Lykke-lita Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Du kan alternativt låne et håndkle til å pusse tennene eller stikke ut og kjøpe om han bor nær en butikk, da blir det mindre opplagt. Deo er godt å ta på seg også. Litt sminke er ikke dumt. Høres ut som vi tenker ganske likt. Rent undertøy må man i alle fall ha. Er superekkelt å måtte ta på samme som dagen før. Får bruke natta på å tenke på om tannbørsten bli med eller ikke. Har allerede lagt fram undertøy, hvis ikke hadde hatt med det ville jeg nesten vurdert å gå uten Oii, jeg gleder meg Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Stemmer for at du enten tar på sexy undertøy, eller går uten. Hadde det vært meg, ville jeg flørtet vilt og lagt opp til at blir sex den kvelden. Mye bedre og artigere, enn å bare ta det som det kommer. Ender alltid opp med å rive klærne av hverandre, og i vill sex. Endret 5. desember 2013 av Cakenommy 1 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Er ikke hva jeg skal ha på som er problemet, men hva jeg skal ha med til dagen etter da jeg skal dra hjem Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Får bruke natta på å tenke på om tannbørsten bli med eller ikke. Har allerede lagt fram undertøy, hvis ikke hadde hatt med det ville jeg nesten vurdert å gå uten Oii, jeg gleder meg Ingen undertøy kan jo også funke, men ta med til dagen etter i alle fall. Greit om den du skal ta på er litt sexy også - ikke ta med verste bestemortrusa, haha. Stemmer for at du enten tar på sexy undertøy, eller går uten. Jupp Ikke så anonym nå lenger gitt . Bra vedkommende ikke var aseksuell da, det hadde sugd. Selv kan jeg kalles det absolutt motsatte av aseksuell. Har vært i et forhold med en som ikke ville og det var utrolig kjipt, anbefaler det ikke. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Ikke så anonym nå lenger gitt . Bra vedkommende ikke var aseksuell da, det hadde sugd. Selv kan jeg kalles det absolutt motsatte av aseksuell. Har vært i et forhold med en som ikke ville og det var utrolig kjipt, anbefaler det ikke. Nei, var visst ikke det. Haha! Har prøvd det og, derfor jeg er ekstra nøye denne gangen. Er ikke typen til å ha humørsvingninger, men om jeg går uten sex i et forhold. Herregud! Generelt et bedre catch på alle mulige måter, enn de tidligere jeg har holdt seriøst på med. Fordi om de aller fleste har vært av høy standard. Kresen. Lykkelita: Jeg er ikke vant med den slags. Vant med at mannfolket ordner den slags for meg. Får låne klær, stikker å kjøper tannbørste etc. Bruker bare å møte opp i sexy undertøy, og ta med meg litt sminke om jeg er usikker på om det blir overnatting eller ikke. Endret 5. desember 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Stemmer for at du enten tar på sexy undertøy, eller går uten. Hadde det vært meg, ville jeg flørtet vilt og lagt opp til at blir sex den kvelden. Mye bedre og artigere, enn å bare ta det som det kommer. Ender alltid opp med å rive klærne av hverandre, og i vill sex. Ingen undertøy kan jo også funke, men ta med til dagen etter i alle fall. Greit om den du skal ta på er litt sexy også - ikke ta med verste bestemortrusa, haha. Lykkelita: Jeg er ikke vant med den slags. Vant med at mannfolket ordner den slags for meg. Får låne klær, stikker å kjøper tannbørste etc. Bruker bare å møte opp i sexy undertøy, og ta med meg litt sminke om jeg er usikker på om det blir overnatting eller ikke. Blir å ta på seg noe bra undertøy ja Vet ikke om han ordner sånt eller ikke jeg, men skal forberede meg litt i hvert fall Tror ikke klærne rives av i det jeg går inn døra.. Vi er begge litt forsiktige av oss, men når vi først blir varme i trøya Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg hadde heller ikke satset på at han skulle ordne det. Mange mannfolk tenker ikke så langt. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Blir å ta på seg noe bra undertøy ja Vet ikke om han ordner sånt eller ikke jeg, men skal forberede meg litt i hvert fall Tror ikke klærne rives av i det jeg går inn døra.. Vi er begge litt forsiktige av oss, men når vi først blir varme i trøya Prøv å ta et steg ut av komfortsonen, og flørte litt først. Vis at du vil ha han. Mannfolk elsker det. Jeg hadde heller ikke satset på at han skulle ordne det. Mange mannfolk tenker ikke så langt. Jeg er vant med den andre veien rundt jeg. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hehe, man gjør seg mange erfaringer. Har ikke så mye erfaring med akkurat det der jeg, men inbilder meg at jeg hadde tatt med selv. Har vært i et forhold på nesten tolv år og noen forhold på rundt ca ett år. Ikke vært noe særlig singel etter at jeg fylte 18. Dvs derfor har jeg ikke så mye erfaring med hva man bør ta med når man skal overnatte og sånt Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 For min del er det ikke noe skille på det der, om jeg er i et forhold eller ikke. Trenger omtrent ikke spørre engang. De bare tilbyr seg. Bortskjemt til de grader. Ikke bra! Jeg for min del skal definitivt øke spenningen på det jeg har gående. Dirty talk, sexy undertøy for eks. Playhouse i leiligheten hans, som faen. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Tror jeg er meg selv jeg.. Langt nok ut av komfortsonen å overnatte 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Min kjæreste er veldig omtenksom, romantisk og snill - blandt annet. Han er jo ikke helt ukjent her inne, så føler jeg må ta litt hensyn til privatlivet hans På romantisk tur vi <3 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Så koselig, kos dere Hvor er dere? Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Må nok utvide horisontene ja. Erfaringsmessig er det da ting skjer. Han sier nok ikke nei til det, med mindre han er en av de få som vil ta ting veldig sakte Hvis han er det så klikker det litt for meg tror jeg Forresten, oppsøk en arena der kvaliteten på jentene er høy, og tettheten av menn er lav. (eks. prøv deg som mannelig cheerleader, du kommer til å få velge og vrake i bra jenter). Ligger vel i korta at ting fort kan skje Men vet ikke, jeg ga miksede signaler sist, så man hende han er mer forsiktig denne gangen.. Nei, hvem sier nei til det? Enig med deg, hold utkikk Akse Jeg har faktisk opplevd å få et nei( ) fordi gutten vil kunne be meg ut dagen etterpå uten å føle at han har ødelagt alle sjanser, men her satser jeg på at det ikke skjer! Ja, veldig spennende også Tvillingsjel. Men dere, jeg trenger å ha med meg "overlevelseskit" som har plass i den bittelitte vesken min. Sånn at jeg slipper å føle meg 100 % ufresh dagen derpå Hva må jeg ha med? .... Og det skal liksom ikke virke som jeg forventet å sove over, egentlig.. Hehe, nå ler jeg av meg selv her Vel, jeg planla noe alá det du har tenkt til (men det gikk jo i vasken fordi det ikke passet for han) og det jeg tenkte var rett og slett å ta med litt munnskyllevann, fin truse, fishermans friend, deodorant (han trenger jo ikke se den... ). Update; Da har jeg fått prøvekjørt. Og personen er definitivt ikke aseksuell. Har absolutt ingenting imot mer sex med h*n. Får se hvor dette går hen, ettersom det er gjensidig fra begge parter. Opplever sjelden å være interessert, og har vært singel veldig lenge. Så må bare ta meg selv i nakken denne gangen, og bli værende. Ikke stikke som jeg ellers gjør, når det blir seriøst. Deilige heite faen. Edit: Ble visst ikke anonym lenger. Hehhehm. Jeg har hele tiden trodd at du var en mann Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Så koselig, kos dere Hvor er dere? Vi er i Warszava nå og så skal vi til Berlin på lørdag. Skal snart ut og ta et par drinker/øl. Slapper av litt på rommet og får varmen i oss nå. Krisha: jeg trodde også at Cakenommy var en fyr, hihi. 1 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Vi er i Warszava nå og så skal vi til Berlin på lørdag. Skal snart ut og ta et par drinker/øl. Slapper av litt på rommet og får varmen i oss nå. Krisha: jeg trodde også at Cakenommy var en fyr, hihi. Hahaha, det trodde jeg også dere Så gøy på ferie, håper det blir min tur til sånt kos på sikt (men ikke all for lang sikt ) Det er sant Krisha, jeg gjør nok det jeg også Har har nok hinta til at jeg skal overnatte, men vet ikke helt jeg, tanke skremmer meg, så greit å ikke forberede seg for godt på det. Ender bare med at jeg er superstressa hele kvelden Edit: Jeg har forresten fått nei jeg også, men fant ut i ettertid at det var fordi han hadde funnet ei som var bedre enn meg Endret 5. desember 2013 av Lykke-lita Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Det er utrolig koselig å være på tur sammen og kunne fokusere på hverandre og å komme litt vekk fra hverdagen. Er uvant å være på tur i adventstiden, mye juledekorasjoner og sånt. Går bare rundt og ser forelska ut vi <3 Endret 5. desember 2013 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det er ikke første gangen noen på forumet tror jeg er mann. Men det er ikke noe jeg tar som en fornærmelse. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det er ikke første gangen noen på forumet tror jeg er mann. Men det er ikke noe jeg tar som en fornærmelse. Du var anonym Er kanskje lett å tenke på at om noen ikke vil ha sex eller setter en stopper for slikt, så "må" det være en jente det skrives om? Egentlig litt forutintatt av meg om mitt eget kjønn :O Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Du var anonym Er kanskje lett å tenke på at om noen ikke vil ha sex eller setter en stopper for slikt, så "må" det være en jente det skrives om? Egentlig litt forutintatt av meg om mitt eget kjønn :O Anonym eller ikke, hendt før uten å være AB. Du er nok ikke alene om å tenke slik. Veldig mange som gjør det. Men nå er jeg veldig sexfiksert! Har vært singel sålenge (frivillig ofc), at jeg har vanskeligheter for å føre en ordentlig samtale over meldinger uten å kjede meg. Vil gjerne ha litt flørt, og seksuelle referanser i meldingene. Tar relativt sjelden initiavet til å prate om noe annet. Not good. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå