Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Gjest Gjestesen

Takk for hjelpsomt svar :)

 

Noen konkrete tips til hva jeg burde gjøre for å få dette på "rett kjøl" igjen? Vi møtes som sagt ikke så ofte, men tror jeg skal prøve å invitere henne ut på lunsj eller noe sånt....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Takk for hjelpsomt svar :)

 

Noen konkrete tips til hva jeg burde gjøre for å få dette på "rett kjøl" igjen? Vi møtes som sagt ikke så ofte, men tror jeg skal prøve å invitere henne ut på lunsj eller noe sånt....

 

- Være mer frempå.

- Hint om at du vil noe mer med å sende flørtende blikk, lett kroppskontakt, litt småprat nå og da, du tar kontakt med henne, er deg selv og gir noen komplemanger (ikke for mange, det virker bare dumt!)

- Ikke bry deg om alt hva du tenker, gjør det du føler du må gjøre.

- Ikke vurder hva som kan skje om du gjør ditt og datt, da blir du bare sittende bakpå og henge.

- Vis interesse og inviter henne på ting som dere begge liker (bowling, paintball, go-cart... you name it)

 

Litt sånn smått hva du kan gjøre. :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*

Jeg trenger hjelp til å tolke et brev jeg fikk fra en jente jeg har noe på gang med. Jeg spurte henne om hun ville bli med ut med meg i morgen, og fikk dette svaret:

 

Hei,

det hadde vært veldig gøy, men bestefaren min døde igår.. og begravelsen er neste uke (tirsdag). Så jeg må bruke hele denne uka til å øve på mattetentamen ,må jo også pakke, det er på sørlandet vett. Hadde vært gøy å gjøre det en annen gang da, når det ikke er så mye dritt som skjer :|

 

Så, hvordan skal jeg tolke det? Vil hun bli ut med meg neste gang jeg spør eller hva skal jeg gjøre. Den dagen jeg tar en slik sjanse så dør bestefaren hennes. Kunne fyren ikke dødd en annen gang? Typisk at dette skulle skje, når jeg tok sjansen...

 

Jeg tenker på å vente til etter juleferien, men det er jævlig lang tid når man er sikkelig forelsket...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*

Så jeg får bare vente med kontakte henne om dette til det blir nyttår, og vi begge er ledige?

 

Jaja, da får jeg fokusere på at mattetentamenen min ikke går i dass :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...