Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cakenommy: høres bra og veldig lovende ut :) virker som dere to er en bra match! :)

Har det inntrykket og. Ingen av oss som forhaster oss inn til noe. Og det gjør det bare enda bedre.

Digger at begge ser på hverandre som puslespill, og man får én og én bit man må legge sammen. At man ikke får hele livshistorien på engang.

Godt å høre at du har det bra. Håper det går din vei denne gangen. Så har du sikkert lært tips&triks fra hva du burde gjort med han forrige. :)

Lenke til kommentar

Høres utrolig deilig ut å ha det slik :) happy for you ;)

Forhåpentligvis har jeg lært litt, men vi snakker jo litt enda, så kan få litt problemer :p liker fortsatt han forrige bedre, men ser at det kan snu også :) Det som var deilig nå med han nye var at vi på en måte tøyset bort ting litt når det ble småkleint. Slik du sa egentlig :) så jeg vil vel si at kjemien var der fra første sekund, praten gikk veldig lett, og i ett :p hehe

Lenke til kommentar

Det er utrolig deilig. Tror faktisk aldri jeg har hatt så intim sex før, som samtidlig er så jævlig godt. Hadde sex de tre første timene igår og de to siste. Klarer ikke å holde fingrene fra hverandre. Sweet!

Humor er veldig viktig, kan forandre mye. I starten hadde vi sex hver gang det ble klein stemning, ettersom alt ble bra etterpå. Pluss mye kødd fra begge sider. Alt fra frekke kommentarer til poking, kiling, sette kalde hender på kroppen til den andre etc.

Lenke til kommentar

Usj, jeg fikk skikkelig flashback nå! Jeg lo jo mye sammen med han forrige også, bare på en annen måte. Gleder meg til mye potensielt rot som kan komme til å fylle hodet mitt etter hvert. Men nå må jeg heller ikke glemme den gleden jeg følte etter i går :) Av og til lengter jeg tilbake til tiden hvor det eneste jeg hadde med gutter å gjøre var vennskapelig, og at jeg bare turte å drømme om annet.

Lenke til kommentar

Alle er fri til å bidra. Er bare å kaste seg med det :)

Darn, var usakelig trøtt igjen i går. Sloknet ikke da men... Lite søvn i helga satt i tror jeg. Sykt trøtt nå også, sov urolig i natt.

Urk, nå skal han vekk i et par dager, så får vi en dag sammen og så skal jeg vekk til helgen. Blir mye savning de neste dagene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Denne tråden minner mer og mer om en romantisk/erotisk novelle :tease:

Er ikke det gøy da? ;)

Gøy og litt skremmende å høre så mye om hva jenter tenker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...