Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gul lightsaber er vel ikke helt klassisk...

I begynnelsen var det oppdelt i "klasser".

Jedi Guardian, de som fokuserte på nærkamp, fikk blå lyssabel.

Jedi Consular, de som fokuserte på The Force, fikk grønn lyssabel.

Jedi Sentinel, de som balanserte slossing med lærdom, fikk gul lyssabel.

Dette falt man senere bort ifra, og etterhvert fikk man en drøss med forskjellige farger. (Inkludert svart)

Wookiepedia

Lenke til kommentar

I begynnelsen var det oppdelt i "klasser".

Jedi Guardian, de som fokuserte på nærkamp, fikk blå lyssabel.

Jedi Consular, de som fokuserte på The Force, fikk grønn lyssabel.

Jedi Sentinel, de som balanserte slossing med lærdom, fikk gul lyssabel.

Dette falt man senere bort ifra, og etterhvert fikk man en drøss med forskjellige farger. (Inkludert svart)

Wookiepedia

Åja, nei hadde bare aldri sett det før.

Lenke til kommentar

Har prøv meg litt på ei jente for et halvår siden (vi er begge i tidlig-tyveårene), men det ble ikke mye respons. Han sa alltid ja til kaffe, men avlyste tre ganger like før. Det er muligens fordi hun er litt sjenert.

Nå virker hun mer trygg på meg så jeg tenker å prøve på nytt, kanskje høre om hun vil se en film på kino og muligens en kaffe etterpå.

Hva er egentlig "etikettten" på noe sånt? Film har alltid virket rart for meg siden det jo er kanskje den ene sosiale settingen hvor du ikke skal prate med noen.

Anonymous poster hash: 49cca...f6c
Lenke til kommentar

Litt off topic, men ser ut som de har en hvit med svart kjerne i the clone wars? Kan ikke huske å ha sett i filmene.

Kan være hyggelig med kino som første date for bryte isen og etterpå kan dere prate om filmen og så finner dereut om dere har litt kompatibel filmsmak.

Kan prøve å holde henne i hånden under filmen eller la hånden hvile mot låret hennes om du får lov ;)

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Hah, jeg har alltid syntes at kino er skikkelig safe på første date. Middag først, film etterpå! Om det er grusomt kleint på middag, så kan man slappe av og bare se en film etterpå uten å tenke så mye over det. Da slipper hele kvelden å bli ubehagelig. Har dog enda ikke vært på en ubehagelig første date, selv om jeg har truffet flere jenter gjennom nettet. Phew.

Lenke til kommentar

Fortsatt interessert... WOW :omg:

Jepp. Nevnte noe om det for en del sider tilbake.

Har ikke så mye annet, egentlig. Jeg nesten være interessert for er jeg ikke det så har jeg ingenting.

Problemet er at jeg vet ikke om hun ennå er så sjenert at hun avlyser det pga. at hun er nervøs. Er vel bare en måte å finne det ut på...

Anonymous poster hash: 49cca...f6c

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...