Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

 

Som de andre sier her. La vær å ta kontakt igjen fra nå. Hun vil etter en stund savne oppmerksomheten du ga henne og ta kontakt med deg, men da sier du pent og pyntelig at det er over uten å gjøre noe særlig ut av det, og uten å nevne at du vet hva hun holdt på med. Hun vil sitte igjen med å lure på hva hun gjorde galt siden du bare ga opp etter å ha vært så interessert, og du sitter dermed igjen med å ha "vunnet" dette forholdet.

Ja jeg gidder ikke noe. Hvis jeg sier ifra så blir det bare en stor diskusjon som ender med at hun lover og jeg gir etter.

 

Jævlig surt. Jeg har vært helt fantastisk mot den jenten og stakkars eksen min som jeg har vært den jævligste ræven mot driver å trøster meg. Hvorfor klarte jeg ikke å få det forholdet til å virke??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

---SNIP ---

 

 

Pleier også å lete etter feil, men her har jeg oversett feilene - glatt! Selv om jeg ser dem så bare lar jeg det fare, for de er ikke så markante som hos de fleste andre jeg har holdt på med. Antakeligvis fordi han utfordrer meg når det kommer til det intellektuelle, hvilket jeg ikke er vant med.

 

Enda ser jeg jo ikke for meg en framtid med han, det er for (aaalt for) tidlig for min del.

 

Vi må jo forsøke å bryte mønsteret på en måte, men man kan heller ikke tvinge seg til å bli om man kjenner at det absolutt ikke funker - derfor er det greit å holde på en god stund til man kjenner seg tryggere eller kanskje mindre trygg på noe mer!

 

Vennene mine vedder nesten om hvor lang tid det tar før jeg forkaster nye gutter, men denne karen har allerede gått langt over den vanlige tiden :laugh:

 

 

Angående dette med meldingssending så tipper jeg du kanskje har sagt i fra? Har tidligere hatt en tendens til å bli fysisk uvel når jeg får melding fra gutter jeg har holdt på med (og da stakk jeg raskt) og hvis det samme gjelder deg så er det jo fint for han å få en advarsel. Ut i fra det du har skrevet tidligere så regner jeg egentlig med at han vet det da. Nå skjer ikke det her - jeg bare ha... mer?

 

Ja, det var den daten da - neste uke hvis alt går som jeg har planlagt. Jeg føler at jeg må finne ut raskt om han har noe mer å tilby meg fordi jeg ikke vil bruke for mye av tiden hans unødvendig (handler også om å skåne meg selv fra å føle meg som en dritt dersom jeg ikke gidder mer). Vi har kjemi på alle andre plan, så da er det bare en ting til som gjenstår. Det betyr at med mindre han protesterer sterkt, så går vi til siste base (han vet det ikke enda, men jeg skal gjøre alt i min makt for å få det til).

 

Sexen er faktisk ganske, nei enormt viktig i en slik relasjon, og det gir deg jo flere grunner til å holde på han eller forkaste han dersom du har prøvd han ut litt! Ingen skam å teste det ut tidlig! (Rettferdiggjør det overfor meg selv også) :p

 

Når er det dere har ny date? Mistenker at dere skal stå på slalom sammen? (Slalom, slalom baby) :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg derimot har aldri hatt noe problem med å få sex med en date, hvis det er det jeg vil ha.. Alle har vel vært villige fra dag en :p Merkelig hvordan man ofte finner feil gutter egentlig.

 

Selv om det kanskje ikke virker slik her, så er jeg også en mester på å lete etter feil, men kan virke som jeg har problemer med å finne de viktige "feilene"

Lenke til kommentar

Logisk det, ja :) Dere virker som et skikkelig herlig par :D Håper jeg får oppleve noe sånt en vakker dag :)

Har delvis avtalt en ny date nå, lover i hvert fall godt det :) Men merker jeg er veldig skeptisk, tør liksom ikke å tro helt på det. Bare at han får en ny jentevenn på facebook gjør meg redd. Må nok jobbe en god del med meg selv også, ja :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

-

Høres ut som vi er på akkurat samme plass. Har lagt merke til feil, men har oversett de. Ettersom de har veldig liten betydning, utifra det totale. Blir utfordret intellektuelt, men savner mer flørting. Men nå er jeg vant med en del fart.

 

Jeg tenker slik når det kommer til fremtid, om jeg er i et forhold eller sikker på at jeg vil inn i ett. At jeg er med på all form for moro, reiser til utlandet, ut oppleve og utforske. Men når det kommer til slike ting som å flytte sammen, forlovelse, barn ol. Ikke akkurat min gate. Skal ha vært sammen ei god stund før noen av de delene er aktuelt. Sånn generelt.

Men med han ser jeg ikke for meg å tilbringe ei hel helg sammen med enda engang. Og jeg liker han godt!

 

Kommer ikke til å tvinge meg selv til noe jeg ikke har lyst til. Det skjer ikke. Men jeg vet med meg selv, at jeg må være sta, om jeg skal bli værende. Kommer alltid til å stikke ellers.

 

Jeg løper ikke like fort som deg, hører jeg. Men jeg holder alltid tilbake. Er vel like langt, enten man løper eller holder tilbake. Vant til at uansett hvor bra jeg avslår fyren, så er han knust etterpå. Så i min vennegjeng, er det mer snakk om hvor knust personen er i etterkant, enn om hvor fort jeg løper. Prøver å skjerpe meg, og heller stikke tidlig. Men gamle vaner, er vonde å vende!

 

Bra du har holdt på han lengre enn de andre da. Høres ut som det går en vei det der :)

 

Haha, tro meg! Har sagt ifra. Sa allerede ifra på første date. Vi er egentlig like sånn sett, han og meg. Bare at jeg trenger litt mer albuerom. Eneste vi pratet om på de siste meldingene, har vært ang den nye daten. Så det er helt greit. Blir fortsatt fysisk uvel, om det blir for mye. Klarer det bare ikke.

 

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg prøvd å funnet av det jeg trenger å vite, med å spørre subtilt over meldinger. Eller bare rett ut. Spørs hvor direkte han er. Da står du fritt fram til å bare forsyne deg av mannebeinet på daten, hehe!

 

Sexen er omtrent noe av det viktigste for min del. Om vi ikke klaffer seksuelt, så blir jeg skuffet. Vi har jo så mye annet til felles. Og bra kjemi. Alt føles naturlig rundt han. Alt føles bare sært, ettersom jeg ikke er vant med dette. Men nå har jeg aldri opplevd å måttet prate tre mnd'er og vente igjennom 1 og 1/2 date, før det ble sex. Tror aldri jeg har jobbet så hardt for et ligg. Ganske sikker på at det er noe av grunnen til at jeg liker han. Altfor vant til å få det som jeg vil, enten det er forhold eller noe useriøst.

 

Du må holde meg oppdatert. Ser fram til å høre om du får napp, så tidlig eller ikke!

 

Rettere sagt carving, og han på brett. Tipper han inviterte meg med dit for å bli bedre kjent med kompisene. La de avgjøre om jeg er bra nok for han eller ikke. For jeg vet at han ikke er vant med jenter som meg. Han har jo omtrent sagt det selv. :laugh:

 

Daten er på lørdag. Vi skal være i alpintbakken hele dagen. Så blir jeg garantert å være med han hjem for en happy ending. Usikker på om jeg skal dra hjem etterpå eller ikke. Dro hjem fem minutter etter vi hadde hatt sex på andre date. Og prøvde å komme meg hjem så fort som mulig på søndag, ettersom jeg ble med han hjem for mer action. Tenker jeg tar det på sparket!

 

Kan ikke huske at noen har prøvd å ha sex med meg på første date. Vant med at de venter, slik at jeg får bestemme når jeg vil. Når jeg er klar.

 

 

Logisk det, ja :) Dere virker som et skikkelig herlig par :D Håper jeg får oppleve noe sånt en vakker dag :)

Har delvis avtalt en ny date nå, lover i hvert fall godt det :) Men merker jeg er veldig skeptisk, tør liksom ikke å tro helt på det. Bare at han får en ny jentevenn på facebook gjør meg redd. Må nok jobbe en god del med meg selv også, ja :p

Jeg har fortsatt ikke lagt han til på Facebook. Har fått beskjed om at jeg bare kan gjøre det. Vet uansett at han ikke dater noen andre. Så er ikke noe stress for min del, ettersom vi er exclusive (allerede).

 

Har dere lagt noen planer for den nye daten da?

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Jeg sliter veldig med å ''ta steget'' med jenter jeg faktisk kjenner litt.

I motsetning til jenter jeg møter på byen osv, så har jeg liksom faktisk et vennskap med disse.

Kjenner jeg er veldig redd for at om jeg prøver meg på noe mer, så kan jeg miste ett vennskap.

Er egentlig som at jeg friendzoner meg selv :hrm:

 

Kunne gitt eksempler med ho jeg har i tankene nå, men føler det er ubetydelig for øyeblikket.

Poenget er selve stadiet der jeg ikke klarer å gå videre.

 

Har så og si hele livet slitt med dårlig selvtillit pga mobbing og utseende. Utviklet spiseforstyrrelser av det.

Men for et år siden fikk jeg orden på det hele. Begynte å trene, begynner å bli fornøyd med kroppen og selvtilliten kommer seg.

Er generelt en veldig åpen person og har ingen problemer med å få venner, men tidligere pga utseende og selvtillit har det ALDRI blitt noe mer alvorlig enn det.

Og dette irriterer meg så mye!

 

Så, noen tips?

Er det bare å hoppe i det? Drite i om at det evt ødelegger et vennskap med at vi begge blir vitende med at jeg vil noe mer, mens hun ikke vil?

 

Lenke til kommentar

Hopp i det. Det er så absolutt ikke avgjort at dere ikke kan være venner selv om du prøver deg og hun avviser deg, hvis det er viktig for deg. Da må du bare ta det som en mann og unngå å oppføre deg kleint, og komme over det samtidig som dere fortsetter å være venner. Blir egentlig det samme som skjer hvis du velger å ikke gjøre noe med det, bortsett fra faren for at det kan bli kleint. Men det er kun du som bestemmer om det blir kleint eller ikke, de fleste jenter vil fortsette å være venner selv om de avviser deg.

 

Go for it, lykke til!

Lenke til kommentar

Jeg derimot har aldri hatt noe problem med å få sex med en date, hvis det er det jeg vil ha.. Alle har vel vært villige fra dag en :p Merkelig hvordan man ofte finner feil gutter egentlig.

 

Selv om det kanskje ikke virker slik her, så er jeg også en mester på å lete etter feil, men kan virke som jeg har problemer med å finne de viktige "feilene"

Det har vanligvis ikke vært et problem for meg, men jeg har støtt på noen av de virkelig seriøse gutta tror jeg! Ingen er feilfrie, og det er vel særlig viktig å minne seg selv på når man analyserer feilene opp og ned :p

 

-

 

Tror du han er redd for å støte deg vekk ved å flørte for mye kanskje?

 

Det du sier, med et liv som inneholder litt mer spenning framfor det som kanskje regnes som “normalt”/A4 treffer meg litt, for det er mye av det som har hindret meg i å fortsette med tidigere flørter (viten om at A4-livet venter..) Fyren jeg holder på med er alt annet enn A4, og det føles så trygt for da vet jeg at jeg ikke kommer til å bli låst fast i sofaen.

 

Ser heller ikke for meg å tilbringe en hel helg med “min”, enda mindre reise som du sier (at du også vil vente leeenge med). En kveld/natt får holde i første omgang hvis jeg ikke bestemmer meg for å bli lenger, så jeg ikke får overdose.

 

Det er sikkert fordi du er så vanvittig bra at de blir knust, for de kommer aldri til å finne bedre. :p Tipper du også er sånn passe sjarmerende! Innbiller meg I hvertfall det selv, at jeg er ganske sjarmerende og lett å falle for før man kjenner meg ordentlig godt og vet at listen over mine negative sider er lang som et vondt år.

 

Morsomt at du blir fysisk uvel (eller, morsomt og morsomt… :p ), blir ubehaget borte hvis du kutter han ut?

Han er temmelig direkte, og jeg mistenker ikke at han er aseksuell. Likevel er jeg nok den som legger føringen for kvelden. Jeg har opplevd gutter som vil vente på tross av at de har vært maks gira, så jeg tar ingenting for gitt!

 

Samme følelsen får jeg når han er utilgjengelig, jeg hater det og liker det litt, for det viser at han ikke legger bort hele livet sitt for min del.

 

Høres ut som om du har truffet på en fyr med en sånn regel på å vente så-så-lenge egentlig, haha.

 

Kommer nok til å oppdatere ganske raskt etterpå, for etter 2. daten vet jeg nok litt mer hva jeg vil videre etter å sett en “ny side” ved han.

 

Likte kompisene deg? Vanskelig å være gutt når man møter bra damer som ikke vil forlove seg etter tre uker!

 

Det kan jo være koselig å prøve å bli til dagen etterpå i hvertfall og heller dra etter frokosten eller lignende :p

Kan kanskje være greit å vente med å legge han til på facebook da det åpner for flere muligheter til å ta kontakt for hans del, gjør det når du er klar!

 

Ekslusive allerede? Det er jo ganske behagelig for begge, for da slipper man å stresse med å "komme videre" for å unngå at den andre holder på med noen "på si"! Må innrømme at jeg utnytter "uekslusiviteten" til det fulle... skal møte noen for "gamle dagers skyld", men det er etter 2. daten, så hvis den daten går bra skal jeg være lur å avlyse den andre avtalen :p

 

 

 

Så, noen tips?

Er det bare å hoppe i det? Drite i om at det evt ødelegger et vennskap med at vi begge blir vitende med at jeg vil noe mer, mens hun ikke vil?

 

Her er det egentlig bare å hoppe i det hvis du mener at sannsynligheten for å lykkes er større enn 0. Prøv å ikke la gamle spøkelser ødelegge for framtiden din, og hvis du må, prøv å "fake" god selvtillit og ikke vis dine sårbare sider før du er trygg på at hun liker deg veldig godt da det kan virke litt skummelt særlig når man er i startfasen på noe som kan bli til noe mer.

Lenke til kommentar

-

Det inntrykket jeg sitter med ihvertfall. Får komplimenter av han veldig veldig ofte. Det var kos i starten, men nå er det litt mye. Merker også et mønster ang meldingene. At han drøyer med å sende en ny melding til neste dag, for å fortsette samtalen da. Så har du meg som tenker at jeg bare vil avslutte samtalen over meldingene så fort som mulig. Slik at jeg kan nyte noen dagers stillhet, før vi møtes.

Skulle egentlig ha med meg ei venninne i alpintbakken, sammed med oss på lørdag. Men hun kunne ikke pga jobb. Fikk melding tilbake om at hun fikk bli med ved en senere anledning. Han tenker myyye lengre frem i tid enn meg. Jeg tenker bare sålangt fram som til denne helga, og tar det som det kommer derifra.

 

Han er ikke noe A4-fyr han her heller. En jobb som rørlegger, i tillegg til at han er festivalarrangør. Vannsport-festival. Med rafting, stuping, kajakk osv. Er vant til å date menn som har litt andre interesser, enn folk flest. Vanskelig å sette ord på hvorfor jeg liker han så godt.

 

Jeg får heletiden høre at jeg ser så liten og uskyldig ut. Babyface. Men uskyldig er vel heller det siste jeg er. Når man får høre sånt så ofte, så lærer man seg å dra utnytte av det også. Så har mer enn nok av negative sider. Men det er slik som med deg, man legger ikke merke til det før man blir ordentlig kjent med meg. Er vel sjarmerende.

Når vi er inne på dette. Så skulle vi faktisk på nach, til to kompiser av meg, med noen felles venninner av meg vi møtte på byen. Men det ble aldri noe av det, han ene ville ikke ha meg der. Ettersom han har vært forelsket i meg i to-tre år. Jeg og han har aldri vært fysisk heller, bare flørtet som smått. Ble kjent med han igjennom to andre, som også har hatt crush på meg.

 

Når vi ventet på taxi hjem på lørdag, ettersom det ikke ble noe av nachet. Kom det en annen fyr, som fikk dele taxi med oss. Første han gjorde var å approache meg. Type bodybuilder fyr. Satt hele taxituren og la an på meg. Enda han visste jeg skulle bli med han jeg sto med hjem. Komisk.

 

Ubehaget blir nok borte om jeg kutter han ut. Men jeg har overraskende nok ikke noe lyst til det. Har ikke likt noen så godt på leeeenge. Uvant. Han ser jo så bra ut også, haha!

 

Jeg liker også at mannfolk ikke legger bort hele livet sitt for min del. Alt for vant med at de gjør det. Liker at man har hvert sitt liv, og ikke gjør alt sammen. Fordi om man trives i selskapet til hverandre. Jeg har behov for albuerom, og trenger tid til venner. Vil ikke bare være med han.

 

Tror det var sånn før vi møttes. Jeg vet at han allerede har bestemt seg, for at han vil være sammen med meg. Vi hadde faktisk en diskusjon ang sex på søndag før jeg dro. Jeg fortalte han at jeg trenger tid for å se om dette er noe for meg, fordi om vi passer bra seksuelt sålangt. Bare trenger noen justeringer. Det er jeg som sitter med valget, om vi skal bli sammen eller ikke. Og han har sagt at det er greit at vi holder på en stund så. Det skal ikke være noe problem.

 

Usikker på om kompisene liker meg. Tror de liker meg på det grunnlaget av at jeg ikke er interessert i å være med han heletiden, og trenger tid til for meg selv og. I tillegg til at jeg er glad i sex, og drar han gjerne med ut på nye eventyr. Men tror de er usikker på meg, ettersom jeg ikke er sikker på om jeg vil inn i et forhold enda. Ser for meg at det blir en del spørsmål fra kompisene hans på lørdag. Om hva jeg synes om han, hva jeg ser for meg og greier. At de stiller opp for kompisen sin. Slik at han ikke blir såret. Det er jo ingen tvil om at han er veldig involvert.

 

Tenker å se an, om jeg skal bli værende for frokost eller natten utifra hvordan det går når jeg skal være hele dagen med han og kompisene.

 

Det er ufattelig irriterende å slite med 'commitment issues'. Har forkastet flere utrolige bra mannfolk, uten som så mye å tenke over det. Går bare rundt i en ond sirkel. Jeg vil, men vil jo ikke samtidlig. Herregud! Hva skal det bli av meg? Meh.

 

Ja, det synes jeg og. Utnytt det! Det gjorde jeg imellomtiden. Bare rart for min del. Har ikke vært så rask med å dumpe andre jeg har datet samtidlig, så fort som jeg har gjort nå. Jeg avlyste alt det andre jeg hadde gående etter 2 date selv.

Lenke til kommentar

-

Men kanskje det til syvende og sist er sånn at man - på tross av angst for å binde seg - alltid finner seg noe til slutt, det må bare være rett fyr! Det virker jo som om du liker han, men at det fremdeles går ann å få overdose av han. Jeg har også et stort behov for alenetid, men det går stort sett greit å ha kontakt over sosiale medier.

 

Stakkars fyr, han har mye i stri med gitt, men å la meldingene gå over flere dager på den måten er ingen dum taktikk. Hva er egentlig grunnen til at du ikke vil prate med han?

 

Du har han seriøst rundt lillefingeren, jo! :sleep2: Har du følelser for han eller tror du at det kan bli noe mer? Uansett hva du velger å gjøre, så vil det føles riktig for deg til slutt.

 

-

 

Jeg er så attention-whore for tiden at jeg har begynt å flørte med en annen fyr, og med mindre han første fyren kommer på banen i løpet av juleferien så går jeg videre :p

Lenke til kommentar

-

Jeg er vant til å ikke ha kontakt med mannfolk imellom møtene. Han forrige jeg datet, skikkelig attentionwhore, hadde stort behov for oppmerksomhet. Ble veldig fort lei av praten til hele fyren, at det første jeg sa ifra om når vi fikk hverandre på facebook, var at jeg var vant til å ikke prate imellom møter og bare stikke etter sex. Han jobbet heldigvis offshore, så fikk mer enn nok alenetid. Bare måtte be han holde kjeft over sosiale medier. Ble værende bare pga bra sex. Men han fikk jo prestasjonsangst, når jeg tok initivativet til spontan sex. Så dumpet fyren.

 

Tror jeg faktisk har litt følelser, enten det, eller så var det bare frykten for at han skulle velge ei annen ovenfor meg. Ettersom jeg fikk med meg så mye at han datet ei til imellom første og andre date. Men han droppet henne veldig fort. Vil ihvertfall se hvor det går, ettersom jeg fortsatt er interessert.

 

Han offshorefyren, prøver faktisk å få kontakt igjen. Men han frister ikke lenger. Så blir bare å avvise han. Jeg holdt jo på med han, mens jeg skrev meldinger på nett med han jeg holder på med nå. Sikkert noe av grunnen til at han ikke fristet så mye.

 

-

 

Hører den! Det jeg stortsett bruker å gjøre, imens jeg dater noen andre. Om ting ikke er helt sikkert. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg prøvd å gjort han fyren du holder på med nå usikker på om han har deg eller ikke. Fyren på nesten hvert eneste mannfolk.

 

Føler de at de sitter med kontrollen (noe mannfolk er vant til å gjøre, siden lite jenter tar initiativ), så blir det fort kjedelig. Du sier jo at han ikke er noe A4-fyr heller.

Lenke til kommentar

Etter en uke sammen, så skal jeg og kjæresten være noen dager fra hverandre nå :O - er veldig rart. Savner ham allerede. Blir nok veldig godt å se hverandre igjen i helga tipper jeg.

 

Man vet når man har truffet den rette :love:

Godt å høre at dere har det så bra sammen! Men er det ikke godt med noen dager fra hverandre og da? :)

Lenke til kommentar

Godt å høre at dere har det så bra sammen! Men er det ikke godt med noen dager fra hverandre og da? :)

Tja, tjo, kanskje? Godt med litt egentid innimellom altså, men savner ham veldig fort når vi er borte fra hverandre og nå får vi ikke en hel fridag sammen før i jula og det føles så lenge til akkurat nå. :)

 

Vi bor jo mer eller mindre sammen også, så er vant til å være mye ilag.

 

Skal ta oss en ny feiring av oss selv i romjula, det blir koselig. Lang og romantisk middag, vin, mye stirring i øynene og vel - fill in the blanks :)

Lenke til kommentar

Jeg er vant til å ikke ha kontakt med mannfolk imellom møtene. Han forrige jeg datet, skikkelig attentionwhore, hadde stort behov for oppmerksomhet. Ble veldig fort lei av praten til hele fyren, at det første jeg sa ifra om når vi fikk hverandre på facebook, var at jeg var vant til å ikke prate imellom møter og bare stikke etter sex. Han jobbet heldigvis offshore, så fikk mer enn nok alenetid. Bare måtte be han holde kjeft over sosiale medier. Ble værende bare pga bra sex. Men han fikk jo prestasjonsangst, når jeg tok initivativet til spontan sex. Så dumpet fyren.

 

Tror jeg faktisk har litt følelser, enten det, eller så var det bare frykten for at han skulle velge ei annen ovenfor meg. Ettersom jeg fikk med meg så mye at han datet ei til imellom første og andre date. Men han droppet henne veldig fort. Vil ihvertfall se hvor det går, ettersom jeg fortsatt er interessert.

 

Han offshorefyren, prøver faktisk å få kontakt igjen. Men han frister ikke lenger. Så blir bare å avvise han. Jeg holdt jo på med han, mens jeg skrev meldinger på nett med han jeg holder på med nå. Sikkert noe av grunnen til at han ikke fristet så mye.

 

-

 

Hører den! Det jeg stortsett bruker å gjøre, imens jeg dater noen andre. Om ting ikke er helt sikkert. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg prøvd å gjort han fyren du holder på med nå usikker på om han har deg eller ikke. Fyren på nesten hvert eneste mannfolk.

 

Føler de at de sitter med kontrollen (noe mannfolk er vant til å gjøre, siden lite jenter tar initiativ), så blir det fort kjedelig. Du sier jo at han ikke er noe A4-fyr heller.

 

Huff, fikk nesten litt vondt av han. Det er ikke lett å være mann noen ganger :lol:

 

Sånn som du skriver så heller jeg mot at du har litt følelser, men at du trenger tid på å utvikle de. Og det at offshore-fyren ikke frister er vel et ganske sikkert tegn på at du vet at du har noe litt bra denne gangen!

 

Hvis han nye blir litt intens, så bruker du heller litt lang tid på å svare så slipper du å føle på presset med tanke på den høye meldingsfrekvensen hans.

 

--

Det er ikke noe seriøse greier altså med de jeg prater med. Det er mest for min egen del så jeg ikke skal gå på veggen. Nå begynner det å demre for meg hvorfor venninnene mine blir så sure når de ikke får svar fra kjæreste/ny flamme. Egentlig er jeg helt sikker på at han ikke holder på sånn som jeg gjør, men skal sende noen signaler som gjør at han våkner skikkelig til juleferien :p

Lenke til kommentar

 

Huff, fikk nesten litt vondt av han. Det er ikke lett å være mann noen ganger :lol:

 

Sånn som du skriver så heller jeg mot at du har litt følelser, men at du trenger tid på å utvikle de. Og det at offshore-fyren ikke frister er vel et ganske sikkert tegn på at du vet at du har noe litt bra denne gangen!

 

Hvis han nye blir litt intens, så bruker du heller litt lang tid på å svare så slipper du å føle på presset med tanke på den høye meldingsfrekvensen hans.

 

--

Det er ikke noe seriøse greier altså med de jeg prater med. Det er mest for min egen del så jeg ikke skal gå på veggen. Nå begynner det å demre for meg hvorfor venninnene mine blir så sure når de ikke får svar fra kjæreste/ny flamme. Egentlig er jeg helt sikker på at han ikke holder på sånn som jeg gjør, men skal sende noen signaler som gjør at han våkner skikkelig til juleferien :p

Nei, det tror jeg faktisk ikke. :fun:

 

Det er godt mulig det. Jeg vet ihvertfall at jeg ikke har vært så interessert i noen på et så tidlig stadiet før. Jeg har omtrent ikke brydd meg om at det går til helvete før, men nå bryr jeg meg plutselig. Uvant og skremmende. Jeg liker det, men samtidlig liker jeg det heller ikke. For jeg er ikke vant til å føle det slik. Herregud.

 

Haha, den der er jeg godt klar over. Og tar den i bruk når jeg har behov. Han er ikke akkurat den raskeste på å svare på meldinger heller. Bare det at han prøver å dra den ut over flere dager.

 

______

 

Skjønner akkurat hva du prater om. Jeg har alltid vært typen til å gi totalt faen, har egentlig bare aldri brydd meg. Husker ifjor, når jeg var "sammen" med en i tre mnd, det "forholdet" uten sex. Når han fortalte meg at han var veldig glad i meg, og hadde hatt lyst til å si det lenge, var bare responsen min "Hæ?!", for deretter å begynne å ro meg i land. Jeg klarte ikke å si det samme tilbake.

 

Enda verre med forholdet jeg hadde for tre år siden. Varte i to år. Fikk heletiden høre "Er du glad i meg?", "Er jeg bra nok?" etc. Brukte sex for å få han til å hysje rimelig ofte. Fikk nok.

 

Har vel alltid dreid seg om spenning. For jeg bruker vanligvis å miste interessen straks jeg får de bekreftelsene jeg vil ha ol.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...