Lykke-lita Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Heldig! Jeg vil også nyte, men må fortsatt vente en uke, om ikke mer.. Æsj! Liker visst ikke å vente. Dessuten føler jeg at han holder på med andre samtidig, han får stadig nye jentevenner på facebook blant annet. Har jo ingen grunn for å være mistenksom, men jeg er det likevel Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Betyr ikke at han holder på med dem, men jeg forstår godt at du lurer. Ikke noe gøy å måtte vente 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Han kommer hjem imorgen. Sexyyyytime! Sweet. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Han kommer hjem imorgen. Sexyyyytime! Sweet. Nærmer seg da, sweet Vi skal feire oss selv igjen i kveld Skal ha pizza, vin, dessert og gaver. Er dessuten alene sammen for første gang på over ei uke. Litt greit at bestisen min vil ha oss på besøk i morra og ikke i dag. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Kos dere begge to, Cakenommy og Tvillingsjel! Jeg er bare litt misunnelig Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Skal ut på fest ikveld. Tiden kommer uten tvil til å gå fortere da. Ganske sikker på at vi kommer til å ende opp med å ha sex i bilen imorgen, hahah! Sykt rastløs. 1 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Jeg er ganske rastløs selv, ulikt meg å være egentlig! Håper han kan møte meg samme kveld som jeg kommer tilbake til byen Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Kos dere begge to, Cakenommy og Tvillingsjel! Jeg er bare litt misunnelig Takk, gleder meg veldig. Tror det blir veldig romantisk og sånt... Tyvstartet litt på "og sånt"-delen tidligere Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Er misunnelige på dere alle. Endret 28. desember 2013 av Slimda Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Lov å være litt misunnelig da, Slimda Hehe Jeg savner "og sånt" delen, jeg savner alt, blir nesten litt gal. Det er veldig skummelt at jeg har blitt slik allerede, føler det er en stor fare for at jeg kommer til å gå på en smell her Men må prøve å holde de tankene borte! Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Er alltid skummelt med følelser... Må gi ham en sjanse "Og sånt"-delen er digg. Gleder meg til mer senere. Greit å endelig være en plass hvor vi slipper å tenke på at folk ikke må oppdage oss. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Og sånt delen kan vente til etterpå. Først vil jeg ha mitt! Vilt og heftig. Endret 28. desember 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Og sånt kan godt være vilt og heftig Mente som i "middag og sånt" - når det er lenge siden er definitivt rett på sak veldig bra. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Tvillingsjel da Han får en sjanse! Håper han gir meg det også Endret 28. desember 2013 av Lykke-lita 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Hihi, telling it like it is Ps - ikke begynt å drikke helt enda. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Bergensdama er så bra at jeg blir mo i knærne. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Bergensdama er så bra at jeg blir mo i knærne. De har en tendens til å Være det;) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Haha, det kan hende. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Bergensdama er så bra at jeg blir mo i knærne.Såpass altså. Blir spennende med hyttetur med hun andre da. Ellers kan vel folk fra Bergen flytte på seg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Såpass altså. Blir spennende med hyttetur med hun andre da. Ellers kan vel folk fra Bergen flytte på seg Sikkert ikke like lett å få en med barn til å flytte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå