Tvillingsjel Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ikke noe galt i det da Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Nå nærmer det seg en bursdag her jenter hun her opptatt av ting som glinser. jeg har ikke helt peiling smykker osv, men klokker kan jeg:p hadde dere blitt glad for en klokke?! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Ja, jeg hadde blitt glad for en fin klokke Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Når jeg liker henne like godt etter snart ett år (telte litt feil tidligere) så er det ikke snakk om å "ta til takke". Jeg håper bare at hun ikke må ta til takke med meg. Får bare prøve og se hva hun sier nå som hun kjenner meg bedre. Sier hun nei så kan det jo hende hun bare er nervøs ennå. Anonymous poster hash: 49cca...f6c Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke får dette til. Jeg hadde ikke noe problem med å be henne ut tidligere. Det er muligens fordi jeg nå tror det er noe der, skulle det bli et nei igjen vil det gå imot alt jeg har trodd. Anonymous poster hash: 49cca...f6c Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Hei dere, håper alle har hatt en flott helg Jeg tok meg selv i å tenke på han forrige før jeg dro på besøk til daten... hmm. Samtidig liker jeg daten utrolig godt, men jeg blir så redd for at det ikke er gjensidig.. Vi hadde en bra kveld sammen da, jippi Endret 8. desember 2013 av Lykke-lita 1 Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hei dere, håper alle har hatt en flott helg Jeg tok meg selv i å tenke på han forrige før jeg dro på besøk til daten... hmm. Samtidig liker jeg daten utrolig godt, men jeg blir så redd for at det ikke er gjensidig.. Vi hadde en bra kveld sammen da, jippi Så hyggelig å høre! Kan man spørre om dere gikk til siste base? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Haha, det ble overnatting... og jah, klarte ikke holde meg Edit: Glemte helt å spørre deg Krisha, fått avtalt eller gjennomført en date med han du ville nå? Endret 8. desember 2013 av Lykke-lita Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Haha, det ble overnatting... og jah, klarte ikke holde meg Edit: Glemte helt å spørre deg Krisha, fått avtalt eller gjennomført en date med han du ville nå? OH WEY! Jepp, avtalt neste date Gleder meeeeg! 1 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 OH WEY! Jepp, avtalt neste date Gleder meeeeg! Hehe, det var påtide for å si det sånn Så bra, masse lykke til Vi har ikke avtalt noe nytt, men håper og tror det ikke blir veldig lenge til. Jeg liker han Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ikke så lett å holde seg alltid Får håpe det blir ny date snart da! Så spennende da Krisha Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ikke så lett å holde seg alltid Får håpe det blir ny date snart da! Så spennende da Krisha Hehe nei, men vi har hatt en del dater så føler ikke at det var for tidlig heller sånn egentlig Håper jeg også! Ble det mye romatikk på tur? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Joda, blir ganske mye romantikk <3 Er inne på rommet og hviler oss litt nå. Skal være i Berlin i et par dager til. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Så herlig, blir så glad av romantiske par (og du har nytt bilde, fint ) Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Går rundt og ser skikkelig forelsket ut, spiser middag og ser hverandre dypt inn i øynene etc Takk 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Tok ikke lange tiden før lysten til å baile slo til igjen. Må bare være sta med meg selv, om jeg skal bli værende. Bra jeg vet at det ikke er noe problem for han å holde på en stund. Slipper presset om å gå inn i et forhold. Bare få han til å bli mer flørtete, istedenfor seriøs ovenfor meg. Blir lettere bli værende da. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Prøve å bruke litt tid da og bearbeide deg selv, få litt tid til deg selv kanskje? Virker jo som en bra fyr du har funnet. Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hehe, det var påtide for å si det sånn Så bra, masse lykke til Vi har ikke avtalt noe nytt, men håper og tror det ikke blir veldig lenge til. Jeg liker han Ja, jeg har vært litt treg Ikke så lett å holde seg alltid Får håpe det blir ny date snart da! Så spennende da Krisha Kjenner at jeg er ganske spent selv! Tok ikke lange tiden før lysten til å baile slo til igjen. Må bare være sta med meg selv, om jeg skal bli værende. Bra jeg vet at det ikke er noe problem for han å holde på en stund. Slipper presset om å gå inn i et forhold. Bare få han til å bli mer flørtete, istedenfor seriøs ovenfor meg. Blir lettere bli værende da. I feel you, sister! Jeg lurer på om jeg kommer til å stå overfor den samme problemstillingen når jeg (eh.. vi) har kommet til siste base, men velger å ikke ta sorgene på forskudd. Hvis du kan holde på han uten at det trenger å være en utvikling i "forholdet" før du vil noe mer, så kan du jo strengt tatt holde på han, med mindre du blir så uvel at det ikke funker mer --- Okei, jeg misliker utviklingen i "dette": humøret mitt avhenger veldig av hvor mye tid han disponerer på meg og til nå har han vært kjempeflink til det, men som mange andre er han student og har eksamen i disse dager - det betyr mindre tid til meg og mitt mas, og jeg blir sur, selv om jeg forstår at det er utrolig teit å bli sur for noe sånt. Blir flau over meg selv og sier det ikke til han, stakkars Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Kanskje greit å ikke si set til ham. Noen ganger blir man sur og er ikke alltid logisk heller. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Ja, det jeg tenker. Blir snøkjøring ned fjellet i helga med han og kompisene, så planen er å ikke møte han før den tid. Forhåpentligvis, får jeg ikke noen flere meldinger imellomtiden. Veldig bra fyr, og har veldig mye av det jeg er ute etter. Men han er litt for seriøs, til at vi bare har vært på tre dates enda. Greit at han vil ha meg med på musikkfestivaler i utlandet og greier, men man trenger ikke si alt.. så tidlig! I feel you, sister! Jeg lurer på om jeg kommer til å stå overfor den samme problemstillingen når jeg (eh.. vi) har kommet til siste base, men velger å ikke ta sorgene på forskudd. Hvis du kan holde på han uten at det trenger å være en utvikling i "forholdet" før du vil noe mer, så kan du jo strengt tatt holde på han, med mindre du blir så uvel at det ikke funker mer --- Okei, jeg misliker utviklingen i "dette": humøret mitt avhenger veldig av hvor mye tid han disponerer på meg og til nå har han vært kjempeflink til det, men som mange andre er han student og har eksamen i disse dager - det betyr mindre tid til meg og mitt mas, og jeg blir sur, selv om jeg forstår at det er utrolig teit å bli sur for noe sånt. Blir flau over meg selv og sier det ikke til han, stakkars Kjekt med noen som kan relatere. Har et stort hat/elsk-forhold, til akkurat dette. Jeg vil, men blir det for seriøst, for tidlig. Blir jeg skremt. Jeg har vært så ærlig at jeg faktisk har forklart han mønstret mitt ang dating. At jeg alltid stikker, uansett hvor interessert jeg er i fyren. Noe som gir han muligheten til å avslå meg, og bare stikke om han føler at det ikke går noen vei. __ Ikke si det til han, ikke noe vits. Kan være han blir skremt og, om han er som meg. Trenger tid for meg selv og venner, og ikke være så ofte med den jeg holder på med. Ihvertfall i starten. Liker å sette standarden tidlig. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Er morsomt hvor ulike man er på det området. Jeg har ikke noe imot at det blir fort alvorlig - så lenge det føles rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå