Emily1 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) ^^ Endret 3. februar 2014 av Nudelpus Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Hva jeg liker best med min? Det er mye det... - vi er begge nerder - vi har begge en veldig sunn seksuell appetitt og sinnsykt bra kjemi - vi er bestevenner - han er morsom, snill, interessant - han tar seg av meg - han passer på meg - han kan sjefe over meg, noe som er hot i visse situasjoner - vi koser oss sammen - han har nydelige blå øyne og et flott smil - han er veldig sjarmerende - han er romantisk Vi visste vi hørte sammen tidlig og vi vil de samme tingene. Som sagt, mye Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Ganske god blanding i det norske markedet når det kommer til hår og øyenfarge. Vet ikke om det er laget en statistikk over hva som er mest vanlig. Så du puler på laglederen? Tsk tsk! Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Jeg så alltid for meg mørkt hår og brune øyne, men har alltid endt med blåøyde. Hver dag er digg ja og flere ganger på fridager Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) ^^ Endret 3. februar 2014 av Nudelpus Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Jeg har også det, men heldigvis er vi to. Han er blond og blåøyd og like høy som meg, hehe. Men ja, han er en kjempebra kjæreste. Vi er flinke til å feire oss selv og gjøre romantiske ting sammen. Savner ham Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 En ting som jeg anser som veldig viktig for et fungerende forhold er noen som virkelig aksepterer dine hobbyer, en person som kan bo i samme hus og ikke måtte henge oppå hverandre 24/7. I mitt tilfelle er gaming en stor interesse og jeg har funnet ei fantastisk dame som aksepterer dette, har også en sønn fra tidligere forhold så det var viktig at hun aksepterte dette også - Nå har vi vært sammen i over et år og skal gifte oss til sommeren, aldri hatt en krangel :> En skal inngå kompromiss i et forhold, men de skal ikke endre personen din eller dine hobbyer, det skaper kun problemer i min erfaring. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Man er to personer som må fungere sammen og om en av personene har barn fra før, så må kjæresten godta det + gå overens med bana også. Folk er ulike og har ulike typer forhold. Man kan være sammen og holde på med egne ting, men samtidig være sammen. Er mye som skal til for at et forhold skal klaffe Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Jeg har også det, men heldigvis er vi to. Han er blond og blåøyd og like høy som meg, hehe. Men ja, han er en kjempebra kjæreste. Vi er flinke til å feire oss selv og gjøre romantiske ting sammen. Savner ham Ååå..... nå savna jeg min skikkelig....... Hvor høye er dere da? En ting som jeg anser som veldig viktig for et fungerende forhold er noen som virkelig aksepterer dine hobbyer, en person som kan bo i samme hus og ikke måtte henge oppå hverandre 24/7. I mitt tilfelle er gaming en stor interesse og jeg har funnet ei fantastisk dame som aksepterer dette, har også en sønn fra tidligere forhold så det var viktig at hun aksepterte dette også - Nå har vi vært sammen i over et år og skal gifte oss til sommeren, aldri hatt en krangel :> En skal inngå kompromiss i et forhold, men de skal ikke endre personen din eller dine hobbyer, det skaper kun problemer i min erfaring. Gratulerer!! 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Noen som er superinteressert i programmering, drift av VM-servere? Du må definitivt være min sjelfrende. Endret 2. februar 2014 av Rudde93 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Noen som er superinteressert i programmering drift av VM-servere? Du må definitivt være min sjelfrende. Du skal ikke se bort fra at det kan finnes slike Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Noen som er superinteressert i programmering drift av VM-servere? Du må definitivt være min sjelfrende. whaaaaaaat Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Datating. Programmering -> Fortelle datamaskinen hva som skal gjøres. VM-servere -> en virtuell datamaskin inne i datamaskinen. Gjør at du kan ha en super-data som har flere virtuelle smådatamaskiner inni. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Noen som er superinteressert i programmering drift av VM-servere? Du må definitivt være min sjelfrende. Du skal ikke se bort fra at det kan finnes slike Pfft, som om en hardcore programmerer som driver med drift av datanettverk har tid til noe annet. @Nudelpus, sjekk edit, skulle vært et komma der, men glemte det, burde kanskje vært og, men jeg planla å liste flere ting, men kom ikke på noe mer @Slimda, tror hun refererte til grammatikken min, hun elsker å påpeke det når jeg gjør en feil. Det booster selvtilliten hennes. Endret 2. februar 2014 av Rudde93 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hahahaha, var det da Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Rudde er min eks-kjæreste <3 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Men vi passet ikke sammen å vil aldri gjøre det. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Men vi passet ikke sammen å vil aldri gjøre det.For lite kunnskap om servere? Høres ikke ut som noen perfekt match nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå