Lykke-lita Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Ja, det er akkurat slik jeg tenker. Kanskje jeg er reserven, hehe Edit: Ja, det kan jo skje at jeg forelsker meg i reserven, men akkurat nå er det han andre jeg vil ha! Endret 15. januar 2014 av Lykke-lita Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Hvem vet, kanskje hun faktisk forelsker seg i reserven istedenfor? Det er så mange "kanskje"-tilfeller som kan skje. Kanskje det og kanskje det. Det viktige er å tenke på seg selv og gjøre hva man føler er riktig for seg selv. Folk må for all del få gjøre det de synes er riktig for seg selv. Kanskje kjipt om man finner ut at man er reserven selv da men Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Joda, men sånn er det bare noen ganger. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Jeg konkluderer med at jeg ikke vil ha noen reserve, men kan ta opp igjen tanken dersom en superhot fyr sjekker med opp på bussen eller tbanen Eller et annet sted midt i hverdagen. Endret 15. januar 2014 av Lykke-lita Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg konkluderer med at jeg ikke vil ha noen reserve, men kan ta opp igjen tanken dersom en superhot fyr sjekker med opp på bussen eller tbanen Eller et annet sted midt i hverdagen. Pipa hadde vel fått en annen låt om du hadde blitt sjekket opp av en annen fyr (hot/superhot) foran han du holder på med. Alltid så morsomt å se hvordan den du holder på med reagerer når det skjer. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Du får finne ut av det selv. Om det er en superhot en, så kanskje du bytter ut på direkten Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Pipa hadde vel fått en annen låt om du hadde blitt sjekket opp av en annen fyr (hot/superhot) foran han du holder på med. Alltid så morsomt å se hvordan den du holder på med reagerer når det skjer. Du får finne ut av det selv. Om det er en superhot en, så kanskje du bytter ut på direkten Hehe, kanskje, kanskje ikke! Uansett hvor hot er det litt vansklelig når man fortsatt føler det er et lite håp med en man allerede liker Nå har jeg okkupert tråden nok for en stund, håper noen kommer med noen herlige kjærlighetshistorier her nå Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Ja, litt kjipt det. Om du kjenner en som er fin, så kan han tilfeldigvis "sjekke deg opp" en gang du er ute med han fyren Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Oi, det var en god plan Tvillingsjel! Hehe, hadde vært gøy å prøve! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Fikk akkurat denne: "Det er en grunn til at jeg er så betatt av deg " Kos, kos. 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Så koselig da, herr Admiral. Frøkenen fra Bergen? Hehe Lykke-lita, kunne vært artig å sett hvordan han reagerte om en fyr ble ekstremt betatt av deg og ignorerte han helt, selv om du hadde visst det var avtalt Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg avtalte at vi kunne møtes etter at jeg har blitt frisk igjen, så vi sender bare meldinger imellomtiden. Ikke sender vi så mange meldinger heller, for det meste dirty talk. Begge foretrekker å snakke face to face, så venter med å si det til vi møtes igjen. Nå vet jeg at det blir godt mottatt, så jeg har ingenting å tape. Saken er bare at jeg generelt er dårlig på slike ting, trenger ikke ha noe med å gjøre at jeg er redd eller noe. Oioioi! En skikkelig date-date jo! Lykke til! Har fortsatt ikke hatt det jeg, synes det er veldig kleint når man holder på. Har ingenting imot det, når jeg er i et forhold. Sålenge det ikke blir klissete. Det er bra du tar opp dette med om dere er eksklusive eller ei. Ville jeg også gjort, når det går sålang tid mellom hvert møte og dere prater lite. Forhåpentligvis stiller han seg positivt til å prate over telefon og. Det nærmeste vi har hatt en ordentlig date, var når vi røyka og dro på kino for å se Hobbiten med noen kompiser av han. Men nå er ikke jeg spesielt kravstor, fordi om jeg er veldig bortskjemt. Det å sende meldinger hele tiden er litt stress egentlig, han tilpasser seg raskt han fyren din og jeg er også enig med deg og han i at det er hyggeligst å prate face to face, da blir det heller ingen misforståelser eller overtolkninger. Jeg skjønner hva du mener med tanke på følelser, det er litt ubehagelig å gi uttrykk for at man liker noen fordi det ofte føles kleint å si (sliter til og med å si til foreldrene mine at jeg er glad i de, selv om hele familien min er en sånn som øser ut med kjærlighet og følelser). Liker ikke klisseklass-dater, men denne mistenker jeg blir ganske morsom. Det som er så rart er at jeg egentlig hater å spise med gutter jeg holder på med, men denne fyren spiser jeg alt fra sjokolade til hamburger med, uten skrupler. Egentlig tror jeg at jeg får mer henvendelser fra andre gutter enn han får fra andre jenter, så han burde egentlig gå med på eksklusivitet sånn for sin egen del Etter at jeg fikk avtalen i boks har det vært så lite kontakt som en snap om kvelden eller noen spørsmål, og det synes jeg er helt okei. Tenker ikke noe særlig over det noe mer, vanvittig frigjørende! Haha, digger det! Hobbiten var så jævlig dårlig at man måtte ha røyket for at den skulle være bra F heller, jeg er 99,9 % sikker på at han dater andre! Han går inn for å date andre, det vet jeg! Æsj, så vanvittig dritt! (hvis det er noen trøst, så vet jeg at fyren min også går inn for å date andre). Da må man enten slå tilbake med samme mynt (men jeg skjønner at det er noe man ikke orker fordi man vil ha HAN) eller be om å bli eksklusive (ultimatum). ---- FY FAEN, fikk melding av en fyr jeg har blitt kjent med, som seriøst har den deiligste kroppen jeg har sett noensinne. Helt uskyldig spørsmål, men strengt tatt ikke nødvendig å sende, så jeg tolker det dithen at han liker meg (ikke så rart for jeg har nok tatt han med storm, så festlig som jeg er ). Han har en humor som matcher meg og er skikkelig fin å henge med. Vel, det var i hvertfall veldig hyggelig med oppmerksomhet fra den kanten, han jeg dater burde føle seg truet 3 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Hehe, fortjener han om han dater andre Vant til at familien sier de er glad i meg, så jeg sier slikt ofte. Liker å få meldinger og sånt også jeg da - synes det er koselig. Folk er ulike Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Fikk akkurat denne: "Det er en grunn til at jeg er så betatt av deg " Kos, kos. Hva er denne grunnen da? Hehe. Hilsen nysgjerrigper. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Er vel sikkert haugevis av grunner, akkurat det. Vet at hun synes jeg er kjekk, intelligent, snill, har bra meninger om stuff osv osv, men akkurat da var vel greia at jeg kan være både barnslig og voksen av meg, alt ettersom. Men ja, det som var kos for meg, var at selv om jeg har mistenkt det, så har hun ikke sagt noe. Før nå, da. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 - Jeg skjønte at ting kom til å bli litt "annerledes" etter lørdag, ettersom alt ble veldig intimt og greier. Vanligvis så har han sendt melding dag 2 etter at vi så hverandre sist. Men denne gangen lå ballen i min banehalvdel. Føler ikke for å sende han melding før etter tre-fire dager, men fant ut at jeg skulle sende han melding for å berolige han, og vise at jeg er interessert. Noe jeg bare gjør for hans del, og ikke min. Ellers hadde jeg ventet til igår med å sende han melding. Virker nesten som om han er forelska, han gir ut alle de typiske signalene. Utifra hvordan han prater om oss og med de han har vært sammen med tidligere spesielt. Begge er jo veldig liberale og har prøvd litt forskjellig. Tidligere så har han gitt plent faen i forhold til rus og forholdene han har vært i. Men han vil åpenbart ikke ha det slik nå. Ikke har han prøvd å date andre heller, han avsluttet alt det andre han hadde gående etter date nr.2. Det er bra du er så komfortabel rundt han, er jo meningen det skal være slik. Man skal jo klare å fungere normalt, fordi om man er veldig interessert i noen. Tviler på at han blir å si nei til å være eksklusiv, mulig han bare har prøvd å date andre for å ha en viss sikkerhet eller for å gjøre deg mer interessert. Ettersom kommunikasjonen deres ikke har vært helt på topp. Indeed. Det er vanvittig frigjørende! Jeg har ingen interesse av å drive å sende meldinger fram og tilbake hele tiden. Føles alt for fort ut som en plikt, om man begynner å sende mange meldinger til hverandre. Jeg og min prater ikke hver eneste dag. Det kan være flere dager der vi ikke gir lyd fra oss i det heletatt. Men fortsatt ingen grunn til bekymring. Bare godt å nyte stillheten og friheten det innebærer. Så hvor står du nå? Iforhold til at du fikk melding fra den deilige fyren, og at du er i startfasen med han du dater nå? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Er vel sikkert haugevis av grunner, akkurat det. Vet at hun synes jeg er kjekk, intelligent, snill, har bra meninger om stuff osv osv, men akkurat da var vel greia at jeg kan være både barnslig og voksen av meg, alt ettersom. Men ja, det som var kos for meg, var at selv om jeg har mistenkt det, så har hun ikke sagt noe. Før nå, da. Bra å kunne være barnslig. Hadde vært gørr om man måtte være seriøs hele tida Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Hehe, fortjener han om han dater andre Vant til at familien sier de er glad i meg, så jeg sier slikt ofte. Liker å få meldinger og sånt også jeg da - synes det er koselig. Folk er ulike Nå vet jeg ikke om han dater andre, men noen ting tilsier at vi ikke er eksklusive i hvertfall - så jeg trenger ikke ha dårlig samvittighet Jeg er vant til det, men liker aller best når det er spontant og sånn at jeg bare må si det. Meldinger er veldig koselig, men jeg har vent meg av med det og synes det er helt greit det også. - Det virker som om du jobber hardt for å få det til, eller i hvertfall har investert så mye i han at det er noen følelser der. Når du faktisk sender han melding for å berolige han så virker det lovende for hans del. Han har rett og slett falt pladask! Tror vel ikke at det finnes en fasit på hvor mange meldinger man skal sende, men alle par har en sjargong som passer dem best. Jeg vet ikke om han dater andre, hadde jo vært ålreit om han ikke gjorde det, men til syvende og sist betyr det ikke såååå mye for meg. I løpet av dagen har jeg tenkt litt og jeg kjenner nå at det jeg trodde var forelskelse antakeligvis er noe som har kommet på grunn av at han har vært så vanskelig å nå, og derfor har blitt noe jeg MÅ HA. Vi kan jo kalle han gamle fyren for S(mart) og den nye fyren for D(eilig). Vil ikke kutte ut S fordi D kun har skrevet til meg i dag. Har jo flørtet litt med D denne uken, men det var kun for moro skyld, trodde han hadde dame, så jeg tok ikke meg selv så høytidelig. Åh, D er så morsomt også! Jeg får se om jeg dropper samtalen om å være eksklusive, og heller tar alt litt som det kommer med S og D. Vet ikke helt hva jeg gjør hvis S tar det opp da... Endret 16. januar 2014 av Krisha Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Da kan du i det minste fortsette å bli kjent med D da. Håper han ikke er dum og deilig da, for det er kjedelig. De må ha litt i toppen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå