Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor møtes man da, egentlig?

Fordi jeg fant ut det etter jeg spurte og følte at det var høflig å ikke avlyse fordi det ikke var en date i og for seg, men noe som kunne ført til en date :)

Bare for å ikke dobbelposte så føyer jeg det inn her:

Oppdaget (gjennom felles venner faktisk..) at neste daten har flere damer på vent. Konkurranseinstinktet mitt slo til, nå føler jeg en intens trang til å kapre han. :p Og for at det skal bli fair, så har jeg flere gutter på vent! Jeg innbiller meg likevel at jeg er høyest på listen hans.

Endret av Krisha
Lenke til kommentar

Du føler deg faen ikke mye verdt når hun du liksom holder på med ikke gidd å være der for deg og velger venninen først når du har strøket på fagprøvet ass ....

Ouch, den suger altså. Kjipt at kjæresten ikke er der når man trenger støtte og oppmuntring :(

Fy søren så kjipt ang fagprøven da. Vet du hva som var galt? Må du vente lenge på ny?

Håper hun skjerper seg og gjør det godt igjen.

Lenke til kommentar

Ouch, den suger altså. Kjipt at kjæresten ikke er der når man trenger støtte og oppmuntring :(

Fy søren så kjipt ang fagprøven da. Vet du hva som var galt? Må du vente lenge på ny?

Håper hun skjerper seg og gjør det godt igjen.

Vi er ikke sammen, har bare holdt på i to mnd, men er det noe hun trenger, da er det jæla viktig at jeg stiller.. treffer bare på jenter der egoismen ligger høyt...
Lenke til kommentar

Var på en veldig hyggelig og annerledes date i går, og jeg har ikke mistet interessen enda jeg kunne pekt på veldig mange av fyrens feil (men jeg har knapt tenkt over de..). Har egentlig veldig lyst til å være med han i dag også, men jeg har ikke anledning før til helgen, og dette har jeg ikke sagt til han sånn tilfelle jeg føler for å ombestemme meg i siste liten. Da er det bedre at jeg spør på kort varsel. Han virker i hvertfall interessert, og det er i grunn jeg også selv om jeg ikke er gira på kjæreste.

Lenke til kommentar

Var på en veldig hyggelig og annerledes date i går, og jeg har ikke mistet interessen enda jeg kunne pekt på veldig mange av fyrens feil (men jeg har knapt tenkt over de..). Har egentlig veldig lyst til å være med han i dag også, men jeg har ikke anledning før til helgen, og dette har jeg ikke sagt til han sånn tilfelle jeg føler for å ombestemme meg i siste liten. Da er det bedre at jeg spør på kort varsel. Han virker i hvertfall interessert, og det er i grunn jeg også selv om jeg ikke er gira på kjæreste.

Hvilke feil tenker du da på?

Lenke til kommentar

Er det ikke kult at han kommer med merkelig fakta og er litt nerdete? Bedre enn en A4-type.

Med fakter mener jeg "overdrevne bevegelser". :) Jeg har egentlig ikke ført et nøyaktig regnskap på denne fyren og jeg synes vel det sier sitt (at jeg faktisk liker han...) :p

Lenke til kommentar

Synes det bare er søtt med nerdete gutter, jeg. :)

Oii, jeg tror kanskje det går veien for meg denne gangen :D Jeg lurer egentlig veldig på hvordan han tenker, hvor vi står nå og alt sånt :p Men tør ikke ta det opp, vi har bare datet i tre uker, hjelpes..

Endret av Lykke-lita
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...