Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper vi får oppdatering her når det blir offisielt? Ja? Ja? :closedeyes:

Satser på D, også får vi se når vi finner på noe om det skjer noe mer etterhvert :p

Ikke rart i det hele tatt medd et enorme fokuset det er på kropp. Jenter skal visst ikke ha bryst, rompe eller pupper lenger. La oss bare være enig om at alle har ulik smak. Folk ser forskjellig ut.

Dette er den store kjærlighetstråden, ikke den store vekttråden. La oss komme oss tilbake til topic :)

Med tanke på å innlede et forhold må jeg si at vekt faktisk spiller en rolle, mest fordi jeg har en aktiv og relativt sunn livsstil som innebærer at jeg holder meg i form og ikke finner det tiltrekkende når det ikke ser ut som om personen ikke er interessert i å ta vare på seg selv.

Kjenner forresten at jeg blir litt fornærmet når du påstår at jenter visstnok ikke skal ha rumpe og pupper lenger. Selv om jeg kanskje har andre preferanser enn deg når det kommer til fettprosent, så betyr det ikke at det går ut over størrelsen på rumpa (puppene har man dessverre ikke så mye makt over..) heller tvert i mot, rumpa mi bærer i hvertfall preg av utallige repetisjoner knebøy.

Til deg som spurte om kropp i forbindelse med sjekking: alle har ulike preferanser, du vil alltid finne ei som vil ha deg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å være litt for tynn er like naturlig som å være litt for tykk. Damer "skal" ikke ha eller være noe som helst, det er så tåpelig å påstå at noen kilo for mye er det som er normalen, og at de av oss som er født tynne er usunne forbilder og unaturlige. Uansett burde man trene og spise bedre uavhengig av om man er litt for tykk eller litt for tynn, det å idealisere en usunn livsstil er helt bak mål.

Den jenta Krisha postet er for tykk for mine preferanser, men det betyr ikke at jentene jeg liker ikke er "ekte" jenter/damer. Det betyr bare at folk ser forskjellige ut, og at folk liker forskjellige kroppstyper. Og bra er det. Og jenta Slimda postet er kanskje litt for tynn, men jeg hadde heller gått for henne. Det er godt mulig hun er født sånn. Slutt å bestemme hva som er naturlig, og hvordan en "ekte" kvinne skal se ut.

Edit: Beklager avsporingen, tilbake til topic.

Endret av Coffee Break
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som har et forvrengt syn på ting? Chubby er for meg:

Det der da faen ikke chubby!? Det ser ut som en normal, slank kvinne. De radmagrede kvinnene man ser med moteklær er jo på grensen til å være anorektiske?

Eksempel:

snip

Alt, alt, alt for tynn.

Hu der var hakket for tynn ja. Ser ikke helt frisk ut...

Og er det flere som er allergisk mot bruningskrem? Skjønner ikke at folk tar det på seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hun tynne kunne ha vært meg da jeg var yngre, bortsett fra skuldrene. Der synes jeg hun så litt vel tynn ut. Å si at hun ikke har pupper, er jo bare bullshit. Noen er bare naturlig slanke, og det er ikke noe man kan gjøre så mye med..

Når det er sagt så synes jeg IKKE at hun dere definerer som "chubby" er spesielt chubby. Hun har jo helt flat mage, og hvis man ser på skuldre og arme, så er det ikke mye. Tipper hun rett og slett bare har litt bedre hofter og kraftig kroppsbygning. Jeg synes i hvert fall at hun så veldig sunn og frisk ut. Hadde jeg sett slik ut så hadde jeg ikke vært redd for å vise meg i bikini i hvert fall.

Endret av darkness|
  • Liker 1
Lenke til kommentar

På vei til å finne meg en reserve, jabadabadoooo ;)

Hæ? Please explain.

Jaa, er det. Han jeg liker er jo alltid opptatt (evt "opptatt")... Så da finner jeg meg en reserve i mellomtiden (evt. permanent). :p

Lol. Wat. Foreldrene til eks'en til han jeg dater, har samme navn som mine foreldre. Begge to. Sannsynligheten?

Haha, sært!

Lenke til kommentar

På vei til å finne meg en reserve, jabadabadoooo ;)

Hæ? Please explain.

Jaa, er det. Han jeg liker er jo alltid opptatt (evt "opptatt")... Så da finner jeg meg en reserve i mellomtiden (evt. permanent). :p

Aha, så du finner deg en med andre ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...