Lykke-lita Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg ville prøvd først, det var jo du som ikke svarte på den siste Men kan godt hende hun ikke liker deg også, og at du vil få mer ut av ferdig, men da kan du jo bare følge opp med den etter hun har svart på den første? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg ville prøvd først, det var jo du som ikke svarte på den siste Men kan godt hende hun ikke liker deg også, og at du vil få mer ut av ferdig, men da kan du jo bare følge opp med den etter hun har svart på den første? Mye tyder på at hun ikke liker meg. Det er greit nok i seg selv, men hun har oppført seg så obsessiv før o jeg har prøvd å gjøre det slutt offisielt to ganger før og da har hun blitt helt i fra seg og vil fortsette å prøve. Siste var tre dager før siste meldingen. Jeg er bare litt forvirret Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Da er det kanskje best å gjøre noe for å få klarhet i situasjonen, er jo kjipt å ha det slik. Men sikker på at du vil gjøre det gjennom meldiger? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Da er det kanskje best å gjøre noe for å få klarhet i situasjonen, er jo kjipt å ha det slik. Men sikker på at du vil gjøre det gjennom meldiger? hun ringer hvis det blir behov for det, kan Du si. Føler det blir kleint å ringe helt random nå.. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 hun ringer hvis det blir behov for det, kan Du si. Føler det blir kleint å ringe helt random nå.. Ta en tlf du, så slipper du å tenke mer på det Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) hun ringer hvis det blir behov for det, kan Du si. Føler det blir kleint å ringe helt random nå.. Ja, dere er ferdig. Ikke send melding eller ring, hvis du ønsker å gå ut av dette med NOE av æren din i behold. Du har ikke hørt fra henne på to uker, og du vil egentlig ikke høre fra henne. Hun er ikke verdt tiden din. Endret 26. desember 2013 av darkness| Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Ta en tlf du, så slipper du å tenke mer på det SMS mener du? Hehe. Er jo ikke som jeg får henne noe mindre akuratt nå så Edit: faen jeg angrer!!!! Endret 26. desember 2013 av EspJak1 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Hehe, jeg mener i hvert fall at det er bedre å gjøre noe enn å ikke gjøre noe (selv om du kanskje bare burde drite i henne og gå videre nå). Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 SMS mener du? Hehe. Er jo ikke som jeg får henne noe mindre akuratt nå så Edit: faen jeg angrer!!!! Du skulle ha hørt på meg Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Ups, hva svarte hun? Eller er det stille? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Ja, de eneste følelsene hun har for meg er som venn. Jeg svarte med "hahah ok." Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Ok, trist da, men nå vet du det i hvert fall. Finn deg ei ny ei Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Ok, trist da, men nå vet du det i hvert fall. Finn deg ei ny ei Ja,har du en? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Hehe, tror ikke det Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Woho, dirtytalk! Ventetiden til han kommer hjem ble plutselig bedre enn antatt 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Det å Være singel har sine for og bakdeler. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Det tror jeg alle vet. 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Espjak1: du skulle jo ikke si noe til henne jo, men nå vet du det i alle fall. Kjipt. Jeg er endelig sammen med min igjen Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Espjak1: du skulle jo ikke si noe til henne jo, men nå vet du det i alle fall. Kjipt. Jeg er endelig sammen med min igjen Min feil Så koselig,nyt:) Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) Hehe, var en lang forhistorie her om det, men det kunne jo ikke du vite. Han har fått svar nå i alle fall Jaaaaa, nyter Endret 27. desember 2013 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå