Krisha Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jepp. Nevnte noe om det for en del sider tilbake. Har ikke så mye annet, egentlig. Jeg må nesten være interessert for er jeg ikke det så har jeg ingenting. Problemet er at jeg vet ikke om hun ennå er så sjenert at hun avlyser det pga. at hun er nervøs. Er vel bare en måte å finne det ut på... Anonymous poster hash: 49cca...f6c Imponert over utholdenheten din! Her er det egentlig bare å se hva som skjer, men du må ikke ta til takke med henne fordi du ikke har noe annet hvis du kjenner at dette ikke går veien! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Når jeg liker henne like godt etter snart ett år (telte litt feil tidligere) så er det ikke snakk om å "ta til takke". Jeg håper bare at hun ikke må ta til takke med meg. Får bare prøve og se hva hun sier nå som hun kjenner meg bedre. Sier hun nei så kan det jo hende hun bare er nervøs ennå. Anonymous poster hash: 49cca...f6c Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Begynner å bli drittlei av at hun jeg holder på med aldri har tid forrige uke hadde jeg fagprøve og denne uken har hun skolearbeid hver dag. Ser snart ikke vitsen lenger! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Begynner å bli drittlei av at hun jeg holder på med aldri har tid forrige uke hadde jeg fagprøve og denne uken har hun skolearbeid hver dag. Ser snart ikke vitsen lenger! Finn en feil. Smør deg med tålmodighet, hvordan skal det gå med forholdet om dere skal feriere hver for dere f.eks. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Kjedelig da, EspJak1. Kanskje ta en prat med henne snart og finne ut hva hun vil? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Date i morgen Tror kanskje jeg kommer til å sove over også 1 Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Date i morgen Tror kanskje jeg kommer til å sove over også Åhh, heldiggris! Jeg vil også på date i morgen! Selvfølgelig hadde han ikke tiiiid Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Åhh, heldiggris! Jeg vil også på date i morgen! Selvfølgelig hadde han ikke tiiiid Jaa, blir bra håper jeg! Begynner å grue meg, blir plutselig seriøst når overnatting kommer opp Det er kjedelig da, har du fått avtalt en annen dag? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Savner å date en bra jente nå ass. Har enda ikke klart å finne noe bra etter at det ble slutt med den siste for et par måneder siden. edit. Det er gjerne det som er problemet når en bor i en liten by. Endret 5. desember 2013 av Akse Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jaa, blir bra håper jeg! Begynner å grue meg, blir plutselig seriøst når overnatting kommer opp Det er kjedelig da, har du fått avtalt en annen dag? Har du tenkt til å gjøre noe mer utover å kun sove, eller sparer du det til en annen gang? Vi har ikke avtalt en annen dag, men jeg kommer til å foreslå overnatting hos han så fort det passer for begge. Det kan han ikke si nei til? Savner å date en bra jente nå ass. Har enda ikke klart å finne noe bra etter at det ble slutt med den siste for et par måneder siden. edit. Det er gjerne det som er problemet når en bor i en liten by. Da skal ikke jeg være teit å si "at det dukker opp når man minst skulle tro det" for det er bare tull. Hold utkikk og utvid horisontene! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Har du tenkt til å gjøre noe mer utover å kun sove, eller sparer du det til en annen gang? Vi har ikke avtalt en annen dag, men jeg kommer til å foreslå overnatting hos han så fort det passer for begge. Det kan han ikke si nei til? Da skal ikke jeg være teit å si "at det dukker opp når man minst skulle tro det" for det er bare tull. Hold utkikk og utvid horisontene! Må nok utvide horisontene ja. Erfaringsmessig er det da ting skjer. Han sier nok ikke nei til det, med mindre han er en av de få som vil ta ting veldig sakte Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Har du tenkt til å gjøre noe mer utover å kun sove, eller sparer du det til en annen gang? Vi har ikke avtalt en annen dag, men jeg kommer til å foreslå overnatting hos han så fort det passer for begge. Det kan han ikke si nei til? Da skal ikke jeg være teit å si "at det dukker opp når man minst skulle tro det" for det er bare tull. Hold utkikk og utvid horisontene! Ligger vel i korta at ting fort kan skje Men vet ikke, jeg ga miksede signaler sist, så man hende han er mer forsiktig denne gangen.. Nei, hvem sier nei til det? Enig med deg, hold utkikk Akse Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ting kan lett skje ja, særlig om man overnatter. Spennende da Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ting kan lett skje ja, særlig om man overnatter. Spennende da Nei, skummelt.. Må ikke tenke, må ikke tenke, haha.. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Skummelt og spennende? Noen ganger er det greit å ikke tenke. Er så lett å tenke altfor mye. Bedre å bare ta det som det kommer og så se hva som skjer Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ja, veldig spennende også Tvillingsjel. Men dere, jeg trenger å ha med meg "overlevelseskit" som har plass i den bittelitte vesken min. Sånn at jeg slipper å føle meg 100 % ufresh dagen derpå Hva må jeg ha med? .... Og det skal liksom ikke virke som jeg forventet å sove over, egentlig.. Hehe, nå ler jeg av meg selv her Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hmm. Du bør vel nesten ha med ren underbukse. Det er et must for å føle seg bra. Øyenskygge, mascara og tannbørste? Plass til mer? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hmm. Du bør vel nesten ha med ren underbukse. Det er et must for å føle seg bra. Øyenskygge, mascara og tannbørste? Plass til mer? Tenker ekstra truse og sokker, og bittelitt sminke og deo? Hvis jeg tar med tannbørste er det ganske klart at jeg hadde planer om å overnatte, men det gjør kanskje ikke noe Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Du kan alternativt låne et håndkle til å pusse tennene eller stikke ut og kjøpe om han bor nær en butikk, da blir det mindre opplagt. Deo er godt å ta på seg også. Litt sminke er ikke dumt. Høres ut som vi tenker ganske likt. Rent undertøy må man i alle fall ha. Er superekkelt å måtte ta på samme som dagen før. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Update; Likte ikke tanken på å vente over en hel uke, på å få svar på et absolutt spørsmål. Så sendte likeså godt personen en melding, og spurte rett ut. Fikk til svar at personen elsket sex. Men bare ikke ville gå innpå temaet så tidlig. Regner med det er for å prøve å gi et mest mulig seriøst inntrykk. Kan ikke forstå noen annen grunn. Nå ser jeg bare frem til å prøvekjøringen! Anonymous poster hash: e3eb3...9d6 Update; Da har jeg fått prøvekjørt. Og personen er definitivt ikke aseksuell. Har absolutt ingenting imot mer sex med h*n. Får se hvor dette går hen, ettersom det er gjensidig fra begge parter. Opplever sjelden å være interessert, og har vært singel veldig lenge. Så må bare ta meg selv i nakken denne gangen, og bli værende. Ikke stikke som jeg ellers gjør, når det blir seriøst. Deilige heite faen. Edit: Ble visst ikke anonym lenger. Hehhehm. Endret 5. desember 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå