Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

det kan være en haug med grunner til at hun skrev at hun var Happy på msn og det trenger ikke bety hun har funnet seg en. på en annen side skjønner jeg skepsisen din veldig godt.

 

joda, det med happy var greit nok, men hva med hjertet?

 

Kanskje jeg lager litt "storm i vannglass" men jeg utelukker meg som selv som grunn til det hjertet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spurte du ikke? :dontgetit:

 

 

 

16 timer og 15 minutter til typen er hos meg igjen. Gleder meg noe enormt. Har vært tre laaange uker, og de neste tre ukene (etter helga) blir nok også lange. Men.. det er verdt det. Det er så utrolig verdt det. Blir bare mer og mer forelska. :love:

Lenke til kommentar

Spurte du ikke? :dontgetit:

 

 

Såklart.

 

Dvs, når jeg nevnte det med at jeg lurte på hva det hjertet betydde, så ble hun skeptisk.

 

Så spurte jeg om et nært vennepar hadde fått vite dette, og det hadde det, men på spørmsål om hva det er, så sier hun "ikke noe spesielt".

 

Jaja, gøy å fiske etter storfisk uansett :yes:

Lenke til kommentar
Hva sa hun?

 

Var ikke helt dette jeg lurte på, men uansett, hehe.

 

Jeg : tenkte eg sko lura ut av av deg det hjertet også, men ...får tenke på noe lurt..

 

Hun : nah.. skeptisk..

 

 

Men men, hvis hun ikke vil si det, så blåser jeg i det egentlig.

(dvs, er nysjerrig, men gidder ikke å bry meg om det)

Lenke til kommentar
I morgen er det helg :love:

 

Dævven så fint vær det er i dag :love:

 

Bare 6 dager igjen til lønning :love:

 

 

.. Jeg tror ikke at (L) \ : love : direkte betyr noen ting som helst.

Jeg kan også finne på bruke : love : når jeg er glad eller har det koselig.

 

Edit: Fjernet visning på noen av smileyene så det ikke skulle se så jævlig ut.. ^^

Endret av Steina
Lenke til kommentar

DU som leser dette og vet at det er deg det gjelder. Jeg er ikke perfekt og ikke forvent at jeg er det. Ta et valg! Enten kan du overse mine feil eller så kan vi være venner om du vil.

 

Ballen er i ditt hjørne.

 

Jeg kan være dum til tider, men det er alle. Sipp meg fri eller gjør noe med det.

Uansett så kan jeg ikke lenger leve i uvisshet. Jeg kommer til å gjøre dumme ting. Det kalles å være mennesklig. Uansett så har du et valg å ta. Tør du stole på meg?

 

 

 

 

 

 

@alle andre:

Beklager at jeg tar det så offentlig men nå trenger jeg å vite hvor jeg står

 

 

edit: Det holder ikke lenger å si at du liker meg men "ikke si det til noen." Jeg er klar til å synge ditt navn om du er klar. Hvis ikke så får vi bare være venner. Ditt valg. Jeg takler begge deler

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Fordi jeg er lei av å måtte gå rundt grøten og ikke kunne si hvor godt jeg liker henne. Enten så får jeg et positivt svar eller så kan jeg bearbeide det og gå videre. Jeg er ikke glad i ultimatumer selv, men nå er det nødvendig.

 

Og er jeg ikke god nok til at hu kan innrømme det her så får det heller være.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...