Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor tviler du på at det er vennskap? Jeg har jævla mange venner jeg overhodet ikke kunne tenke meg som kjærester. Skal jeg kutte ut et menneske pga noe som har vært? Hvorfor skal alle bry seg så fælt om fortiden?

From my point of view blir det i hvertfall slik at dersom det har vært noe seksuelt så vil det alltid være et eller annet der, og derfor hadde jeg kuttet ut mine tidligere "bekjentskaper" som jeg personlig ville følt på om han hadde. Kommer heller aldri til å kreve av en eventuell kjæreste at han skal kutte ut de forbindelsene han har fra tidligere, men jeg hadde gjort det selv.

At man ikke passet sammen som kjærester, betyr da ikke at man ikke passer sammen som venner. Om det er følelsene og ikke personligheten som skurrer, hvorfor skal man da måtte kaste bort et vennskap som kan bli eller er bra?

Fordi man ikke bare har den ene vennen, og fordi det alltid vil være noe mer mellom to mennesker som har delt så inderlig mye.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har vært sammen med min i ei uke nå og kost oss masse, ikke sammen med ham nå. Urk. Savner :love:

På mandag skal jeg begynne i jobb igjen også, etter å ha gått og daffet (søkt jobber da) siden juli. Blir nok overgang vil jeg tro.

Ikke greit å kalle noen for my husband når man er i et forhold. Mannen til bestisen sier at jeg er kona til bestisen, men det er fordi vi er så nær hverandre ;)

Lenke til kommentar

Okay, fortell meg hva dere syntes.

Jeg sjekka facebooken til dama i dag. Der lå det noen meldinger fra den 26/27 desember fra en fyr hun pleide å date. Hun datet han samtidig som hun datet meg, og det ble meg så hun kuttet jo ut han. Dette er flere måneder siden.

Men, nå ser jeg at de driver å flørter som før. Han skriver "miss u!" og hun svarer med en stor søt kysseemoticon. Og kaller han for "My husband" De har forsåvidt ikke snakket noe særlig på disse månedene.

Jeg ser at de planlegger å ha en frokost, lunsj eller middag som de pleide å gjøre, ute på en restaurant.

Jeg blir sjokkert, tror nesten ikke det jeg leser. Her er det flørting og latter.

Så jeg konfronterte henne nettop med det. Hun skjønner ikke at det er noe problem og bare himler med øya når hun ser at jeg er opprørt over det drittet der. Sier at de bare er venner og at det ikke er noe date. Jeg er sinna og prøver å si hva jeg føler om saken. Hun sier ikkenoe, og når jeg blir stille sier hun "Done now?"

Wtf skjer..

Fortell meg at det ikke bare er jeg som overreagerer her!!

1. Funnet fyren og satt han skikkelig på plass. 2. Dump jenta.

Traff forresten ei jente på nyttårsaften. Vi har hatt et par deiter, og kommer ganske godt over ens, selv om hun ikke er helt min type.

Uansett, hadde dere brydd dere om at ei dere deiter går på byn? Vi er jo ikke i nærheten av eksklusive, men jeg kjenner at jeg ikke orker byen når jeg deiter noen, det er jo derfor jeg går på byen, for å finne noen å deite liksom.

Lenke til kommentar

Hadde aldri brydd meg om det, det høres ut veldig usikkert og egoistisk ut. Jeg ville ha dratt like mye ut på byen hvis jeg hadde hatt kjæreste som det jeg gjør nå. De fleste av oss drar nok hovedsaklig ut for å ha det gøy med venner, ikke kun for å få seg noe. Og det er nok enda vanligere at jenter drar på byen for å ha det gøy med venner og ikke sex.

Lenke til kommentar

Hva faen har fyren med Gyr0 og dama å gjøre? Er jo ikke HANS feil at hun føler for å flørte med andre.

Driver du å banker folk som prøver seg på damene dine, eller?

Flørting kan gå begge veier. Og å sette noen på plass trenger ikke bety at man banker dem. Men ja, hvis jeg hadde vært vagt seriøs med noen, og en apekatt hadde prøvd seg, får han definitivt vite hvor landet ligger.

Sånn er jeg. Jeg står ikke som en tøffel og ser på mens noen prøver å stikke av med dama mi.

Lenke til kommentar

Sånn er jeg. Jeg står ikke som en tøffel og ser på mens noen prøver å stikke av med dama mi.

Har ingenting med å være tøffel, men å respektere dama di som et eget individ. Det du sier her, er at du er redd for å miste dama, og derfor "jage" vekk alle trusler, fremfor å stole på at dama er trofast.

Hvis dama flørter med andre, selv om hun er i et forhold, er det bare én person som har skylda.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har ingenting med å være tøffel, men å respektere dama di som et eget individ. Det du sier her, er at du er redd for å miste dama, og derfor "jage" vekk alle trusler, fremfor å stole på at dama er trofast.

Hvis dama flørter med andre, selv om hun er i et forhold, er det bare én person som har skylda.

Godt poeng. Nå har jeg erfart opp gjennom årene at veldig få er til å stole på da.

Lenke til kommentar

Fordi man ikke bare har den ene vennen, og fordi det alltid vil være noe mer mellom to mennesker som har delt så inderlig mye.

Selv om det har vært noe mer, betyr ikke det at det alltid vil være det. Men vi får bare være enige om å være uenig. :)

Uansett, hadde dere brydd dere om at ei dere deiter går på byn? Vi er jo ikke i nærheten av eksklusive, men jeg kjenner at jeg ikke orker byen når jeg deiter noen, det er jo derfor jeg går på byen, for å finne noen å deite liksom.

Folk drar på byen av forskjellige grunner, ikke bare for å finne noen å hooke opp med. Jeg ville ikke lagt for mye i det. Både jeg og kjæresten drar på byen innimellom, sammen eller hver for oss. Det betyr ikke at vi leter etter noen andre. :)

Lenke til kommentar

Haha, jeg vart så sinna at jeg tok på meg slippersene og flyktet leiligheta.
Haha, herregud. Drama in the house.

På nyttårsaften så var det en fyr som var litt over gjennomsnittet interessert i dama mi, det kunne jeg lett se. Han visste hvem hun tilhørte.
Jeg gikk bort til de mens de snakka og tok hånda på skulderen hans og klemte litt over gjennomsnittet hardt og spurte om alt var i orden her.
Haha, da ble begynte han plutselig å unnskylde seg osv.
Står ikke bare med henda i lomma å ser på at ulvene hiver seg på kjøttstykket mitt !
Men, det må gå godt over grensa et sted hvis jeg skal begynne å sloss.

Lenke til kommentar

Jeg hadde aldri i verden kutta kontakten med kvinnfolk jeg har "hatt noe mer med" bare pga at jeg går inn i et forhold. Enten får hun stole på meg eller så driter jeg stort i henne. Får være maken på sjalusi.

Seriøst? Syns du dette er "maken til sjalusi"? Når dama oppfører seg på den måten? Forresten..hvorfor skal man ha kontakt med X'er (så sant man ikke har unger med dem)?

Personlig kunne jeg aldri tenkt meg det. Det er en grunn til at det blei slutt. Og glem den greie at man kan være venn med en X. Ja, man kan det...men ser ikke vitsen.

Eneste jeg har LITT kontakt med...selv om det er ytterst sjeldent...er mora til ungene. Og da kun en SMS et par ganger i året.

Lenke til kommentar

Hadde du lest mer så hadde du sett at jeg svarte Krisha.

Og ja, jeg mener det grenser til sykelig sjalusi. Ja, det er en grunn til at det ble slutt, men hva er grunnen? En grunn til at man ikke kan være kjærester, ja, men er det en grunn til at man ikke kan være venner? Når man faktisk havner i et forhold så er det som regel en grobunn for vennskap og, og jeg synes det er lavmål å nekte kjæresten sin å ha et vennskap med noen bare fordi man har vært sammen og/eller har hatt sex en gang i fortiden.

Hvorfor i helvete skal man bry seg så jævla mye om hva som har vært, det er hva som er nå og det som (kan) komme som betyr noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde du lest mer så hadde du sett at jeg svarte Krisha.

Og ja, jeg mener det grenser til sykelig sjalusi. Ja, det er en grunn til at det ble slutt, men hva er grunnen? En grunn til at man ikke kan være kjærester, ja, men er det en grunn til at man ikke kan være venner? Når man faktisk havner i et forhold så er det som regel en grobunn for vennskap og, og jeg synes det er lavmål å nekte kjæresten sin å ha et vennskap med noen bare fordi man har vært sammen og/eller har hatt sex en gang i fortiden.

Hvorfor i helvete skal man bry seg så jævla mye om hva som har vært, det er hva som er nå og det som (kan) komme som betyr noe.

Dette er et forum hvor man kan svare uansett hvem DU svarer. Ikke glem det. ;)

Oki, så dama kan rote rundt som hun vil....og hvis typa blir irritert...er han sykelig sjalu. Akkurat.

Hva skal man henge sammen med en venn som man har vært kjæreste med for? Hvis man absolutt må henge sammen, kunne man like gjerne vært kjærester da. Er du singel, er det jo greit. Er du i et forhold er det lov å bruke hue og tenke litt på partneren også. Behøver ikke være helt dust liksom. Det handler om gjensidig respekt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har du lest hva jeg skrev i det hele tatt? Jeg har ikke skrevet at dama kan rote med hvem hun vil, men faen, hun må da få lov til å ha venner. Hvorfor skal jeg bry meg om de en gang har vært sammen eller om de har pult en eller tusen ganger? Sålenge de kun er venner og ikke noe annet, hvilken forskjell gjør det for meg fra eller til?

Respekt går begge veier, vettu, og siden hun/han ikke roter eller puler med eksen er det da faen meg ikke noe problem. Behøver ikke å være helt dust som du så fint skriver det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

På nyttårsaften så var det en fyr som var litt over gjennomsnittet interessert i dama mi, det kunne jeg lett se. Han visste hvem hun tilhørte.

Jeg gikk bort til de mens de snakka og tok hånda på skulderen hans og klemte litt over gjennomsnittet hardt og spurte om alt var i orden her.

Haha, da ble begynte han plutselig å unnskylde seg osv.

Står ikke bare med henda i lomma å ser på at ulvene hiver seg på kjøttstykket mitt !

Men, det må gå godt over grensa et sted hvis jeg skal begynne å sloss.

Seriøst?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...