Krisha Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Om dette er det du mener med å pakke inn ting forståelig forstår jeg hvorfor du feiler. Nei, du gjør åpenbart ikke det Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Fikk du sagt det nå da? Det er litt ubehagelig å si hva man føler, særlig hvis fallhøyden føles stor, men det er jo viktig å lære seg å sette ord på det man føler og vise det. Åh, tro meg, jeg viser interesse, men gir vel kanskje ikke uttrykk for det verbalt. Nå føøøøler jeg vel strengt tatt ingenting for han, annet enn voldsom interesse, så akkurat det skal jeg ikke ta opp. Jeg skal derimot snakke litt om dette å møte hverandre, hvordan han kommuniserer (vil ha muligheten til å ringe fordi han kommuniserer dårlig på meldinger) og og det store spørsmålet - være ekslusive eller ei? Vi skal på skikkelig date med tur på dagen, litt vindrikking og middag på kvelden, men jeg kjenner at jeg gleder meg mest til å "sove"... hadde det vært opp til meg så ville jeg nok lagt det opp litt annerledes. Jeg avtalte at vi kunne møtes etter at jeg har blitt frisk igjen, så vi sender bare meldinger imellomtiden. Ikke sender vi så mange meldinger heller, for det meste dirty talk. Begge foretrekker å snakke face to face, så venter med å si det til vi møtes igjen. Nå vet jeg at det blir godt mottatt, så jeg har ingenting å tape. Saken er bare at jeg generelt er dårlig på slike ting, trenger ikke ha noe med å gjøre at jeg er redd eller noe. Oioioi! En skikkelig date-date jo! Lykke til! Har fortsatt ikke hatt det jeg, synes det er veldig kleint når man holder på. Har ingenting imot det, når jeg er i et forhold. Sålenge det ikke blir klissete. Det er bra du tar opp dette med om dere er eksklusive eller ei. Ville jeg også gjort, når det går sålang tid mellom hvert møte og dere prater lite. Forhåpentligvis stiller han seg positivt til å prate over telefon og. Det nærmeste vi har hatt en ordentlig date, var når vi røyka og dro på kino for å se Hobbiten med noen kompiser av han. Men nå er ikke jeg spesielt kravstor, fordi om jeg er veldig bortskjemt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Har et spørsmål om Sukker som jeg håper noen kan svare på, gidder ikke ta kontakt med dem bare for et fillespørsmål. Vet jeg overtenker nå for en fillesak, men lurer likevel. Er kjent sak at noen jenter bare sletter meldinger uten å åpne/lese dem. Hvordan blir det hos meg da, får jeg fortsatt se meldingen som ulest, eller blir hele samtalen og meldingen i innboksen min også slettet? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 F heller, jeg er 99,9 % sikker på at han dater andre! Han går inn for å date andre, det vet jeg! Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Får så vondt av deg, jeg. Hvorfor tror du han gjør det da? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Åh, det var synd å høre. Det er nok grunnen til at han ikke har tatt så voldsomt mye initiativ til å møtes. Men har dere en avtale om å ikke date andre? Jeg synes du virker som en veldig søt jente, så det bør ikke være vanskelig å finne en ny fyr som liker deg til tross for at det føles litt håpløst ut nå. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 F heller, jeg er 99,9 % sikker på at han dater andre! Han går inn for å date andre, det vet jeg! Uff så kjipt Prøve å prate med ham før du eventuelt bryter med ham? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Uff så kjipt Prøve å prate med ham før du eventuelt bryter med ham? Ja, det var kjedelig. Tenkte jeg kanskje skulle ta det opp om vi får til å møtes igjen(om han vil møte meg igjen heter det kanskje, hehe). Han sier jo at han vil treffe meg osv da, men er noe med å si noe, men gjøre noe annet. Åh, det var synd å høre. Det er nok grunnen til at han ikke har tatt så voldsomt mye initiativ til å møtes. Men har dere en avtale om å ikke date andre? Jeg synes du virker som en veldig søt jente, så det bør ikke være vanskelig å finne en ny fyr som liker deg til tross for at det føles litt håpløst ut nå. Jeg har jo visst at han er opptatt om dagen, både med reise og jobb. Nei, vi har ikke snakket om det. Men jeg har nok fått fram at jeg ikke liker det. Det var nok litt indirekte, men direkte nok til at han bør forstå det. Takk for det. Vet ikke helt jeg, det går liksom alltid dårlig for meg Får så vondt av deg, jeg. Hvorfor tror du han gjør det da? Hehe, det var en kjip ting å innse/finne ut av. Vet ikke helt. Håper på at det bare er for å ha noe å falle tilbake på dersom jeg ikke gidder mer, haha. Men det er vel bare å være naiv Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Om det er sant, så fortjener du bedre og du virker som ei søt jente 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Ja, det var kjedelig. Tenkte jeg kanskje skulle ta det opp om vi får til å møtes igjen(om han vil møte meg igjen heter det kanskje, hehe). Han sier jo at han vil treffe meg osv da, men er noe med å si noe, men gjøre noe annet. Jeg har jo visst at han er opptatt om dagen, både med reise og jobb. Nei, vi har ikke snakket om det. Men jeg har nok fått fram at jeg ikke liker det. Det var nok litt indirekte, men direkte nok til at han bør forstå det. Takk for det. Vet ikke helt jeg, det går liksom alltid dårlig for meg Hehe, det var en kjip ting å innse/finne ut av. Vet ikke helt. Håper på at det bare er for å ha noe å falle tilbake på dersom jeg ikke gidder mer, haha. Men det er vel bare å være naiv Om du er skråsikker på at han dater andre, så ville jeg gjort det samme. Da slipper du å bruke så mye tid og potensiale på han, og det er lettere å gå videre. Når du bestemmer deg for å gjøre det. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Takk Tvillinsjel Jeg skal gi det litt mer tid (har heller ikke tid til å finne meg en ny akkurat nå), så får vi se hva som skjer. Det er så godt å ha noen å syte til her 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Det er bare å bruke oss for alt vi er verdt 2 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Om du er skråsikker på at han dater andre, så ville jeg gjort det samme. Da slipper du å bruke så mye tid og potensiale på han, og det er lettere å gå videre. Når du bestemmer deg for å gjøre det. Jeg er ikke skråsikker på at han faktisk dater, men jeg vet han prøver. Ja, jeg skulle kanskje det. Får se om noen dukker opp, jeg har ikke tid til å lete nå dessverre, og før jeg vet ordet av det starter eksamenstiden.. Skulle funnet meg en å ha til reserve, ja! Men da føler jeg meg så slem også Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg er ikke skråsikker på at han faktisk dater, men jeg vet han prøver. Ja, jeg skulle kanskje det. Får se om noen dukker opp, jeg har ikke tid til å lete nå dessverre, og før jeg vet ordet av det starter eksamenstiden.. Skulle funnet meg en å ha til reserve, ja! Men da føler jeg meg så slem også Ingenting å føle seg slem over. Mtp hvor mye uflaks du har hatt med mannfolk, er jeg overrasket over at du ikke har kjørt taktikken med en reserve tidligere. Enig med Tvillingsjel i at du fortjener bedre, om dette stemmer. 1 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Ingenting å føle seg slem over. Mtp hvor mye uflaks du har hatt med mannfolk, er jeg overrasket over at du ikke har kjørt taktikken med en reserve tidligere. Enig med Tvillingsjel i at du fortjener bedre, om dette stemmer. Nå ville jeg følt meg mest slem over han som blir reserven Hehe. Har kanskje en reserve, men han bor langt, langt vekk, så er egentlig ingen reserve.. Irriterende at jeg må ha så uflaks, jeg er 100 % snill og grei å ha med å gjøre. Kanskje det er der problemet ligger. haha. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Det er ikke uvanlig at godhjertede mennesker lett kan bli utnyttet dessverre Syns ikke at du burde ha en reserve heller, hvis det i utgangspunktet ikke er ønskelig, som du sier så blir det jo synd på han da, tenk om han faller for deg, hvaaa gjør du da liksom? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Det som er kjipt er om man er godhjertet og blir utnyttet og gjør seg selv hardere, da vinner de på en måte litt. Når det gjelder reserve er jeg enig med Buffy. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Ingen trenger å vite en dritt om reserven. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Ingen trenger å vite en dritt om reserven. Bare litt kjipt for reserven dersom reserven blir forelsket, men aldri får slippe til. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Hvem vet, kanskje hun faktisk forelsker seg i reserven istedenfor? Det er så mange "kanskje"-tilfeller som kan skje. Kanskje det og kanskje det. Det viktige er å tenke på seg selv og gjøre hva man føler er riktig for seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå