Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

 

Spent? Er dere egentlig det? Får dere inntrykk av at det er så usikkert hvordan det kan gå? :)

 

Krisha, håper det blir koselig for dere da, når dere endelig får være litt alene med hverandre.

Prøv å ikke blåse opp forventningene for meget da slik at det blir vanskelig/umulig å leve opp til dem, men på den andre siden blir det jo naturlig nok en del forventninger når en går en stund og gleder seg til noe. :)

 

Takk, takk! Forventningene er ikke megahøye altså. Alt jeg håper på er jo å bli bedre kjent med han! Det jeg er litt spent på er om det skjer noe hyggelig eller om det tar litt lenger tid. :p

Hehe. Du er der du! I mine ører så høres det nå ut som du har rimelig høye forventninger. Men eller om det vil ta lenger tid enn forventet evt, er det vel da ingen som vet vel. Har du fått inntrykk av at dere har en tendens til å vente med ting eller la den andre få vente en stund noen ganger? Uansett, kan godt forstå at du er spent da. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. Du er der du! I mine ører så høres det nå ut som du har rimelig høye forventninger. Men eller om det vil ta lenger tid enn forventet evt, er det vel da ingen som vet vel. Har du fått inntrykk av at dere har en tendens til å vente med ting eller la den andre få vente en stund noen ganger? Uansett, kan godt forstå at du er spent da. :)

 

Vil vel si at det går veldig fort i svingene med D. Er ikke mye venting for å si det sånn, og det har vært litt skummelt, men nå synes jeg det er en forfriskende motsetning til hvordan det har vært med S. Dessuten er D en superhunk :blush: (og han skjønner det ikke selv).

 

Vi har kjent hverandre i to uker nå, og sett hverandre omtrent hver dag. Han blir mer og mer fysisk på en hyggelig og omsorgsfull måte (finnes alltid en grunn til å ta på meg) og på tross av at vi allerede har en avtale ville han gjerne finne på noe nå også.

 

Likevel føles det veldig riktig, og på ingen måte ubehagelig som jeg ellers ville følt når noe skjer så fort...

 

Det er nok umulig å vite hva som skjer, og det er jo derfor jeg er spent. Ingen som har dødd av å ha høye forventninger i hvertfall :) Jeg lurer litt på hva han vil, selv om det virker som om han er veldig seriøs ut i fra sånn han behandler meg.

Lenke til kommentar

Likevel føles det veldig riktig, og på ingen måte ubehagelig som jeg ellers ville følt når noe skjer så fort...

Mye bedre når det går litt raskt i svingene. Da er det mer spenning, og ikke så mye venting og uro for at han skal miste interessen. At det ikke er ubehagelig at det skjer så fort i forhold til han forrige er dessuten et veldig godt tegn.

Lenke til kommentar

Vil vel si at det går veldig fort i svingene med D. Er ikke mye venting for å si det sånn, og det har vært litt skummelt, men nå synes jeg det er en forfriskende motsetning til hvordan det har vært med S. Dessuten er D en superhunk :blush: (og han skjønner det ikke selv).

 

Vi har kjent hverandre i to uker nå, og sett hverandre omtrent hver dag. Han blir mer og mer fysisk på en hyggelig og omsorgsfull måte (finnes alltid en grunn til å ta på meg) og på tross av at vi allerede har en avtale ville han gjerne finne på noe nå også.

 

Likevel føles det veldig riktig, og på ingen måte ubehagelig som jeg ellers ville følt når noe skjer så fort...

 

Det er nok umulig å vite hva som skjer, og det er jo derfor jeg er spent. Ingen som har dødd av å ha høye forventninger i hvertfall :) Jeg lurer litt på hva han vil, selv om det virker som om han er veldig seriøs ut i fra sånn han behandler meg.

 

 

Hmm. Det finnes vel mange hastigheter av hvor fort noe kan gå i svingene og en hver har vel sin egen oppfatning av den, men det er vel ikke så ille så lenge det ikke går for fort, slik at det blir ubehagelig og skummelt, som du sier. F.eks, spaserer noen fort, eller i sin normale hastighet? Og han er en superhunk uten å skjønne det selv? Hørtes veldig rart ut. Han har ikke hatt noen rundt seg da som har ødelagt selvbilde hans ved å trykke han ned hele tiden vel? Og i så fall, må jo du prøve bygge selvfølelsen hans litt opp igjen da, slik at han (og) kan se og forstå hvor kjekk og snill han egentlig er, som den superhunken. :)

 

Men ja, fort eller sakte, så lenge det føles riktig så er vel det det viktigste.

 

Ingen har dødd av høye forventninger nei, men mange potensielle positive øyeblikk har nok blitt drept pga det, da dem aldri hadde en sjanse engang før skuffelsen inntok når det ikke var akkurat slik som en så for seg. Og da kan man havne i et lite dilemma, når den ene ikke har lyst å føle seg som en dårlig erstatning av imaginære realiteter eller den andre ikke føler for å nøye seg med noe, siden det som er ønsket, føles behov for og er egentlig forventet, ikke føles helt tilfredsstillende nok, på en måte.

 

Og du lurer litt på hva han vil da, sier du. Vel, får håpe du ikke har for store forventninger til hvor seriøs du gjerne ønsker han skulle være og da eventuelt. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fort i svingene er galskap, plutselig er man fanget i noe man ikke vil. Roe ned tempoet er tingen.

 

Ser ut som jeg er på vei til å få kjæreste, men skal fortsatt ta meg god tid. Kjenner fortsatt litt på følelsen av å bli kvelt, to overnattinger på rad er nok til at jeg trykker på bremsen. Mulig det bare er meg som trives med mye alenetid.

Lenke til kommentar

Jeg vil høre om andres kliss nå :p tvillingsjel er flink på sånt da forresten :)

Skal gi deg kliss, jeg. :p

 

Vi har straks(neste uke!) vært kjærester i fire år. Han er det fineste og beste mennesket jeg noen gang har møtt, på alle måter. Jeg savner på ingen måter begynnelsen av forholdet, for det blir bare bedre og bedre. Han gir meg fortsatt sommerfugler i magen og jeg gleder meg fortsatt intenst til vi møtes. Uavhengig av om det er 2 timer eller to uker siden sist.

 

Uansett hva som skjer, så er det han jeg vil fortelle det til først. Det er han jeg vil ha ved min side. Og jeg håper vi kan bli gamle sammen. :love:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal gi deg kliss, jeg. :p

Vi har straks(neste uke!) vært kjærester i fire år. Han er det fineste og beste mennesket jeg noen gang har møtt, på alle måter. Jeg savner på ingen måter begynnelsen av forholdet, for det blir bare bedre og bedre. Han gir meg fortsatt sommerfugler i magen og jeg gleder meg fortsatt intenst til vi møtes. Uavhengig av om det er 2 timer eller to uker siden sist.

 

Uansett hva som skjer, så er det han jeg vil fortelle det til først. Det er han jeg vil ha ved min side. Og jeg håper vi kan bli gamle sammen. :love:

 

Så koselig å lese :D Drømme seg bort :love:

Endret av Lykke-lita
Lenke til kommentar

Fort i svingene er galskap, plutselig er man fanget i noe man ikke vil. Roe ned tempoet er tingen.

 

Ser ut som jeg er på vei til å få kjæreste, men skal fortsatt ta meg god tid. Kjenner fortsatt litt på følelsen av å bli kvelt, to overnattinger på rad er nok til at jeg trykker på bremsen. Mulig det bare er meg som trives med mye alenetid.

Jeg tror jeg hadde følt det på samme måten, han har bare ikke gitt meg muligheten til det :p Alenetid er gull verdt for meg!

Lenke til kommentar

Skuffet over oppdateringene her i kveld! ;)

 

Lykke-lita har fortsatt draget :p happy/grubletime. Mer utfyllende kommet, men herlig å kysse igjen! Wii ;)

Kom hjem for en tre kvarter siden.

 

Det er utrolig mye spenning mellom oss enda, fordi om vi vet godt hvor vi har hverandre. Han likte visst veldig godt måten jeg bygger opp spenningen på bla. Hadde sex noen timer, så litt serier og pratet masse sammen.

Han sa at vi burde dra ut og spise sushi en dag sammen, det blir isåfall det første ordentlige daten. Ellers har vi bare vært ute på kafè, på byen, hos han, klatring og alpintbakken. Så blir det jo skateboard-date snart. Virket som han hadde lyst til at jeg skulle kaste meg en psytrance festival her i byen, som foregår i september. Så skal vi dra sammen på illegal raveparty i mars engang. Vi to og masse venner av oss.

 

Først nå når jeg skriver det ned, at jeg ser hvor mye forskjellig som allerede er planlagt, omtrent. Men jeg har det veldig bra, og det skremmer meg ikke. Ettersom jeg får den alenetiden, og det ikke er noe problem for noen av oss å balansere tiden vi vil ha med venner. Som begge av oss prioriterer ganske mye.

 

Konklusjon: Alt i alt er alt veldig herlig for tiden!

Lenke til kommentar

Så koselig da :)

 

Jeg var alene med min for første gang siden torsdag i går. Vi spiste god middag, konset bare på hverandre, drakk vin og koste oss. Da vi endelig la oss og skulle ha oss, så sloknet jeg. Wtf liksom... Men jeg har sovet ekstremt lite i helgen, så er ikke overrasket..

 

Tok meg av ham i dag tidlig da, men jeg må vente til kvelden. Stakkars meg! Jaja, med unntak sv delen hvor jeg sloknet så var kvelden utrolig bra :love:

Lenke til kommentar

Så koselig da :)

 

Jeg var alene med min for første gang siden torsdag i går. Vi spiste god middag, konset bare på hverandre, drakk vin og koste oss. Da vi endelig la oss og skulle ha oss, så sloknet jeg. Wtf liksom... Men jeg har sovet ekstremt lite i helgen, så er ikke overrasket..

 

Tok meg av ham i dag tidlig da, men jeg må vente til kvelden. Stakkars meg! Jaja, med unntak sv delen hvor jeg sloknet så var kvelden utrolig bra :love:

 

Jeg trodde du skrev "jeg var alene med min mor", så hjertet mitt hoppet litt når jeg kom til delen hvor dere skulle ha dere.

Lenke til kommentar

Så koselig da :)

 

Jeg var alene med min for første gang siden torsdag i går. Vi spiste god middag, konset bare på hverandre, drakk vin og koste oss. Da vi endelig la oss og skulle ha oss, så sloknet jeg. Wtf liksom... Men jeg har sovet ekstremt lite i helgen, så er ikke overrasket..

 

Tok meg av ham i dag tidlig da, men jeg må vente til kvelden. Stakkars meg! Jaja, med unntak sv delen hvor jeg sloknet så var kvelden utrolig bra :love:

 

Haha, er ikke dette andre gangen du slokner på kort tid? :p

Lenke til kommentar

Kom hjem sent selv :p Vi kosa oss vi, og han får meg til å le masse :) Det liker jeg. Og det manglet nok litt på han forrige tror jeg. Eller vi lo jo vi også, men ikke på langt nær så mye. Ellers tok han meg ikke så mye med storm som jeg skulle ønske, men bra nok til at han får flere sjanser! :) Mulig han kun ville ligge meg meg også, for jeg måtte holde igjen ganske hardt :p Men liker alltid å tro at jeg ser så deilig ut, at de ikke klarer å styre seg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...