Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men, jeg vil ikke være innbilsk eller noe, men skal jeg lese noe mer i det? Jeg har bare bodd her et par uker, og selv om vi snakker en del når vi møtes, så skjer ikke det så ofte.
Det spørs litt på hva slags gutt han er, men jeg går hvertfall rundt i boxeren her hjemme ganske ofte uten at jeg har til hensikt å sjekke opp de to jentene jeg bor med..
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Uansett. Mange som feirer jula eller tilbringer en stor del av juleferien med kjæresten, egentlig..?

Ikke det at jeg har kjæreste, men uansett: Jeg feirer julen med familien og reiser avgårde på omkring nyttårsaften. Partey og fyrverkeri :whistle:;)

Lenke til kommentar
Gjest Gjestesen

Oooooog der tror jeg at jeg holder på å gå på huet rett oppi vennefella... Hadde ei jente på besøk igår, vi har møttes et par ganger før, men ikke noe spesielt... Satt i flere timer og bare snakket, lå sammen og hørte på musikk, etc. Virket som om hun hadde interesse for meg, vi lo og småflørtet mye, etc. Så begynte hun plutselig å snakke om gutter. WTF? Her hadde det gått så bra og så begynner hun å snakke om at "han og han var jeg keen på, og så rota jeg med han for å gjøre han andre sjalu, bla bla bla bla, men for øyeblikket er jeg singel og nyter det"

 

Følte meg som verdens største tøffelhelt iom at jeg bare satt der og hørte på som om det skulle vært moren min!

 

Noen som har noen synspunkter på om jeg holder på å rett i vennefella (noe jeg IKKE vil, har lyst til å ta det et skritt videre...) og hva jeg evt skal gjøre for å holde meg ute av den!

 

Takker for evt svar :)

Lenke til kommentar
Uansett. Mange som feirer jula eller tilbringer en stor del av juleferien med kjæresten, egentlig..?

 

Det lurer jeg også litt på.

 

Tenker det kan være vanskelig å kombinere familie og kjæreste (hvilken familie skal man være hos?), og at man ikke ditcher familien fordi man har så mange juletradisjoner med dem. Og hvor skal man være på julaften hvis man ikke er hjemme? Da tenker jeg nok mest på folk mellom små og opp til et sted på tjuetallet som ikke har etablert seg helt enda.

 

Kjæresten min reiser bort, så da fikk jeg ikke noe dilemma med det. Vel, jeg kunne ha fulgt etter ... men igjen, må være med familien! Derfor blir nok en mindre del av jula tilbrakt med kjæresten.

Lenke til kommentar
Tenker det kan være vanskelig å kombinere familie og kjæreste (hvilken familie skal man være hos?), og at man ikke ditcher familien fordi man har så mange juletradisjoner med dem. Og hvor skal man være på julaften hvis man ikke er hjemme? Da tenker jeg nok mest på folk mellom små og opp til et sted på tjuetallet som ikke har etablert seg helt enda.

Det er så absolutt et dilemma det der, ja.

Bryter selv noen tradisjoner når jeg reiser bort i romjula og blir borte over nyttår, og det blir ikke tatt veldig godt imot her hjemme.

Lenke til kommentar
Oooooog der tror jeg at jeg holder på å gå på huet rett oppi vennefella... Hadde ei jente på besøk igår, vi har møttes et par ganger før, men ikke noe spesielt... Satt i flere timer og bare snakket, lå sammen og hørte på musikk, etc. Virket som om hun hadde interesse for meg, vi lo og småflørtet mye, etc. Så begynte hun plutselig å snakke om gutter. WTF? Her hadde det gått så bra og så begynner hun å snakke om at "han og han var jeg keen på, og så rota jeg med han for å gjøre han andre sjalu, bla bla bla bla, men for øyeblikket er jeg singel og nyter det"

 

Følte meg som verdens største tøffelhelt iom at jeg bare satt der og hørte på som om det skulle vært moren min!

 

Noen som har noen synspunkter på om jeg holder på å rett i vennefella (noe jeg IKKE vil, har lyst til å ta det et skritt videre...) og hva jeg evt skal gjøre for å holde meg ute av den!

 

Takker for evt svar :)

Det ser ikke ut som hu vurderer deg som noe seriøst kjæresteemne, hvertfall? Tror du burde endre taktikken litt før hu plutselig forteller om han dritkjekke fyren hu møtte på byen i helga.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
My thoughts exactly! Noen tips til hva jeg burde gjøre?

Sette opp farten og ikke late som om du er venn lengre. Rett og slett, ikke mer å gjøre. Fortsetter du å late som om du er venn eller ikke prøver på noe mer blir du bare venn (egenerfart). Det letteste er vel å drive mer med kroppskontakt og generelt sett mer flørting enn bare prating, da vipper man på grensen mellom venn og kjærestemateriale.

 

Tipset mitt er bare å kjøre på med alt du har får å prøve å komme på rett kjøl igjen. Greier du det ikke blir du "bare" venn med henne. Selvsagt, man kan dra seg ut av det også, men det er litt av en snuoperasjon skal jeg si deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...