AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Er "Wolf of Wall Street" en film man kan invitere en jente med på? Eller kan den bli kjedelig? Anonymous poster hash: 49cca...f6c Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Er "Wolf of Wall Street" en film man kan invitere en jente med på? Eller kan den bli kjedelig? Anonymous poster hash: 49cca...f6c Absolutt. Den er helt rå. Langt fra kjedelig ! Tror den varer nesten 3 timer. Men, 3 timer med god underholdning. Ta med noe snacks Lenke til kommentar
Akse Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Digg deit i går, men hun er helt umulig å lese, og jeg er generelt god på å lese hva folk føler. Virkelig en nøtt hun her, og det er egentlig det som får meg til å fortsette. 2 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Fortsatt ingen date i morgen Eller i dag, eller i går eller i helga. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Fortsatt ingen date i morgen Eller i dag, eller i går eller i helga. Har du prøvd å prate med kandidat 1 og kandidat 2? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Har kommunisert med begge i løpet av de siste par dagene, mer med nr. 2 enn 1. Tenkte å vente så det var førstemann til mølla, men nå synes jeg de er for trege. Nr. 2 har forresten lyst til å se meg, men det krasjet for han ved forrige mulighet på mandag. Jaja, kommer ikke til å ta noe mer initiativ med nr. 1 før han evt. gjør det. Men tror jeg inviterer på besøk eller meg selv bort ganske snart for nr 2! Så får vi se Lenke til kommentar
KleinStein Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Førstemann til mølla? Det betyr så lite for deg hvem av dem du 'ender opp med' altså, Lykke-Lita? Hadde det vært meg hvert fall, som var blant dem to og var viten om det, hadde jeg da bare bevisst tatt større avstand heller. Og hvis jeg skulle tape noe på det, å miste sjansen min hos vedkommende fordi jeg ikke var førstemann til mølla, så er det helt greit forsåvidt. Det var uansett ikke meg som var ønskelig å ha i nærheten da uansett, men derimot bare en eller annen for å fylle et tomrom, en som kom og maste seg til å være førstemann til mølla. Jeg vil tro de fleste ønsker som regel å bli akseptert og satt pris på PÅ GRUNN AV hvem man er, og ikke nødvendigvis på tross av. Eller fordi noen var tilfeldigvis på riktig 'sted' til riktig 'tid'. 4 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Førstemann til mølla? Det betyr så lite for deg hvem av dem du 'ender opp med' altså, Lykke-Lita? Hadde det vært meg hvert fall, som var blant dem to og var viten om det, hadde jeg da bare bevisst tatt større avstand heller. Og hvis jeg skulle tape noe på det, å miste sjansen min hos vedkommende fordi jeg ikke var førstemann til mølla, så er det helt greit forsåvidt. Det var uansett ikke meg som var ønskelig å ha i nærheten da uansett, men derimot bare en eller annen for å fylle et tomrom, en som kom og maste seg til å være førstemann til mølla. Jeg vil tro de fleste ønsker som regel å bli akseptert og satt pris på PÅ GRUNN AV hvem man er, og ikke nødvendigvis på tross av. Eller fordi noen var tilfeldigvis på riktig 'sted' til riktig 'tid'. Jeg likte nr.1 veldig godt, men nå har jeg ventet på at han skal ha tid til meg i to mnd, og vi kom aldri lenger enn bli-kjent-fasen. Da kommer i alle fall jeg til et punkt der jeg ikke orker å vente lenger, men jeg holder likevel døren litt på gløtt. Jeg møtte nr. 2, og har kun vært med han tre ganger. Ser absolutt poenget ditt, og jeg liker ikke det jeg gjør selv. Akkurat nå velger jeg å ta det litt som det kommer. Første mann til mølla betyr jo ikke at jeg kommer til å ende opp med den som er først, det betyr bare at jeg gir han en mulighet til til å bli bedre kjent. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Høres ut som du har kommet omtrent like langt med begge da. Kanskje det kommer en annen og så glemmer du begge og så vil plutselig begge ha deg Kan godt forstå at du ikke liker det. Hadde ikke gjort det selv. Nr en har vært ganske treg av seg. Kroken på døra snart kanskje? Saaaaaavner min, men skal ses i dag. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Har egentlig kommet en del lenger med nr. 1, men om vi hadde møtt hverandre i dag tror jeg uansett at vi hadde falt noen skritt tilbake. Samtidig vet jeg fra tidligere erfaring at ting faller på plass når man ses igjen, selv om det er lenge siden sist. Eller egentlig er jeg utrolig usikker på hvordan jeg ville taklet det i forhold til at jeg har styra litt med en annen i mellomtiden. Ja, han har vært for treng. Jeg burde ikke godta det uten en bedre forklaring enn jeg allerede har fått. Han bor sånn ti min unna med buss også, så føler det ikke er noen unnskyldning lenger. Når det gjelder kroken på døra får jeg det bare ikke til Har alltid et naivt lite håp. Nr. 2 er også digg på en litt rar måte, hehe. uff, føler jeg motsier meg selv hele tiden. Kos deg i kveld da, Tvillingsjel. PS! Ikke sovne Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Haha ja, skal unngå det. Er på nippet til å bli syk da, det liker jeg dårlig. Snufse, hals som klør og litt vondt øre. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 Er på nippet til å bli syk da, det liker jeg dårlig. Snufse, hals som klør og litt vondt øre. Får det koseligst på den romantiske weekenden vår i Stockholm hvis du holder deg frisk. 2 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Bra! Uffda, det er kjedelig. God bedring Du må ikke smitte han da, det skjedde med meg. Og da må du holde deg frisk. Jeg også vil på romantisk tur, men enn så lenge får jeg leve på andres romantiske lykke. Endret 13. februar 2014 av Lykke-lita Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Får det koseligst på den romantiske weekenden vår i Stockholm hvis du holder deg frisk. Gjør så godt jeg kan da Takk Lykke-lita, får satse på at han holder seg frisk! Vi får ta med paracet. 2 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Faen ta meg ass. Jeg liker henne jeg. Vel, da er det alt eller ingenting. Roser på døra i morgen. 3 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Da har vi også gjort det offisielt <3 4 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Da har vi også gjort det offisielt <3 Grattis, pus! Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Faen ta meg ass. Jeg liker henne jeg. Vel, da er det alt eller ingenting. Roser på døra i morgen.Lykke til med det Da har vi også gjort det offisielt <3Så gøy. Grattis Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Faen ta meg ass. Jeg liker henne jeg. Vel, da er det alt eller ingenting. Roser på døra i morgen. Lykke til! Søtt. Da har vi også gjort det offisielt <3 Så koselig Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Da har vi også gjort det offisielt <3 Grattis, pus! takk :-) ♥ Faen ta meg ass. Jeg liker henne jeg. Vel, da er det alt eller ingenting. Roser på døra i morgen.Lykke til med det Da har vi også gjort det offisielt <3Så gøy. Grattis Faen ta meg ass. Jeg liker henne jeg. Vel, da er det alt eller ingenting. Roser på døra i morgen. Lykke til! Søtt. Da har vi også gjort det offisielt <3 Så koselig Takk :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå