Datasmurf Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Det er Gyr0, hva forventer du? Du burde se noen av postene hans om damer i DNFK … Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Har du lest hva jeg skrev i det hele tatt? Jeg har ikke skrevet at dama kan rote med hvem hun vil, men faen, hun må da få lov til å ha venner. Har DU lest hva han skreiv? "Søt kysseemoticon" og "My husbond". Ser ut som mer enn venner, gitt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Hvor mange ganger må jeg skrive at det _IKKE_ var akkurat det jeg kommenterte? ## formatering på stor, rød tekst fjernet av ilpostino ## Endret 7. januar 2014 av ilpostino Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Hvor mange ganger må jeg skrive at det _IKKE_ var akkurat det jeg kommenterte? Da skal du kanskje uttrykke deg litt tydeligere. ## formatering på stor, rød quotet tekst fjernet av ilpostino ## Endret 7. januar 2014 av ilpostino Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Jeg hadde aldri i verden kutta kontakten med kvinnfolk jeg har "hatt noe mer med" bare pga at jeg går inn i et forhold. Enten får hun stole på meg eller så driter jeg stort i henne. Får være maken på sjalusi. Les og grin. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Les og grin. Ser ingen grunn til å grine...bortsett fra meningen din. Men det er en annen sak. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Føler vi er litt off topic her, bare sånn at det er sagt. Det var misfortåelser, lets move on Jeg har begynt å jobbe igjen... Rart å ikke kunne sove lenge og prioritere tiden selv lenger. Okei da, så var ikke det så mye kjærlighetssnakk heller! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Det er Gyr0, hva forventer du? Du burde se noen av postene hans om damer i DNFK … Huh, har jeg poster om damer i dnfk ? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Seriøst? Hun er jo kjæresten min. Klart hun er kjøttstykket mitt. Må vel få lov til å være litt hulemann. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Det er kos når karen er litt hulemann. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Huh, har jeg poster om damer i dnfk ? Titt og ofte. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Gyr0 har vel ikke postet no' i dnfk på lenge? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Når man får vondt i magen av å ikke høre fra daten på litt over et døgn, da vet man at man liker han for godt... Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Når man får vondt i magen av å ikke høre fra daten på litt over et døgn, da vet man at man liker han for godt... Skummelt? Kan forstå deg da, man vil jo gjerne høre fra dem. Selv er jeg borte fra min i dag, men skal være med ham i morra og vi skal ha romantisk kveld sammen Merker hvor lite fritid man får når man begynner å jobbe igjen :O Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Ja, veldig skummelt, fortsatt usikker på om han liker meg. Vi har ikke sett hverandre i 2014 enda.. Utålmodig nå! Jeg vil også ha en romantisk kveld! Kos dere Ja, det merker jeg også. Dagene går i ett, men ikke nok til at jeg stopper å tenkte på han, hehe. Håpløst. Edit: Trykkleif Endret 10. januar 2014 av Lykke-lita Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Har hatt "fri" siden juli, så har hatt mye tid på hendene lenge, men ikke nå lenger. Nå må jeg opp tidlig... er noe pes. Fint å ha fått fast jobb da, så jeg skal ikke klage Får håpe du får sett ham igjen snart da Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Pes å stå opp tidlig ja, og som jeg elsker slumreknappen Ja, nå håper jeg først at han gir lyd fra seg (jeg som gjorde det sist uten respons), og så kan jeg forhåpentligvis lage noen hull i min egen kalender, og mase på at han må gjøre det samme Hvis det ikke funker med han her, tar jeg en pause fra gutter til juni Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Får håpe det går bra da - at det funker. Har slumret ti ganger før, så det er farlig... Må bare sprette opp, selv om jeg misliker det intenst. 2 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Been there done that.. Jeg slumrer minst en gang, sånn er det bare Håper det Av en eller annen merkelig grunn liker jeg denne fyren veldig godt! Men dette skulle jo bli et bra kjærlighetsår, så det ordner seg uansett! 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Ja, la oss krysse fingrene for at det blir det og for at vi får mange fine kjærlighetshistorier her i tråden Jeg har alltid slumret før i tiden, men jeg liker å sove lengst mulig også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå