Krisha Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg fant til slutt roen i kroppen etter jeg fikk spurt han om litt ting og tang, og fikk noen positive svar som gjorde meg litt klokere på om han faktisk er interessert (uten at han helt skjønte det). Egentlig har jeg fått roen såpass at jeg begynner å bli litt lei av mangelen på kommunikasjon, og kjenner at han har knapt med tid å smi jernet på mens det fortsatt er varmt. Siden han åpenbart ikke skjønner hvordan det skal gjøres så tar jeg snart noen enkle grep som enten kjøler jernet helt ned eller holder varmen avhengig av hva han svarer. Er digg at jeg endelig er mer fornuftig enn "gal", og det betyr at jeg driter litt i hva som skjer videre. Nå vet jeg at jeg ikke er helt følelsesløs, og det lover godt for framtiden uansett hvem jeg måtte finne Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Sikkert ikke like lett å få en med barn til å flytte.. Godt poeng. Gikk glipp av den detaljen. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Lol. Møtte tilfeldigvis på kompisen til han j jeg møtte på byen før jul, som ba meg ut på to dates. Begge var gode venner med han jeg holdt på med for ca to år siden. Viser seg at han her også er interessert. Meh...! Mannfolk er noe prakk iblant. Endret 29. desember 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Poppis du er da Vi la oss i natt. Jeg var veldig klar, og så sloknet jeg... Haha. Tror dett ok maks to sekund før jeg var helt brorte. Drikke ass, ikke bra Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Nå vet jeg at jeg ikke er helt følelsesløs, og det lover godt for framtiden uansett hvem jeg måtte finne Det er bra! Alltid en god følelse når man får "ordnet" opp i slike tanker Poppis du er da Vi la oss i natt. Jeg var veldig klar, og så sloknet jeg... Haha. Tror dett ok maks to sekund før jeg var helt brorte. Drikke ass, ikke bra Haha, ikke bra Får håpe dere for kost dere litt i dag Jeg også vil være poppis... Endret 29. desember 2013 av Lykke-lita Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg også vil være poppis... For meg er det bare et problem. Det er ikke moro lenger, når stortsett de fleste mannfolkene du blir kjent med er interessert. Får aldri sitte alene med venninner ute på byen, kommer alltid noen mannfolk bort og setter seg. Og de tar som regel ikke nei for nei heller, uansett hvor spydig, frekk og avvisende jeg er. Ikke bryr de seg om jeg allerede sitter med noen andre mannfolk, da prøver de å skvise de ut. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Luksusproblem. Eller skjønner jo at det er plagsomt også. Litt rart egentlig, hvordan noen blir så populære mens andre ikke i det hele tatt. Nå må jeg snart dra ut på byen igjen, for å sjekke ut om jeg blir sjekka opp av mange Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Det er irriterende. Gikk ikke ett minutt engang etter at jeg kom inn på uteplassen før noen sjekka meg opp, og inviterte meg til bordet dems for eks. Nå skal jeg ikke ut før på nyttårssaften, og etter det kommer det til å bli en stund til neste gang. Dette var en fin påminnelse om hvorfor jeg foretrekker å dra ut med kompiser, istedenfor venninner. Ettersom kompisene mine mer enn gjerne stiller opp om noen ikke tar nei for et nei, og samtidlig forstår de at dem selv er i friendzone. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Usj, plagsomt at folk er slik da. Var litt nedtur å slokne ja, haha Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Endelig litt hjemme, før jeg drar på kino med han og en av kompisene ikveld for å se Hobbiten 2. Så skal jeg feire nyttårssaften med gode venner imorgen. Hatt sex fire ganger på under ett døgn. Haha, fornøyd pike! 4 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Ikke værst Cake!Party på Skye i Global City i kveld. Jeg ser ut som en hipster og dama har fått den billigste søteste kjolen, sitter godt på formene hennes.Gleder meg til å rive den av seinere. Men, ikke før jeg har dansa meg i hjel.Gonna be goooooood 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Ønsker alle her en flott nyttårsfeiring. Jeg og typen skal på fest + overnatte, meeeeen man kan ha det gøy der likevel Høres digg ut cake 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 sitter godt på formene hennesHvilke former? Godt du koser deg! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Hvilke former? Godt du koser deg! Haha, ikke akkurat no latina. Men, nok for en håndfull Var en taxisjafør som fikk øye på hu her om dagen. "Is that your girlfriend? But, she is a little girl!" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 "But, she is a little girl!"Vær glad han ikke sa "boy" Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Jeg håper alle her får en fin fering, godt nytt år Nå er det bare en dag til jeg drar tilbake, da kan jeg plutselig forhåpentligvis møte flørten igjen. Håper det blir så digg som jeg håper på La oss håpe det blir masse bra kjærlighet i 2014! Endret 31. desember 2013 av Lykke-lita 1 Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Vi satser på at 2014 blir er bedre år, jaJeg tenker at dette er året jeg skal bli mer flink til å komme meg ut blant folk og vise at jeg eksisterer Godt nyttår til alle, og lykke til med kjærlighetslivet. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Noen som har hatt deltidskjæreste før? Eller noe du kanskje kan kalle det? Hvordan syns dere det var og hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Hva er en deltidskjæreste? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Mer enn en fuckfriend men mer frihet og mindre krav til å gjøre ting (være sammen) og kommunikasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå