Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er egentlig et HVU-møte? Er usikker på det.

 

Jeg møtte min igjen i dag for første gang på mange dager :love:

Så hyggelig, Tvillingsjel! Min var også borte hele helgen, så det var først i dag jeg fikk se han igjen. Dog vi ikke kunne gjøre særlig mye annet enn å gå/sitte ved siden av hverandre og såvidt holde hender.

 

HVU er som Sexylubb1 sa Heimvernsungdommen. Det var der jeg møtte han :)

 

 

 

Aha, greit å vite. Er ikke inne i absolutt alle forkortelser :)

 

Gøy å bli grillet? ;)

Haha, var ille!!! Neida, morsomt egentlig. Kommer aldri til å glemme denne dagen :p

Lenke til kommentar

 

 

 

Du har jo et helt liv på å introdusere han for alle du kjenner, når det blir dere to!

 

Det hørtes nesten litt trist ut, at han tror du tar han fordi du sliter med ME, for å ha noen der. Det er forhåpentligvis en annen grunn til at du vil ha han da :closedeyes:

 

Nja, jeg vet ikke jeg. Nå vet jeg ikke hvor han står (for alt jeg vet så er han kjempeinteressert eller like interessert som meg), men det var i hvertfall så hyggelig at det fristet til gjentakelse.

 

 

 

Det begynner å bli like lenge som det var for meg. Hvis han ikke "takler maset", så er han i utgangspunktet ikke verdt tiden din.

 

Håper for din del at ingenting er ødelagt, men at det beror på en misforståelse, eller at det blir oppklart på den ene eller andre måten! Kanskje du kan stille et ultimatum, det blir jo litt vinn eller forsvinn, men kan i hvertfall gi deg tilbake roen på den ene eller andre måten. Selv om det kan gjøre vondt, så er det litt som å rive av plaster på et betent sår?

Endret av Krisha
Lenke til kommentar

 

 

Du har jo et helt liv på å introdusere han for alle du kjenner, når det blir dere to!

 

Det hørtes nesten litt trist ut, at han tror du tar han fordi du sliter med ME, for å ha noen der. Det er forhåpentligvis en annen grunn til at du vil ha han da :closedeyes:

 

Nja, jeg vet ikke jeg. Nå vet jeg ikke hvor han står (for alt jeg vet så er han kjempeinteressert eller like interessert som meg), men det var i hvertfall så hyggelig at det fristet til gjentakelse.

Det var en teori, og den stemte heldigvis ikke. Introduserte han for den teorien igår. Phew! Han er ikke akkurat den fyren med dårlug selvtillit, så burde egentlig ikke gått ut fra det i utgangspunktet. Hadde den teorien stemt, så hadde han ikke lenger vært den jeg ble intetessert i.

 

Et helt liv. Tja, jeg velger heller å ta det som det kommer. Tenker ikke at vi kommer til å være sammen for resten av livet. Er dessuten på sin plass at han og kompisene får møte venner av meg, når han og kompisene inviterer meg med på ting.

 

Og når jeg tenker familie. Så er jeg ikke interessert i å ha han med på noen familiemiddager, bursdager ol enda. Too much too soon. Holder med at han får hilse på de. Så fortsette som vi gjør nå.

 

Ble klatring igår. Storkoset oss. Begynner å bli mer kjæreste-aktig. Ikke bare hadekyss, men når vi møtes og bare sånn helt random i en setting.

Svir i hendene og armene verker. Beste daten jeg har vært på!

 

 

Etter min erfaring, når en person bruker så mye tid og potensiale på deg. Så er personen veldig interessert. Enkelte er bare dårligere til å fremheve det.

Lenke til kommentar

 

Det var i hvertfall godt å høre, ville vært veldig rart og garantert litt ubehagelig om det skulle vært så at han ville passe på deg.

 

Jeg klarte ikke la være, det freaker deg sikkert litt ut!

 

Det er de små kjærtegnene som gjør alt litt mer kjærestete, og det er nettopp de små kjærtegnene som er hele greia med å ha en kjæreste. Den nærheten! Hyggelig å høre at det begynner å utvikle seg i en koselig retning, og at daten var så bra!

 

Ja, joda, det er sant, og det er jeg litt redd for egentlig. At S legger mer i det enn jeg klarer å gjøre akkurat nå (selv om han ikke gir inntrykk av det).

 

D er fortsatt interessert. Jeg har med vilje latt være å ta kontakt på sosiale medier fordi jeg var usikker på om han bare ville bli bedre kjent med meg og gjengen min eller om han var interessert i meg. Det virker som om han er interessert fordi han holder samtalen i gang (jeg stopper med vilje å prate der det ser ut som om han ikke er interessert i å prate mer) og gir meg innpakkede komplimenter. Nå vet ikke jeg hvordan han er som person, så jeg tar utgangspunkt i at han ikke er interessert :p

Lenke til kommentar

-

Han vet at jeg klarer å ta vare på meg selv. Har fått høre av han at det er ganske tydelig at jeg vet hva jeg vil. Vises visst mye bedre enn det jeg trodde, haha!

 

Når noen begynner å prate om livslange forpliktelser, så er det skremmende. Jeg er personen som lever i nuet, og planlegger ikke langt fram med mindre det er snakk om jobb eller skole. Alt annet klarer jeg fint å ta på sparket.

 

Ja, det er blitt ganske behagelig nå. Er ikke på den plassen jeg var i starten, da alt var skremmende. Ble bare litt mye på engang. Har ikke følt det slik for noen på år og dag. Det er mindre skremmende med følelsene nå, ettersom stemningen mellom oss ikke er anspent lenger. TIl tross for det, er heldigvis ikke all spenningen borte. Takk og lov!

 

Han er jo interessert i noe. Spørsmålet er om det bare er sex eller noe mer. Er det noe jeg har lært gjennom tiden som singel, i disse tre årene. Så er det at en fyr tar ikke kontakt med mindre han er interessert. Aldri opplevd at en fyr har tatt kontakt for å bli bedre kjent med en av de sosiale sirkelene jeg er i.

 

Det virker som om du holder litt mer tilbake, enn hva du gjorde før D kom inn i bildet. Har du fått noe mer klarhet i hvem av dem du vil ha?

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

 

Det begynner å bli like lenge som det var for meg. Hvis han ikke "takler maset", så er han i utgangspunktet ikke verdt tiden din.

 

Håper for din del at ingenting er ødelagt, men at det beror på en misforståelse, eller at det blir oppklart på den ene eller andre måten! Kanskje du kan stille et ultimatum, det blir jo litt vinn eller forsvinn, men kan i hvertfall gi deg tilbake roen på den ene eller andre måten. Selv om det kan gjøre vondt, så er det litt som å rive av plaster på et betent sår?

 

 

Han har jo vært bortreist en stund, i tillegg til å kjempemye å gjøre, det har jeg visst om lenge. Det var bare idioti av meg å mase slik som jeg har gjort, har bare meg selv å takke der!

 

Jeg kommer ikke til å stille noe ultimatium, det orker jeg bare ikke. Venter heller for å se hva som skjer videre. Håper han er så til mann at han klarer å dumpe meg skikkelig hvis det er helt uaktuelt med noe mer

 

Vet derimot at det beste hadde vært å bare hoppe i det ,enten-eller, men jeg liker det vi hadde så godt at det er verdt å vente på :) Han er virkelig noe helt for seg selv..

Endret av Lykke-lita
Lenke til kommentar

 

Hvis han har sagt at alt er bra mellom dere, og at han er interessert ol. Hør på det han sier. Think happy thoughts! Da har du ingen grunn til å være usikker :)

 

Resten får du bare ta som det kommer. Ingen grunn til å ta på vei for alt. Om du lurer på noe, få det fram på en morsom måte. Jeg liker å dra fram enkelte teorier for å skape spenning, min gjør det samme. Om vi lurer på noe. Så ler vi bare av det etterpå. Tuller med hverandre. Så fortsetter alt som om ingenting har skjedd etterpå.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Hvis han har sagt at alt er bra mellom dere, og at han er interessert ol. Hør på det han sier. Think happy thoughts! Da har du ingen grunn til å være usikker :)

 

Resten får du bare ta som det kommer. Ingen grunn til å ta på vei for alt. Om du lurer på noe, få det fram på en morsom måte. Jeg liker å dra fram enkelte teorier for å skape spenning, min gjør det samme. Om vi lurer på noe. Så ler vi bare av det etterpå. Tuller med hverandre. Så fortsetter alt som om ingenting har skjedd etterpå.

 

 

Nei, han har ikke sagt noe om det. Det var et godt råd! :) Vet ikke helt om jeg får det til på en morsom måte, og alt det får vente til vi (evt.) treffes igjen. Hmmm, men godt råd som sagt! :) Jeg skal prøve å tenkte positivt og ikke ta kontakt med han framover.. :p

Lenke til kommentar

 

Vitsen med å si noe annet da? Forstår ikke det jeg.

Ikke jeg heller. Finnes det folk som forventer at andre er tankelesere?

Hvordan står det til forøvrig? Hatt en fin dag i dag, kjære? :)

Jeg har alltid vært veldig direkte når jeg vil ha noe. Flink til å være rett på sak da ja.

 

Tja, tjo, joda kjære, står vel bra til. Begynt i ny jobb nylig, så føler meg over snittet forvirret om dagen ;)

 

Lykke-lita, tenker på deg. Håper det går veien :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har alltid vært veldig direkte når jeg vil ha noe. Flink til å være rett på sak da ja.

Tja, tjo, joda kjære, står vel bra til. Begynt i ny jobb nylig, så føler meg over snittet forvirret om dagen ;)

 

Lykke-lita, tenker på deg. Håper det går veien :)

 

 

Åja. Rett på sak du. Da er vi 2, som kan strekke på sannheten.

Ny jobb? Hvor og som hva da? Og grattis da. Men å være over snittet forvirret kan jo ikke være så moro da. Er det så mye nytt og spennende? ;) (Og er du konstant litt forvirret da altså?)

 

Og du. Helt hypotetisk. Hvor kleint hadde det ikke vært hvis daten din sin rumpe så bedre ut enn din, i et miniskjørt?

Lenke til kommentar

Rett på sak har jeg alltid vært :) - man må ikke være redd for å gå etter det man vil ha.

 

Jobber i kundeservice. Er mye nytt å lære der. Er ikke forvirret absolutt hele tiden da, men har vært det i dag. Er enkelte øyeblikk hvor jeg glimter til. Satser på at det går seg til.

 

Med tanke på at jeg er jente, så hadde det nok vært ganske kleint om daten min så bedre i skjørt og i alle fall om han troppet opp i skjørt. Tror jeg hadde blitt veldig stille da, kanskje ledd litt og så hadde jeg potensielt vært litt sjalu, men tror ikke rompa mi ser så ille ut - om man liker former da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...