Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg egentlig ganske frustert/lei meg/sur.

Jeg har holdt på med ei jente i noen måneder nå, og jeg vet at hun likte meg ihvertfall helt til forrige uke. Og jeg likte/liker henne godt. Og på forrige fest vi var på gav vi hverandre en klem når hun dro, og når jeg kom hjem og pratet med henne på MSN, sa hun at hun egentlig skulle kysse meg når vi klemte, men hun torde ikke. Da sa jeg at jeg skulle kysse henne neste gang vi møttes. Dette har vi småtullet med hele tiden fram til i går, da jeg møtte henne på fest igjen.

 

Jeg kom, og jeg lette etter henne, for jeg tenkte at denne kvelden kom til å bli bra! Og da jeg fant henne, dro hun meg bort fra resten av folkene, og sa at hun ikke hadde følelser for meg lenger, og hun begynte å grine og ble skikkelig lei seg og sånn. Så trøsta jeg henne og sa at det kom til å gå bra med meg og alt sånn. Så spurte hu meg om jeg skulle gi henne det kysset jeg skyldte henne, men jeg sa ingen ting. Og så kyssa hun meg.

 

Det gikk en liten stund, og jeg dro inn på festen for å danse, og der så jeg en kompis av meg klina med ei jente (Jeg så ikke hvem jenta var). Jeg ropte (da det var ganske høy musikk) "HVEM ER DET DU HAR FUNNET DEG NÅ DA?" Da snudde jenta seg, og jeg så det var hun jeg hadde holdt på med. Jeg snudde meg bare og gikk ut.

 

I dag fikk jeg høre av han kompisen min at han ikke visste at jeg holdt på med den jenta, og det er jo en trøst, men jeg syns det er utrolig dårlig gjort av jenta, da hun visste at det var kompisen min.

 

Kjærlighet er oppskrytt ! :dontgetit:

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
"Joda, bare bli med inn på kjøkkenet så skal jeg finne det og et glass vann til deg" ^^

 

 

Jeg hadde dessverre ikke paracett, men sånn bortsett fra at jeg rødmet som en tulling, så greide jeg meg ganske bra tror jeg.

 

Men, jeg vil ikke være innbilsk eller noe, men skal jeg lese noe mer i det? Jeg har bare bodd her et par uker, og selv om vi snakker en del når vi møtes, så skjer ikke det så ofte. Altså, jeg kjenner hm ikke så godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...