Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Kanskje greit å ikke si set til ham. Noen ganger blir man sur og er ikke alltid logisk heller. :)

Nei, jeg holder meg for god til det :closedeyes:

 

Ja, det jeg tenker. Blir snøkjøring ned fjellet i helga med han og kompisene, så planen er å ikke møte han før den tid. Forhåpentligvis, får jeg ikke noen flere meldinger imellomtiden.

 

Veldig bra fyr, og har veldig mye av det jeg er ute etter. Men han er litt for seriøs, til at vi bare har vært på tre dates enda. Greit at han vil ha meg med på musikkfestivaler i utlandet og greier, men man trenger ikke si alt.. så tidlig!

 

 

Kjekt med noen som kan relatere. Har et stort hat/elsk-forhold, til akkurat dette. Jeg vil, men blir det for seriøst, for tidlig. Blir jeg skremt.

 

Jeg har vært så ærlig at jeg faktisk har forklart han mønstret mitt ang dating. At jeg alltid stikker, uansett hvor interessert jeg er i fyren. Noe som gir han muligheten til å avslå meg, og bare stikke om han føler at det ikke går noen vei.

 

__

 

Ikke si det til han, ikke noe vits. Kan være han blir skremt og, om han er som meg. Trenger tid for meg selv og venner, og ikke være så ofte med den jeg holder på med. Ihvertfall i starten. Liker å sette standarden tidlig.

Ah, forstår deg så alt for godt, har alltid følt at jeg har vært alene om å løpe når ting liksom endelig ble "koselig". Dessverre skjønner de ikke at framtidsplaner allerede er litt... NEI.

 

Dette er vanskelig, men det er vel bare slik man kommer fram til en fullgod løsning for seg selv: prøv å tenk at du ikke er låst fast, og at du alltid kommer deg løs. Tipper at grunnen til at du kanskje vil stikke nå, er for å dra før han får sterke(re) følelser for deg eller for å slippe å måtte forholde deg til "maset"?

 

Liker egentlig å lese det du skriver, det er som om det er meg jeg skriver til :laugh:

 

---

Han er ikke den typen, og tar intiativet til å prate sånn stort sett alltid, men jeg tipper at eksamenspresset er ekstra stort nå, så da får jeg gi han litt rom til å konsentrere seg om å ha nervøst sammenbrudd før eksamen (så får jeg bare lære meg å takle det uten å bli sur). Jeg vil faktisk henge med han, og det er vel tegn nummer en på at jeg faktisk liker han! Men jeg venter fremdeles på date nr. 2 før jeg skal avsi dommen, sånn helt sikkert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er morsomt hvor ulike man er på det området. Jeg har ikke noe imot at det blir fort alvorlig - så lenge det føles rett.

Ja, jeg er som deg :p

 

Krisha, jeg blir også litt sånn furten når han ikke har tid til meg, men heldigvis sender vi en del meldinger, så da må han jo være litt interessert :) Prøver bare å ikke bli for masete selv, redd for å skremem han bort..

Lenke til kommentar

Aida, kjipt. Man kan nesten begynne å lure på hva hun tenker skal skje videre for dere. Hva tenker du? Fristet til å spørre?

Jeg har villet avslutte to ganger nå. En gang hver 4. Uke, men når jeg sier det da blir hun desperat og nekter å gi slipp på meg.

 

Sist nå på torsdag i forrige uke. Da hadde vi ikke sett hverandre på to uker og det nærmet seg julebord som hun hadde sagt ja til å være med på for lenge siden. Jeg begynte jo selvfølgelig å ane at hun hadde tenkt å trekke seg. Dette pga den snappen jeg sendte forrige lørdag om at jeg følte det ikke funket mellom oss. Den hadde visst gjort henne veldig usikker og gjorde meg til den stygge ulven. Det at hun hadde nedprioritert meg to dager(fredag og lørdag) på rad etter fagprøvestryk(som ble til 4 dager på rad pga. Snappen min på lørdag) så ikke hun på som en grunn for meg til å si at det ikke funker. Hun ble såret osv.

 

Anyway. Forrige torsdag klarte jeg å få til en pratebiltur.

 

Jeg hadde bestemt meg på forhånd å avslutte det hele så jeg var veldig krass og slo hardt nedpå alle argumentene hennes gang på gang. Det hele endte med et ultimatum. Enten var hun med på julebordet eller var det over. Vi ble også enig om at hun skulle ta seg mer tid.

 

Ja. Hun ble med på julebordet ogbdetbgikk kjempe fint. Begge koste oss og hun var sosial med alle selv om hun var den eneste som var edru. Jeg var kjempefornøyd. Vi avtalte til og med å henge på lørdag også. Da skulle vi gjøre noe bare oss to for det savnet hun - helt greit for meg :)

 

Så kommer lørdagen og jeg hører ingenting. Da jeg ringer henne godt utpå dagen får jeg høre at hun er blitt syk.

 

Neste dag er søndag og da begynner skolearbeidet igjen

 

nå sitter jeg på gjerdet igjen :)

 

Hvorfor i helvete får jeg ikke komme meg vekk?

 

Sorry for dårlig skriving, men teksteditoren er så liten og uoversiktlig på mobil....

Lenke til kommentar

Høres ut som hun vil ha deg i bakhånd sånn tilfelle hun ikke har andre planer. Høres ikke ut som en morsom situasjon. Greit nok at dere hadded et gøy på julebordet, men hun da se at dette ikke fungerer. Du sendte den snappen for en grunn og slik hun holder på så er det tydelig at det ikke fungerer. Om hun savner å henge sammen, så må hun ta å vised et da. Det hun gjør nå viser ikke det.

Lenke til kommentar

Ah, forstår deg så alt for godt, har alltid følt at jeg har vært alene om å løpe når ting liksom endelig ble "koselig". Dessverre skjønner de ikke at framtidsplaner allerede er litt... NEI.

 

Dette er vanskelig, men det er vel bare slik man kommer fram til en fullgod løsning for seg selv: prøv å tenk at du ikke er låst fast, og at du alltid kommer deg løs. Tipper at grunnen til at du kanskje vil stikke nå, er for å dra før han får sterke(re) følelser for deg eller for å slippe å måtte forholde deg til "maset"?

 

Liker egentlig å lese det du skriver, det er som om det er meg jeg skriver til :laugh:

 

---

Han er ikke den typen, og tar intiativet til å prate sånn stort sett alltid, men jeg tipper at eksamenspresset er ekstra stort nå, så da får jeg gi han litt rom til å konsentrere seg om å ha nervøst sammenbrudd før eksamen (så får jeg bare lære meg å takle det uten å bli sur). Jeg vil faktisk henge med han, og det er vel tegn nummer en på at jeg faktisk liker han! Men jeg venter fremdeles på date nr. 2 før jeg skal avsi dommen, sånn helt sikkert.

Stemmer ganske godt det. Har begynt å slutte mer å mer å lete etter feil, nå da. Før så letet jeg konsekvent etter feil. Jeg liker han veldig godt, så vurderer faktisk å være sta med meg selv denne gangen og bli værende. Men først skal jeg holde på med han en stund, for å være på den sikre siden, om at alt fungerer.

 

Haha, så morsomt! De fleste jentene jeg møter/prater med har et annet syn på om det er bra eller ikke, ang hvor fort det blir seriøst.

 

____

 

Akkurat som han jeg holder på med da. Han tar initiativet til prating over meldinger, jeg er flinkere til sånt face to face. Holder meg til flørting over meldinger enn sålangt, med mindre det er noe jeg må spørre om.

Vil ikke ta kontakt over meldinger heller, vil at han skal forstå at jeg trenger albuerom. Og ikke orker å sende meldinger hver eneste dag.

 

Har du planer om å gå til siste base på date nr.2? Spent på å høre hvordan det går. Når du skal du møte han igjen?

 

Jeg gjorde det med han jeg holder på med. Så dro jeg han inn på doen på uteplassen vi var på under tredje date, (vi skulle egentlig hooke på slutten av kvelden, slik at begge fikk være med vennene sine, med han kom likevel) der ble det hett og vilt. Var jo enda mer pirrende, ettersom du kunne bli permbannet fra plassen om du ble ferska for å ha sex, eller i det heletatt rote vilt på dansegulvet. Var utrolig moro!

 

Tanken om å sex i alpintbakken eller på skikafèen, det har streifet meg mange ganger nå. Hadde vært kult å prøvd det. Skal uansett ha en happy ending på slutten av kvelden. Må forsikre meg om at vi har likt seksual mønster. Beste måten å finne ut det på, er regelmessig sex.

 

Lenke til kommentar

Du blir rett og slett brukt. Dette er ikke et likestilt forhold

Damn. Hvorfor har jeg ikke innsett det selv?

 

So long, kjerring! Bra åpenbaringen kom før bursdagen hennes!

 

Edit:

 

-Heeei! :)) har vi planer i helgen?:):):)

-Heei :-) njaa, bare på fredag som jeg vet og så kommer tanten og resten av familien til bergen i helgen men vi kan jo finne på noe vist jeg ikke er opptatt en av dagene :-)

 

Hahahha jeg var naiv denne gangen...

Endret av EspJak1
Lenke til kommentar

Cskenommy: greit å finne ut at man har ganske like preferanser ja. Høres lurt ut å være sta og gi ham en sjanse.

Skal se an hvordan det går i helga. Skal tilbringe hele dagen med han og kompisene. Om jeg kommer godt overens med dem, så er det egentlig bare regelmessig sex over en viss periode som gjenstår.

 

Har flaks om jeg blir interessert i to stk på ett år. Det skjer så sjelden, at jeg vurderer å hoppe i det. Istedenfor å sitte å tenke i ettertid på hva som kunne blitt ol.

Nei, jeg er ferdig, men hva gjør jeg nå? La det frordufte eller skal jeg gidde å starte diskusjonen igjen?

Slutt å svar henne. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Synes det høres ut som en gos plan. Virker som du liker ham godt også. Blir spennende å se hvordan helgen blir da :)

 

Enig i det med at han bør slutte å svare. Tro hvor lang tid det tar føe hun etterlyser ham. Kan alltids slette på facebook etc om ei stund for ekstra effekt.

 

Vi drar hjemover til Norge i morra. Tiden på ferie har gått veldig fort, gjør alltid det da. Nesten for fort :)

Lenke til kommentar

Nei, jeg er ferdig, men hva gjør jeg nå? La det frordufte eller skal jeg gidde å starte diskusjonen igjen?

 

Som de andre sier her. La vær å ta kontakt igjen fra nå. Hun vil etter en stund savne oppmerksomheten du ga henne og ta kontakt med deg, men da sier du pent og pyntelig at det er over uten å gjøre noe særlig ut av det, og uten å nevne at du vet hva hun holdt på med. Hun vil sitte igjen med å lure på hva hun gjorde galt siden du bare ga opp etter å ha vært så interessert, og du sitter dermed igjen med å ha "vunnet" dette forholdet.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Synes det høres ut som en gos plan. Virker som du liker ham godt også. Blir spennende å se hvordan helgen blir da :)

 

Enig i det med at han bør slutte å svare. Tro hvor lang tid det tar føe hun etterlyser ham. Kan alltids slette på facebook etc om ei stund for ekstra effekt.

 

Vi drar hjemover til Norge i morra. Tiden på ferie har gått veldig fort, gjør alltid det da. Nesten for fort :)

Liker han godt, ja. Men blir fortsatt skremt når noen begynner å prate om lengre frem i tid. Ja, det blir det! Har heldigvis ikke fått noen flere meldinger enda, og han har ikke tatt initiativet til å møtes imellomtiden. Dette liker jeg. Gjør bare at det blir enda bedre i helgen.

 

Han har ingenting på å vinne på å fortsette å prate med henne, eller ta en diskusjon med henne. Om hun etterlyser han, ville jeg ikke svart da heller. Hun kommer bare til å prøve å dra han inn igjen. Fortelle han akkurat det han vil høre. Ettersom hun bruker han som et sikkerhetsnett.

 

Ser den! Det er alltid slik. Bra dere har hatt en fin ferie :)

Lenke til kommentar

Sant det. Godt poeng. Hun liker å ha ham tilgjengelig. Liker boosten det gir tipper jeg. Sikkert lurt å ikke svare. Hun er tilbøyelig til å lage en scene igjen.

 

Er morsomt hvor ulike man er ja, selv liker jeg å få meldinger og sånt :). Men ja, vi har hattd et fint. Var ute i over tolv timer i dag. Ble ganske sliten. Har hatt mange romantiske måltider og sånt. Koselig. Er flinke til å være romantiske hjemme også da heldigvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...