Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Din må jo være av de mer nerdete som henger her. Endret 3. desember 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Din må jo være av de mer nerdete som henger her. Min? Tja, er vel en viss fare for det kanskje Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Han driver jo med cosplay, så nerd er han definitivt. :-) Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Han driver jo med cosplay, så nerd er han definitivt. :-) Han er en hot jedi kan jeg fortelle deg Tenker å få laget meg et kostyme selv. Er en kjole... Kommer til å bli så bra + at jeg kan bruke lightsaber. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Er litt uenig. Bamser er ikke akkurat min smak. :-p Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Er litt uenig. Bamser er ikke akkurat min smak. :-p Jeg sa Jedi, ikke ewok 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Nerdete gutter = dårlig selvtillitt Lenke til kommentar
Akse Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Nerdete gutter = dårlig selvtillitt Det trenger ikke være noen sammenheng. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Nerdete gutter = dårlig selvtillitt Hvorfor det? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Nerdete gutter = dårlig selvtillitt Som en generell regel skal man ikke generalisere. Er kanskje mer vanlig med dårlig selvtillit i tenårene enn senere. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Nerdete gutter = dårlig selvtillitt Du har sett for mange high school-filmer. 7 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Eller er en nerd med dårlig selvtillit. 3 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Du har sett for mange high school-filmer. Kan se revenge of the nerds eller hva den heter Er ikke alle nerder som har rutete skjorte med brystlomme med penn i heller Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Ah, det er sikkert fordi han er nervøs. Det satser egentlig jeg på også Men om du ikke vil ha kjæreste, hvorfor date så mye? For å bli kjent med flere + ha det morsomt? Å våre nerdete er ikke negativt vel? Han kan ha vært nervøs ja. Artig med museum da. Kjedelig om alle dater skulle være like Vel, det skjer i hvertfall ingenting hvis man ikke gjør noe aktivt. Selv om jeg ikke er åpen for å bli sammen med han per dags dato, så er jo det noe som kan endre seg Nei, jeg synes alt jeg har nevnt har en positiv side ved seg, såvel som negativ! Synes det bare er søtt med nerdete gutter, jeg. Oii, jeg tror kanskje det går veien for meg denne gangen Jeg lurer egentlig veldig på hvordan han tenker, hvor vi står nå og alt sånt Men tør ikke ta det opp, vi har bare datet i tre uker, hjelpes.. Gleder meg til å høre fortsettelsen på det eventyret Nerdete gutter = dårlig selvtillitt I dette tilfellet er min erfaring stikk motsatt. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Var no offense altså Krisha, nysgjerrig jeg Min nerd har i alle fall selvtillit Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Din nerd er voksen. Hehe, er vel nesten så man kan si det ja Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Var no offense altså Krisha, nysgjerrig jeg Min nerd har i alle fall selvtillit Skjønner jo at du lurte da Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Din nerd er voksen. Dude, han løper rundt i kappe og leker med sverd! 3 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Dude, han løper rundt i kappe og leker med sverd! Man er ikke voksen før man kan være barnslig Leker oss med lightsabers sammen vi da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå