Gjest Gjestesen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Takk for hjelpsomt svar Noen konkrete tips til hva jeg burde gjøre for å få dette på "rett kjøl" igjen? Vi møtes som sagt ikke så ofte, men tror jeg skal prøve å invitere henne ut på lunsj eller noe sånt.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Takk for hjelpsomt svar Noen konkrete tips til hva jeg burde gjøre for å få dette på "rett kjøl" igjen? Vi møtes som sagt ikke så ofte, men tror jeg skal prøve å invitere henne ut på lunsj eller noe sånt.... - Være mer frempå. - Hint om at du vil noe mer med å sende flørtende blikk, lett kroppskontakt, litt småprat nå og da, du tar kontakt med henne, er deg selv og gir noen komplemanger (ikke for mange, det virker bare dumt!) - Ikke bry deg om alt hva du tenker, gjør det du føler du må gjøre. - Ikke vurder hva som kan skje om du gjør ditt og datt, da blir du bare sittende bakpå og henge. - Vis interesse og inviter henne på ting som dere begge liker (bowling, paintball, go-cart... you name it) Litt sånn smått hva du kan gjøre. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Djeezus! Hva gjør man når dama man liker(og mer enn det) ikke gir tegn til noe(eller bare venter hun?) og venninna man nettopp ble kjent med, vil ha mer? Er litt forvirret kan en si, da personen en elsker, liker meg, mens personen en vil være venn med, elsker meg( elsker = vil ha mer). Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 *snip* jeg tror ikke den problemstillingen er så uvanlig egentlig. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 jeg tror ikke den problemstillingen er så uvanlig egentlig. Nei det er vel gjerne sånn. Want wat you can't get, don't want what you can have. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) EDIT: Ops var for de som hadde kjærlighet dette her-- Endret 12. desember 2007 av kverna Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Nei, ikke nødvendigvis, kverna. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Nei, tidvis er dette en tilnærmet deppetråd. Og jeg føler nesten for å deppe litt nå når det er 16 dager til jeg ser kjæresten min igjen. Lenke til kommentar
Annalfabet Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg og kjæresten har 11 måneders-jubileum i dag! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Kjæresten kommer klokken halv ni i kveld, så jeg er kjempehappy! Eller egentlig stemmer ikke det, hun kommer hit klokken åtte, men jeg kommer ikke hjem før halv ni. Men da blir det god mat og masse kos! Endret 12. desember 2007 av Atald Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg og kjæresten har 11 måneders-jubileum i dag! Det kan vel ikke kalles så mye jubileum? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det kan vel ikke kalles så mye jubileum? Hun er jo teit. Hva kan du forvente? Ikke ment som noe slemt. Sjekk signaturen. Lenke til kommentar
Annalfabet Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Det kan vel ikke kalles så mye jubileum? Hvorfor ikke? Kibs: Bedre signatur nå? Endret 12. desember 2007 av Annalfabet Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Kibs: Bedre signatur nå? Sa ikke at den var dårlig. Mente bare at det forklarte utsagnet ditt. Uff, savner typen. 16 dager igjen. Er heldigvis snart ferdig med skolen før jul, så da går vel dagene fortere, men allikevel. Lenke til kommentar
Annalfabet Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 16 dager flyr nok forbi fortere enn du tror, særlig nå i jula Selv har jeg muntlig eksamen på fredag. Faen. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Men 16 dager virker lenge. Skjønt... Jaja. Lykke til, da. Endret 12. desember 2007 av Kibs Lenke til kommentar
Annalfabet Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Takk for det. Ja, jeg vet det. Holdt på å dø av lengsel da typen min var i syden. Og d var bare én uke.. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg trenger hjelp til å tolke et brev jeg fikk fra en jente jeg har noe på gang med. Jeg spurte henne om hun ville bli med ut med meg i morgen, og fikk dette svaret: Hei, det hadde vært veldig gøy, men bestefaren min døde igår.. og begravelsen er neste uke (tirsdag). Så jeg må bruke hele denne uka til å øve på mattetentamen ,må jo også pakke, det er på sørlandet vett. Hadde vært gøy å gjøre det en annen gang da, når det ikke er så mye dritt som skjer :| Så, hvordan skal jeg tolke det? Vil hun bli ut med meg neste gang jeg spør eller hva skal jeg gjøre. Den dagen jeg tar en slik sjanse så dør bestefaren hennes. Kunne fyren ikke dødd en annen gang? Typisk at dette skulle skje, når jeg tok sjansen... Jeg tenker på å vente til etter juleferien, men det er jævlig lang tid når man er sikkelig forelsket... Lenke til kommentar
Annalfabet Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Kan se ut som hun mener hun vil gå ut med deg når begravelsen og tentamenen hennes er over. Og i stedet for å være sur for at bestefaren hennes døde på "feil tidspunkt" kan du vel heller være litt medfølende? Endret 12. desember 2007 av Annalfabet Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Så jeg får bare vente med kontakte henne om dette til det blir nyttår, og vi begge er ledige? Jaja, da får jeg fokusere på at mattetentamenen min ikke går i dass :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå