Ssnerk Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Leker oss med lightsabers sammen vi da Håhåhå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Leker oss med lightsabers sammen vi da Er dette en sånn tråd? :o Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Man er ikke voksen før man kan være barnslig Leker oss med lightsabers sammen vi da Advarsel, følgende tegneseriestripe passer ikke for barn, eller voksne. Det kan bare leses av voksne barn. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Er dette en sånn tråd? :o Hahahahahaha. Denne gangen var det faktisk lightsabers jeg mente og ikke den spesifikke lightsaberen du tenker på Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hahahahahaha. Denne gangen var det faktisk lightsabers jeg mente og ikke den spesifikke lightsaberen du tenker på Hvilken farge er din? Klassisk sort latex eller har du valgt noe mer nerdete? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Rød, grøn, gul og blått er vel mer klassiske farger. Lilla finnes også. Har tilgang til rød og grønn lightsaber Tror ikke at svart latex hadde funket så godt for hverken jedi eller sith Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Gul lightsaber er vel ikke helt klassisk... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Gul lightsaber er vel ikke helt klassisk...I begynnelsen var det oppdelt i "klasser". Jedi Guardian, de som fokuserte på nærkamp, fikk blå lyssabel. Jedi Consular, de som fokuserte på The Force, fikk grønn lyssabel. Jedi Sentinel, de som balanserte slossing med lærdom, fikk gul lyssabel. Dette falt man senere bort ifra, og etterhvert fikk man en drøss med forskjellige farger. (Inkludert svart) Wookiepedia Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 I begynnelsen var det oppdelt i "klasser". Jedi Guardian, de som fokuserte på nærkamp, fikk blå lyssabel. Jedi Consular, de som fokuserte på The Force, fikk grønn lyssabel. Jedi Sentinel, de som balanserte slossing med lærdom, fikk gul lyssabel. Dette falt man senere bort ifra, og etterhvert fikk man en drøss med forskjellige farger. (Inkludert svart) Wookiepedia Åja, nei hadde bare aldri sett det før. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Har prøv meg litt på ei jente for et halvår siden (vi er begge i tidlig-tyveårene), men det ble ikke mye respons. Han sa alltid ja til kaffe, men avlyste tre ganger like før. Det er muligens fordi hun er litt sjenert. Nå virker hun mer trygg på meg så jeg tenker å prøve på nytt, kanskje høre om hun vil se en film på kino og muligens en kaffe etterpå. Hva er egentlig "etikettten" på noe sånt? Film har alltid virket rart for meg siden det jo er kanskje den ene sosiale settingen hvor du ikke skal prate med noen. Anonymous poster hash: 49cca...f6c Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Litt off topic, men ser ut som de har en hvit med svart kjerne i the clone wars? Kan ikke huske å ha sett i filmene. Kan være hyggelig med kino som første date for bryte isen og etterpå kan dere prate om filmen og så finner dereut om dere har litt kompatibel filmsmak. Kan prøve å holde henne i hånden under filmen eller la hånden hvile mot låret hennes om du får lov Endret 3. desember 2013 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Se heller en film hjemme hos dere. Kino er som regel lite gunstig som første date, nettopp på grunn av dette med snakking. Mye enklere å eskalere fysisk hjemme i sofaen også, enn med 100 personer rundt dere i en kinosal. Endret 4. desember 2013 av Coffee Break Lenke til kommentar
fervent Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Kino er kleint på første date! Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hah, jeg har alltid syntes at kino er skikkelig safe på første date. Middag først, film etterpå! Om det er grusomt kleint på middag, så kan man slappe av og bare se en film etterpå uten å tenke så mye over det. Da slipper hele kvelden å bli ubehagelig. Har dog enda ikke vært på en ubehagelig første date, selv om jeg har truffet flere jenter gjennom nettet. Phew. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ja, og husk å ta med ti roser. Anonymous poster hash: 0b9d6...84e Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Kino i seg selv er kos da, men man får ikke akkurat pratet sammen der nei kan prate etterpå om man gjør noe annet da Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Vi kjenner hverandre fra før, da, så det blir ikke "første date". Det er heller ikke aktuelt å dra hjem til den ene eller den andre. Som sagt, tror ting med hun må tas sakte Anonymous poster hash: 49cca...f6c Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Vi kjenner hverandre fra før, da, så det blir ikke "første date".Det er heller ikke aktuelt å dra hjem til den ene eller den andre. Som sagt, tror ting med hun må tas sakte Anonymous poster hash: 49cca...f6c Å dra hjem til noen er koselig, men roper ikke akkurat ut at man vil ta det sakte Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Fortsatt interessert... WOW 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Fortsatt interessert... WOW Jepp. Nevnte noe om det for en del sider tilbake. Har ikke så mye annet, egentlig. Jeg må nesten være interessert for er jeg ikke det så har jeg ingenting. Problemet er at jeg vet ikke om hun ennå er så sjenert at hun avlyser det pga. at hun er nervøs. Er vel bare en måte å finne det ut på... Anonymous poster hash: 49cca...f6c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå