Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Når jeg liker henne like godt etter snart ett år (telte litt feil tidligere) så er det ikke snakk om å "ta til takke". Jeg håper bare at hun ikke må ta til takke med meg.

 

Får bare prøve og se hva hun sier nå som hun kjenner meg bedre. Sier hun nei så kan det jo hende hun bare er nervøs ennå.

 

Anonymous poster hash: 49cca...f6c

 

 

Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke får dette til. Jeg hadde ikke noe problem med å be henne ut tidligere. Det er muligens fordi jeg nå tror det er noe der, skulle det bli et nei igjen vil det gå imot alt jeg har trodd.

 

Anonymous poster hash: 49cca...f6c

Lenke til kommentar

Hei dere, håper alle har hatt en flott helg :)

 

Jeg tok meg selv i å tenke på han forrige før jeg dro på besøk til daten... hmm. Samtidig liker jeg daten utrolig godt, men jeg blir så redd for at det ikke er gjensidig.. Vi hadde en bra kveld sammen da, jippi :love:

Endret av Lykke-lita
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei dere, håper alle har hatt en flott helg :)

 

Jeg tok meg selv i å tenke på han forrige før jeg dro på besøk til daten... hmm. Samtidig liker jeg daten utrolig godt, men jeg blir så redd for at det ikke er gjensidig.. Vi hadde en bra kveld sammen da, jippi :love:

Så hyggelig å høre! Kan man spørre om dere gikk til siste base? :p

Lenke til kommentar

Tok ikke lange tiden før lysten til å baile slo til igjen. Må bare være sta med meg selv, om jeg skal bli værende.

 

Bra jeg vet at det ikke er noe problem for han å holde på en stund. Slipper presset om å gå inn i et forhold. Bare få han til å bli mer flørtete, istedenfor seriøs ovenfor meg. Blir lettere bli værende da.

Lenke til kommentar

Hehe, det var påtide for å si det sånn :p

 

Så bra, masse lykke til :D

 

Vi har ikke avtalt noe nytt, men håper og tror det ikke blir veldig lenge til. Jeg liker han :love:

Ja, jeg har vært litt treg :p

 

Ikke så lett å holde seg alltid :)

 

Får håpe det blir ny date snart da!

 

Så spennende da Krisha :)

Kjenner at jeg er ganske spent selv!

 

Tok ikke lange tiden før lysten til å baile slo til igjen. Må bare være sta med meg selv, om jeg skal bli værende.

 

Bra jeg vet at det ikke er noe problem for han å holde på en stund. Slipper presset om å gå inn i et forhold. Bare få han til å bli mer flørtete, istedenfor seriøs ovenfor meg. Blir lettere bli værende da.

I feel you, sister! Jeg lurer på om jeg kommer til å stå overfor den samme problemstillingen når jeg (eh.. vi) har kommet til siste base, men velger å ikke ta sorgene på forskudd.

 

Hvis du kan holde på han uten at det trenger å være en utvikling i "forholdet" før du vil noe mer, så kan du jo strengt tatt holde på han, med mindre du blir så uvel at det ikke funker mer :p

 

---

Okei, jeg misliker utviklingen i "dette": humøret mitt avhenger veldig av hvor mye tid han disponerer på meg og til nå har han vært kjempeflink til det, men som mange andre er han student og har eksamen i disse dager - det betyr mindre tid til meg og mitt mas, og jeg blir sur, selv om jeg forstår at det er utrolig teit å bli sur for noe sånt. Blir flau over meg selv og sier det ikke til han, stakkars :roll:

Lenke til kommentar

Ja, det jeg tenker. Blir snøkjøring ned fjellet i helga med han og kompisene, så planen er å ikke møte han før den tid. Forhåpentligvis, får jeg ikke noen flere meldinger imellomtiden.

Veldig bra fyr, og har veldig mye av det jeg er ute etter. Men han er litt for seriøs, til at vi bare har vært på tre dates enda. Greit at han vil ha meg med på musikkfestivaler i utlandet og greier, men man trenger ikke si alt.. så tidlig!

 

I feel you, sister! Jeg lurer på om jeg kommer til å stå overfor den samme problemstillingen når jeg (eh.. vi) har kommet til siste base, men velger å ikke ta sorgene på forskudd.

 

Hvis du kan holde på han uten at det trenger å være en utvikling i "forholdet" før du vil noe mer, så kan du jo strengt tatt holde på han, med mindre du blir så uvel at det ikke funker mer :p

 

---

Okei, jeg misliker utviklingen i "dette": humøret mitt avhenger veldig av hvor mye tid han disponerer på meg og til nå har han vært kjempeflink til det, men som mange andre er han student og har eksamen i disse dager - det betyr mindre tid til meg og mitt mas, og jeg blir sur, selv om jeg forstår at det er utrolig teit å bli sur for noe sånt. Blir flau over meg selv og sier det ikke til han, stakkars :roll:

Kjekt med noen som kan relatere. Har et stort hat/elsk-forhold, til akkurat dette. Jeg vil, men blir det for seriøst, for tidlig. Blir jeg skremt.

Jeg har vært så ærlig at jeg faktisk har forklart han mønstret mitt ang dating. At jeg alltid stikker, uansett hvor interessert jeg er i fyren. Noe som gir han muligheten til å avslå meg, og bare stikke om han føler at det ikke går noen vei.

__

Ikke si det til han, ikke noe vits. Kan være han blir skremt og, om han er som meg. Trenger tid for meg selv og venner, og ikke være så ofte med den jeg holder på med. Ihvertfall i starten. Liker å sette standarden tidlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...