvor står dere akkurat nå da? Vi har det veldig gøy når vi er med hverandre, og har veldig god kjemi. Det er god sex, kosing og alt det der, men samtidig har jeg en følelse av at hun ser på det som et slags FWB forhold. Skal jo nevnes at hun er student tilflyttet fra en annen by også. Jeg lar det bare gå sin gang. Men hvis det fortsetter som nå kommer jeg antageligvis til å droppe henne. Det er litt for mye etter hva som passer henne nå, og det er ikke særlig med initiativ fra hennes side. Ut å finne noe nytt, tenker jeg :> 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2014 Jeg lar det bare gå sin gang. Men hvis det fortsetter som nå kommer jeg antageligvis til å droppe henne. Det er litt for mye etter hva som passer henne nå, og det er ikke særlig med initiativ fra hennes side. kjipt med sånne som ikke tar initiativ. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå