Cakenommy Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Glitch in the matrix. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Han har sikkert lett etter ei som minner ham ekstremt om eksen vett, og har vært såpass nøye at han tilogmed har studert navn på familiemedlemmer og lignende. Bra fyr, liker ham allerede! 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) leste litt kjapt der Endret 23. januar 2014 av multisync Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Lol. Wat. Foreldrene til eks'en til han jeg dater, har samme navn som mine foreldre. Begge to. Sannsynligheten? Har du møtt dem enda? Kan jo være du har en bror du ikke vet om Hæ? Lol. Wat. Foreldrene til eks'en til han jeg dater, har samme navn som mine foreldre. Begge to. Sannsynligheten? Har du søstre? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hahaha! La meg bare si at jeg er evig takknemlig for at jeg ikke ser ut som en Dodo-fugl. Er vel sålangt fra henne som du kan komme. Og glad for det. Eks for en grunn. Han ble dritlei av Dodo-fuglen etter et halvt år. Dodo-fugl kommer fra han btw. Han sa til henne at hun lignet på en. Lol. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Jammen, husker du ikke at jeg har kalt deg dodo før, i forumkaféen? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Ofc. Tar på meg kostyme for deg vettu bby :winkwink: Vet jo du tenner på den slags! Endret 23. januar 2014 av Cakenommy Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hvordan står det til på kjærlighetsfronten hos dere da? La meg få høre en lykkelig kjærlighetshistorie eller to.Må leve litt igjennom andre ^^ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Avstandsforhold. Ganske nytt. Mongoloid lang avstand, Bergen/Hamar. Føler meg som en idiot. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Avstandsforhold. Ganske nytt. Mongoloid lang avstand, Bergen/Hamar. Føler meg som en idiot. idiot? Høres jo ikke ut som noe lykkelig historie det? Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Skrev egentlig en avhandling, men fant ut at det holder med noen ord. D har tatt meg med storm Endret 24. januar 2014 av Krisha 2 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Skrev egentlig en avhandling, men fant ut at det holder med noen ord. D har tatt meg med storm Så bra Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Noen ganger sliter folk med vekta og har hatt vekt issues lenge og prøver kanskje å trøste seg selv, så var ikke ment som noen fornærmelse... Men kan vi heller lage en vekttråd til dem som vil diskutere det? Selv vil jeg ikke tenke på det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Avstandsforhold. Ganske nytt. Mongoloid lang avstand, Bergen/Hamar. Føler meg som en idiot. idiot? Høres jo ikke ut som noe lykkelig historie det? Alt for langt, ama. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Avstandsforhold. Ganske nytt. Mongoloid lang avstand, Bergen/Hamar. Føler meg som en idiot. idiot? Høres jo ikke ut som noe lykkelig historie det? Alt for langt, ama. Ja, er jo ett stykke. Men har da hørt verre avstander. Må heller tenke på det positive med det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Ei barndomsvenninne hadde et langdistanseforhold med en som er fra og bor i Canada. Hun har riktignok flyttet bort der nå. Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Skrev egentlig en avhandling, men fant ut at det holder med noen ord. D har tatt meg med storm Så bra Men hei, hva skjer med ny fyr? Fortell! Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Sliter litt med teknikken her.. Det innlegget over kan slettes. Han har jeg ikke hørt noe fra siden helga, nå er jeg redd for å mase, så ikke noe kontakt fra meg Ser vel ikke så lovende ut. Jeg har også innsett at en eller annen gang i desember gikk det over til at jeg følte jeg måtte bevise en hel del for han, og ikke omvendt.. Jeg må slutte å falle så fort. Var etter det jeg følte ting begynte å dale Nok pjatt, jeg har funnet meg en søt reserve, tror jeg! Litt gøy;) Okda, veldig gøy! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Oh god. Kan ikke dere kvinnfolk bare si det dere mener ! "Greit" er ikke slutten på en diskusjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå