Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde ikke likt slik oppførsel i alle fall, bra han ikke holder på slik.

 

Om du blir for usikker og sånt, så kan det hende han stikker ja. Virker som du liker ham godt.

 

Jeg har ikke sett min mer enn et par timer siden onsdag... Skulle dit i dag, men ting skjer og skal dit i morra i alle fall... Gleder meg. Er ikke vant til å gå så lenge uten å se ham. Savner ham veldig og ja, vel... hehe ;)

Lenke til kommentar

Lets hope so! Liker ikke totale douchebags da. Det er digg når noen tar fra deg kontrollen, og du faktisk blir nervøs for om du har har personen eller ikke. Om han begynner med noen andre, så stikker jeg.

Håper han skjønner at han må være mellomtingen. Men du føler ikke at du tvinger han til å være noe han i utgangspunktet ikke er (selv om han har vært det før) for å bli noe du vil ha?

 

Hvor gammel er du forresten? :p

Lenke til kommentar

 

trenger ikke, sa bare min mening om den type oppførsel. whatever

Nå må vi være hyggelige mot hverandre ;) - er lov å ha ulike meninger, det er grunnlaget for diskusjoner.

 

ps - jeg liker også spill, men for tiden har jeg spilt mest playstation og mindre pc-spill. Dvs går i perioder, men hadde en Tombraider-periode nylig.

 

EspJak1: Savner du henne eller er du helt ferdig med henne? Hun har ikke behandlet deg noe bra :(

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke likt slik oppførsel i alle fall, bra han ikke holder på slik.

 

Om du blir for usikker og sånt, så kan det hende han stikker ja. Virker som du liker ham godt.

 

Jeg har ikke sett min mer enn et par timer siden onsdag... Skulle dit i dag, men ting skjer og skal dit i morra i alle fall... Gleder meg. Er ikke vant til å gå så lenge uten å se ham. Savner ham veldig og ja, vel... hehe ;)

Høres ut som det kommer til å bli veldig veldig hyggelig for dere å treffes igjen ;)

 

Håper han skjønner at han må være mellomtingen. Men du føler ikke at du tvinger han til å være noe han i utgangspunktet ikke er (selv om han har vært det før) for å bli noe du vil ha?

 

Hvor gammel er du forresten? :p

Vet jo allerede hvor jeg har han og vice versa. Dessuten har vi allerede pratet om folk som forandrer seg bare for å være sammen med noen, eller få den personen. Ingen av oss liker sånt. Om noe så er vel problemet heller at jeg ikke er usikker på han i det heletatt. Det handler mer om spenning og flørt, få kjenne litt på det hele og ikke la alt bli seriøst så fort. Har tross alt ikke vært i et forhold på tre år. Og det forholdet var det mye av og på. Aldri hatt ett ordentlig forhold.

 

Han er ferdig med badboy-tiden sin, og jeg ble ferdig med min på omkring ett års tid siden. Fordi om jeg aldri har hatt sex med flere samtidlig. Bare oppførselen min som har vært ganske på vidda.

 

Jeg er 22, han 25.

 

Utifra den det lille vi har pratet over meldinger siden sist, så har han forstått at det er mellomtingen som er greia ja.

 

 

 

trenger ikke, sa bare min mening om den type oppførsel. whatever

Whatevz lixm.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Savner henne mer og mer. Hvertfall i dag når det har dukket opp bilder på face osv.

 

Men jeg får bare innse at det ikke funka. Jeg vet for godt hva jeg vil og jeg er mye mer moden enn henne på sånne ting som dette + mer erfaren.

I tillegg fortalte en felles vennine av oss at de hadde møttes. Da hadde det blitt sagt at det var jeg som tok initiativet første gang og at jeg var vinglete. Noe som er bullshit. Hun er tydeligvis virkelighetsfjern også..

 

Får se om det blir whining etter bursdagen hennes nå på tirsdag. Blir ingen gratulasjon fra meg hvertfall.

Lenke til kommentar

Savner henne mer og mer. Hvertfall i dag når det har dukket opp bilder på face osv.

Kjipt at det ble slik da. Du virker som en fin fyr som er oppriktig interessert i henne og så holder hun på slik. Du hadde fortjent bedre. Tro hvor lang tid det tar før hun kontakter deg... Like greit å ikke gratulere henne når hun holder på slik.

 

Forstår at du savner henne nå, men det vil bli bedre med tiden og du vil finne noen som er like interessert i deg som du er i vedkommende, det er jeg sikker på. Det føles kanskje ikke slik nå, men det blir bedre.

 

Høres ut som det kommer til å bli veldig veldig hyggelig for dere å treffes igjen ;)

Tror det blir veldig hyggelig veldig fort, for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar

Høres ut som det kommer til å bli veldig veldig hyggelig for dere å treffes igjen ;)

 

Vet jo allerede hvor jeg har han og vice versa. Dessuten har vi allerede pratet om folk som forandrer seg bare for å være sammen med noen, eller få den personen. Ingen av oss liker sånt. Om noe så er vel problemet heller at jeg ikke er usikker på han i det heletatt. Det handler mer om spenning og flørt, få kjenne litt på det hele og ikke la alt bli seriøst så fort. Har tross alt ikke vært i et forhold på tre år. Og det forholdet var det mye av og på. Aldri hatt ett ordentlig forhold.

 

Han er ferdig med badboy-tiden sin, og jeg ble ferdig med min på omkring ett års tid siden. Fordi om jeg aldri har hatt sex med flere samtidlig. Bare oppførselen min som har vært ganske på vidda.

 

Jeg er 22, han 25.

 

Utifra den det lille vi har pratet over meldinger siden sist, så har han forstått at det er mellomtingen som er greia ja.

 

 

Whatevz lixm.

Da er det ikke noe stress, hvis dere har funnet ut av hvor "bad" som er lov! Hadde nok ikke orket å "spille" sånn med han jeg er med nå, men jeg skjønner jo at det kan være greia å tilføre litt mer spenning hvis det er hva som må til for at det skal bli noe mer. :)

Lenke til kommentar

Det er jo egentlig ikke noe spill, sånn sett. Bare synes det går litt for fort til at det seriøse preget har kommet over det hele. Vil helst flørte og ha det moro den første tiden, før vi evt. blir sammen. Liker at han tar det såppas bra da. Gjør det mer avslappende, og frister faktisk mer å ta steget videre etterhvert.

Sa det til han at han burde vite like godt som meg, hvor kjedelig det er å få servert alt på sølvfat heletiden. Man vil gjerne jakte litt, og ha det litt artig på reisen. Han forsto det veldig godt.

Jeg er ihvertfall godkjent av kompisen som ble med oss i alpintbakkene, vi pratet jo mye sammen fordi om han ikke var der. Dumt de andre kompisene dro ut dagen før, og ikke ble med. Kompisen jeg møtte var jo kul, så. Fordi om jeg såvidt pratet med han ute på byen, forrige helg.

Han har ihvertfall uten tvil glemt eks'en, som jeg har fått meg at han har vært av og på med i ca to år. Hun prøver seg fortsatt. Men han har ikke et snev av interesse for henne lenger. Så trenger ikke å bekymre meg for det.

Bra folk er ulike. Hadde vært kjedelig ellers :)

Lenke til kommentar

Ganske sikker på at hun ble ute av bildet etter at vi hadde vår første date. :laugh:

Go Cakenommy! :D

 

Han innså vel at det fantes bedre der ute da! Og så viser det at han er wanted ;)

 

Jeg gleder meg veldig til senere i dag, da skal jeg endelig møte kjæresten igjen. Møtte ham såvidt på lørdag, men da fikk vi bare kysset litt siden jeg hadde med ei venninne... Og så var det bare et kort møte så de skulle få hilse på hverandre.

Lenke til kommentar

Go Cakenommy! :D

 

Han innså vel at det fantes bedre der ute da! Og så viser det at han er wanted ;)

 

Jeg gleder meg veldig til senere i dag, da skal jeg endelig møte kjæresten igjen. Møtte ham såvidt på lørdag, men da fikk vi bare kysset litt siden jeg hadde med ei venninne... Og så var det bare et kort møte så de skulle få hilse på hverandre.

Det inntrykket jeg har fått er at hun i utgangspunktet ikke hadde noe til felles med han. Men prøvde å forandre han til å bli slik hun ville ha han. Er ikke uten grunn at han ikke kan fordra slike damer.

 

Forstår deg godt jeg. Du får oppdatere meg over PM, om hvordan det går ;)

 

Skal møte han igjen på onsdag jeg. Avtalte et møte uten sex, som for meg betyr å gå utenfor de vanlige rutinene jeg har. Noe jeg fortalte han. Han reiser hjem til familien i juleferien, usikker på om han kommer tilbake til nyttårssaften eller ikke. Avstand er synonymt med dirtytalk, uansett så :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...