Sexylubb1 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 (endret) Attack of the Endret 27. januar 2014 av Sexylubb1 6 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Lykke-lita ser i alle fall glad ut Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Lykke lita har problemer med diskusjon+mobil men jo, hun er jo glad Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Cakenommy: høres bra og veldig lovende ut virker som dere to er en bra match! Har det inntrykket og. Ingen av oss som forhaster oss inn til noe. Og det gjør det bare enda bedre. Digger at begge ser på hverandre som puslespill, og man får én og én bit man må legge sammen. At man ikke får hele livshistorien på engang. Godt å høre at du har det bra. Håper det går din vei denne gangen. Så har du sikkert lært tips&triks fra hva du burde gjort med han forrige. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Høres utrolig deilig ut å ha det slik happy for you Forhåpentligvis har jeg lært litt, men vi snakker jo litt enda, så kan få litt problemer liker fortsatt han forrige bedre, men ser at det kan snu også Det som var deilig nå med han nye var at vi på en måte tøyset bort ting litt når det ble småkleint. Slik du sa egentlig så jeg vil vel si at kjemien var der fra første sekund, praten gikk veldig lett, og i ett hehe Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Det er utrolig deilig. Tror faktisk aldri jeg har hatt så intim sex før, som samtidlig er så jævlig godt. Hadde sex de tre første timene igår og de to siste. Klarer ikke å holde fingrene fra hverandre. Sweet! Humor er veldig viktig, kan forandre mye. I starten hadde vi sex hver gang det ble klein stemning, ettersom alt ble bra etterpå. Pluss mye kødd fra begge sider. Alt fra frekke kommentarer til poking, kiling, sette kalde hender på kroppen til den andre etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Denne tråden minner mer og mer om en romantisk/erotisk novelle Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Ikke alle kan være klissete. Type romantiske middager, fortelle hvor mye man elsker hverandre og hvorfor, se romantiske komedier sammen, roser og sjokolade etc. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Denne tråden minner mer og mer om en romantisk/erotisk novelle Er ikke det gøy da? Er en viktig del i et forhold, når begge er over lavalder etc. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 (endret) Hu chubby der hadde tålt an greit. Heller hun enn hun som du risikerer å stikke deg på... For min del er hun hakket under chubby, uten at det har noe å si. Mer å ta i osv.. Edit: dette var visst mye lenger bak enn jeg trodde Endret 27. januar 2014 av EspJak1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Det var det definitivt, Esp... Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Usj, jeg fikk skikkelig flashback nå! Jeg lo jo mye sammen med han forrige også, bare på en annen måte. Gleder meg til mye potensielt rot som kan komme til å fylle hodet mitt etter hvert. Men nå må jeg heller ikke glemme den gleden jeg følte etter i går Av og til lengter jeg tilbake til tiden hvor det eneste jeg hadde med gutter å gjøre var vennskapelig, og at jeg bare turte å drømme om annet. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Tenk positivt! Å dvele over alt kommer bare til å slå tilbake før eller senere. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Dette er jo bare en chattetråd mellom dere tre nå.. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Ja, wow. Så vi skal slutte å skrive til hverandre bare pga at slike som deg, ikke har vett nok til å bidra med noe istedenfor å kritisere? Endret 28. januar 2014 av Cakenommy 3 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Alle er fri til å bidra. Er bare å kaste seg med det Darn, var usakelig trøtt igjen i går. Sloknet ikke da men... Lite søvn i helga satt i tror jeg. Sykt trøtt nå også, sov urolig i natt. Urk, nå skal han vekk i et par dager, så får vi en dag sammen og så skal jeg vekk til helgen. Blir mye savning de neste dagene. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Jaa, på søndag hadde vi en liten barnslig konkurranse. Lagde plush leketøy på museum som skal forestille bakterier. Dere kan sikkert se hvem som er min 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Denne tråden minner mer og mer om en romantisk/erotisk novelle Er ikke det gøy da? Gøy og litt skremmende å høre så mye om hva jenter tenker. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Ja, jeg er helt ekstrem på den tenkningen. Lykke lita skal på date i dag! Med fyr nr. 2, woho. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Jeg orker ikke tenke så veldig mye på om og men lenger, nå liker jeg at ting blir bare lagt frem med en gang Sikkert alderen som tar meg igjen eller noe sånt, men er så pisslei av å prøve å tenke meg frem til hva gutter tenker. Jeg kan ikke lese tanker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå