Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Ikke noe bra å prøve å forandre personligheten til noen. Er jo en grunn til at man falt for dem i første omgang og om man prøve å endre dem, så vil de jo ikke lenger være den personen! Teit. De er mennesker, ikke blanke lerret vi kan fylle ut som vi ønsker.

 

Haha, ja, det kan jeg gjøre. Du kan vel nesten tenke deg til litt av det ;)

 

Uten sex? Oida. Såpass. Blir gående en stund uten da. Dere kan jo bruke facetime/skype og sånt i jula da om dere vil se hverandre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, kan ikke fordra sånt selv. Heller ikke når det går andre veien, at den som liker deg forandrer personlighet for å være med deg. Bullshit hele greia.

Hehe, er ikke så vanskelig det nei :)

Jeg har uansett friuke, så hadde ikke blitt noe uansett. Men vanligvis hadde jeg ikke møtt han, om jeg ikke hadde fått sex. Blir gående en god stund uten, ja! Får bare finne en løsning. Det er jo alltids dirty talk og bilder. :innocent: Blir nok uansett å sende litt vanlige meldinger imellom. Jeg må bli bedre til sånt. Avtalte hovedsaklig å møtes uten sex, bare slik at han skal se at jeg gir han en ordentlig sjanse.

Lenke til kommentar

Er vel greit å vise ham det. Og det finnes jo hjelpemidler du kan ty til i mellomtiden + prate med ham også. Dere kan fortelle hverandre over tlf hva den andre skal gjøre og sånt, hehe. Mye man kan finne på. Hmmm, føles som jeg lar mine dirty sider vises mer og mer her gitt! :D

 

Jeg var litt sånn da jeg var yngre. Første kjæresten jeg hadde så var jeg så takknemlig over å ha kjæreste at jeg lot ham bestemme alt vi skulle gjøre. Senere sa han at jeg var snilleste kjæresten han hadde hatt, men han hadde ikke egentlig meg og jeg hadde aldri vært så snill igjen, ikke f... Jeg er jo snill i meg selv, men seriøst ass :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Æsj, føler jeg har kommet i god kontakt med ei jente som virker helt fantastisk på alle mulige måter, men har problemer med å ta det noe videre (be henne ut/finne på noe).
Årsaken er at jeg på "en mørk plass" i livet atm., sliter for tredje år på rad noe jævlig med vinterdepresjon, energinivået mitt minner om hva et sykt dovendyr har og sliter med å få gidde til noe som helst, har nok med å komme meg på jobb, få i meg mat, gå tur med bikkja og holde leiligheten ren.

Det hører med at mitt forrige forhold gikk i dass etter 4 år etter den første vinteren jeg slet med samme, jeg er derfor redd at hele greia går i dass siden jeg representerer meg selv dårlig.

 

Føler likevel hadde jeg misser en stor mulighet til å bli bedre kjent med en (enn så lenge) fantastisk person.

Lenke til kommentar

Er noen som mener det kan hjelpe å ha en slags sånn lampe som man bruker daglig om vinteren, siden det er mørket som gjør det. Ikke vet jeg. Andre tyr til å reise til utlandet en tur på vinteren. Vet ikke hva annet som kan hjelpe? Kjipt at det skar seg etter flere år bare av den grunn da, hun burde jo heller prøvd å hjelpe deg.

 

Er det noe du tror du kan gjøre for å gjøre situasjonen bedre? En mager trøst er vel at årets mørkeste natt er bak oss nå. Mengden dagslys er avhengig av hvor i landet du bor også... Kanskje hun jenta vil forstå om du forklarer? Litt kjipt å gå glipp av sjansen til å bli bedre kjent med henne da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er noen som mener det kan hjelpe å ha en slags sånn lampe som man bruker daglig om vinteren, siden det er mørket som gjør det. Ikke vet jeg. Andre tyr til å reise til utlandet en tur på vinteren. Vet ikke hva annet som kan hjelpe? Kjipt at det skar seg etter flere år bare av den grunn da, hun burde jo heller prøvd å hjelpe deg.

 

Er det noe du tror du kan gjøre for å gjøre situasjonen bedre? En mager trøst er vel at årets mørkeste natt er bak oss nå. Mengden dagslys er avhengig av hvor i landet du bor også... Kanskje hun jenta vil forstå om du forklarer? Litt kjipt å gå glipp av sjansen til å bli bedre kjent med henne da.

At x'en ikke hjalp, er nok mest min feil, tror ikke jeg sa en gang i løpet av den vinteren hvordan jeg hadde det.

Har prøvd forskjellig, var faktisk over 2 uker i Florida i slutten av oktober, uten at det hjalp nevneverdig.

Sånn lampe står forøvrig på ønskelista til jul, så om ikke får jeg kjøpe en selv.

Skal uansett til en lege, relativt lei av å være sånn hver vinter.

 

Tror neppe jeg sjarmerer hun i senk med å gå ut med hvor jævlig ødelagte jeg er på vinteren :)

Lenke til kommentar

Er vel greit å vise ham det. Og det finnes jo hjelpemidler du kan ty til i mellomtiden + prate med ham også. Dere kan fortelle hverandre over tlf hva den andre skal gjøre og sånt, hehe. Mye man kan finne på. Hmmm, føles som jeg lar mine dirty sider vises mer og mer her gitt! :D

 

Jeg var litt sånn da jeg var yngre. Første kjæresten jeg hadde så var jeg så takknemlig over å ha kjæreste at jeg lot ham bestemme alt vi skulle gjøre. Senere sa han at jeg var snilleste kjæresten han hadde hatt, men han hadde ikke egentlig meg og jeg hadde aldri vært så snill igjen, ikke f... Jeg er jo snill i meg selv, men seriøst ass :)

Aw, hell noes! Jeg markerer territoriet mitt tidlig. Setter pris på friheten min, og kommer ikke til å gi slipp på den. Men forhold handler jo om å gi og ta, og ikke bare ta - ta - ta. Er jo han som har gitt mest av seg selv. Oppførselen min har vært mye mer useriøs enn han. Stakk jo fem minutt etter vi hadde hatt sex på andre date som eks.

 

Jeg kan ikke fordra tøfler. Turn off. Liker mannfolk som ikke er redd for å stå på sitt, og ikke slipper alt pga av ei jente. Myyyye lettere å ha med å gjøre er de og. Han har heldigvis et liv utenom meg, og er ikke noe redd for å si imot meg. Det liker jeg veldig godt!

Lenke til kommentar

 

Hæ?

Jeg trodde årets lengste natt var i forbindelse med Lucia-feiringen. Det er noe om at det er årets korteste dag eller noe. Ikke noen big deal i alle fall. Sola snur uansett i disse tider ;)

 

At x'en ikke hjalp, er nok mest min feil, tror ikke jeg sa en gang i løpet av den vinteren hvordan jeg hadde det.

Har prøvd forskjellig, var faktisk over 2 uker i Florida i slutten av oktober, uten at det hjalp nevneverdig.

Sånn lampe står forøvrig på ønskelista til jul, så om ikke får jeg kjøpe en selv.

Skal uansett til en lege, relativt lei av å være sånn hver vinter.

 

Tror neppe jeg sjarmerer hun i senk med å gå ut med hvor jævlig ødelagte jeg er på vinteren :)

Nei, da kan jeg jo egentlig forstå. Kommunikasjon er viktig, burde ha fortalt henne hvordan det var. Sikkert ikke så dumt å gå til lege, må være ganske kjipt å føle seg så crap. Får håpe at lampe hjelper :)

 

Aw, hell noes! Jeg markerer territoriet mitt tidlig. Setter pris på friheten min, og kommer ikke til å gi slipp på den. Men forhold handler jo om å gi og ta, og ikke bare ta - ta - ta. Er jo han som har gitt mest av seg selv. Oppførselen min har vært mye mer useriøs enn han. Stakk jo fem minutt etter vi hadde hatt sex på andre date som eks.

 

Jeg kan ikke fordra tøfler. Turn off. Liker mannfolk som ikke er redd for å stå på sitt, og ikke slipper alt pga av ei jente. Myyyye lettere å ha med å gjøre er de og. Han har heldigvis et liv utenom meg, og er ikke noe redd for å si imot meg. Det liker jeg veldig godt!

Jeg hadde heller ikke vært slik nå. Sier fra om hvordan jeg vil ha det. Er ganske så bestemt kan jeg si :)

 

Man skal ikke finne seg i alt heller.

 

Det er vel ikke før 21. desember i år, så nesten korrekt.

http://www.yr.no/nyheter/1.7923473

Nesten da ja, hehe. Se også lenger opp. Tenkte på Lucia.

 

Edit:

 

Jeg har nok lært at det var den dagen før. Og her viser jeg til dansk wikipedia:

 

 

 

Lucia kommer af det latinske lux, der betyder lys. Sankta Lucia, der oprindeligt var en italiensk helgeninde, som led martyrdøden, har netop også helgendag d. 13. december, der i følge den Julianske kalender i det 14. århundrede var årets korteste dag. I dag er det den 21. december, som har denære. Men Luciadag er rimeligt præcis den dag på året, hvor solen stopper sin tidligere og tidligere nedgang. Grunden til at den 21.december er årets korteste dag, er, at solen står senere og senere op næsten helt til nytårsaften.

 

Jeg har rett og slett sovet i timen og ikke fått med meg at det er 21. i stedet ;)

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Ey, endelig en oppdatering! Har dere hatt andre date, isåfall hvordan gikk det? :D

Ikke vært noen date nummer 2 enda, men til helgen! :wee: Gleder meg veldig, samtidig som at jeg føler på meg at det markerer et veiskille - enten blir det noe mer, eller så kutter jeg det ut. (Og her har jeg nettopp lagt ut om hva jeg føler, men sånn er veldig dagsavhengig :closedeyes: ).

Lenke til kommentar

Krysser fingrene for at det blir noe mer da. Men tror du er litt som meg på det der, at du ser ikke på det som et tap om det ikke fungerer. Eller om det ikke blir noe mer mellom dere. Eller tar jeg feil?

 

At du klarer lett å bevege deg videre.

Ja, om det ikke blir noe mer så legger jeg meg ikke ned å griner (irriterer meg grenseløst over de guttene som gjør det med meg). :p

 

Har en intens følelse av at den eneste av oss som kan finne på å avslutte er meg, og bare meg. Og om jeg er den som blir ditchet så hadde jeg i det minste litt gøy på veien. For meg er det jo det livet handler litt om, det å kjenne på følelser man ikke trodde man hadde (både gode og vonde).

Lenke til kommentar

Ja, om det ikke blir noe mer så legger jeg meg ikke ned å griner (irriterer meg grenseløst over de guttene som gjør det med meg). :p

 

Har en intens følelse av at den eneste av oss som kan finne på å avslutte er meg, og bare meg. Og om jeg er den som blir ditchet så hadde jeg i det minste litt gøy på veien. For meg er det jo det livet handler litt om, det å kjenne på følelser man ikke trodde man hadde (både gode og vonde).

Den er du ikke alene om. Skjedd litt for mange ganger for min del. Enda jeg ikke har holdt på med personen engang. Ikke er det artig heller. Suger for begge parter.

 

Etter at han tok utfordringen min så har jeg fått følt litt mer på det hele. Vi møttes igjen igår. Ble sittende og prate i flere timer. Ble ganske vilt, fordi om det ikke var mulig å ha sex. Meh. Merker at jeg er litt mer interessert enn det jeg har lyst til å være. Ettersom jeg ikke er vant til å føle det slik. Og nå må jeg vente helt til et par dager etter nyttår før jeg får napp igjen, siden han blir så lenge borte. Kommer til å gå i veggen! :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...