Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo viktig at man kan spørre hverandre når man lurer på noe, da har man hvertfall en åpenhet seg i mellom som gjør det lettere når ting blir mer seriøst og forpliktende (fordi man ikke går rundt og lurer på ting).

Høres jo ut som om dere er sammen..? :D

S forventer nok at jeg tar mer iniativ, men det synes jeg ikke han fortjener, at jeg gjør all jobben liksom. Man er to om å være i et forhold, og sånn som det er nå så føles det som om jeg er den eneste som gidder å jobbe for at vi skal være sammen - og det gidder jeg ikke i lengden, særlig ikke når gutter som D dukker opp. Satser på D nå, også ser jeg hva som skjer... :wee:

Lenke til kommentar

Indeed. Det har vært slik fra starten av, og jeg håper det holder seg slik videre utover og. Mye enklere når man er direkte.

Det føles slik ut og, nå. Vi er ikke offisielt sammen. Men det stresser jeg ikke med. Jeg vet hvor jeg har han, og vice versa. Er bare snakk om tidspunkt før det blir, tipper jeg.

Ser den, og forstår deg veldig godt. Gjør det som er rett for deg, og det er å satse på D. Ville gjort det samme om jeg var deg. D høres litt ut som min. Deilig, men samtidlig med vett i skallen. :)

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Thebestofme, jeg vil tro at det er jo alltids et potensielt håp for absolutt alle former og farger, men det spørs vel litt på hvor høyt noen sikter da. Som kjent, så kan det jo og alltids bli for mye av det gode og moroa da. ^^

Endret av KleinStein
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som har et forvrengt syn på ting? Chubby er for meg:

Det der da faen ikke chubby!? Det ser ut som en normal, slank kvinne. De radmagrede kvinnene man ser med moteklær er jo på grensen til å være anorektiske?

Eksempel:

tumblr_m4cmwpiC501rwazhmo1_500.jpg

Alt, alt, alt for tynn.

Endret av Slimda
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som har et forvrengt syn på ting? Chubby er for meg:

Det der da faen ikke chubby!? Det ser ut som en normal, slank kvinne. De radmagrede kvinnene man ser med moteklær er jo på grensen til å være anorektiske?

Eksempel:

tumblr_m4cmwpiC501rwazhmo1_500.jpg

Alt, alt, alt for tynn.

Bare fordi verden begynner å anse overvekt som normalt betyr ikke det at jenta du postet er syltynn og radmager. Hun er nok sunnere og ved bedre helse enn mange andre. Hun er også digg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bare fordi verden begynner å anse overvekt som normalt betyr ikke det at jenta du postet er syltynn og radmager. Hun er nok sunnere og ved bedre helse enn mange andre. Hun er også digg.

Jeg anser ikke overvekt som sunt. Har du i det hele tatt lest hva jeg har skrevet her?

Problemet her er at bildet som ble postet over av Krishna er på ingen måte "chubby". Det er en helt ordinær, velformet kropp. Svært sexy.

Bildet som jeg postet syns jeg er alt for tynt. Hvor er den kvinnelige kroppen? Hvor er hoftene, puppene og resten av kroppen hennes? Hun er jo nesten bare et skjelett. Hun ser ut som hun ikke får lov til å spise mat. Bleh.

Synes det ser ut som en kvinne jeg. Skal man ikke ha litt former da? Inbilder meg at det motsatte kjønn liker det.

Former og "noe å ta i" er bra. Å bare være skinn og bein er ikke bra. Endret av Slimda
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg anser ikke overvekt som sunt. Har du i det hele tatt lest hva jeg har skrevet her?

Problemet her er at bildet som ble postet over av Krishna er på ingen måte "chubby". Det er en helt ordinær, velformet kropp. Svært sexy.

Bildet som jeg postet syns jeg er alt for tynt. Hvor er den kvinnelige kroppen? Hvor er hoftene, puppene og resten av kroppen hennes? Hun er jo nesten bare et skjelett. Hun ser ut som hun ikke får lov til å spise mat. Bleh.

Du om det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke rart i det hele tatt medd et enorme fokuset det er på kropp. Jenter skal visst ikke ha bryst, rompe eller pupper lenger. La oss bare være enig om at alle har ulik smak. Folk ser forskjellig ut.

Dette er den store kjærlighetstråden, ikke den store vekttråden. La oss komme oss tilbake til topic :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...