Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Tror man som jente får mye oppmerksomhet på slike plasser ja, men jeg hadde ikke de største forhåpningene så var moro ;)

Jeg har også lyst til å føle det sånn, men tror redselen for å ikke lykkes ødelegger litt. Liker han veldig, veldig godt da, og det bare etter en uke! :p

Endret av Lykke-lita
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel bare å nyte oppmerksomheten du får og så dukker vel den rette opp før eller senere. Jeg forsto med en gang når jeg møtte den rette. Helt sprøtt hvor fort jeg forsto det også, hvor fort vi begge forsto det. Følte vi hørte sammen fra første stund.

Det er vel om å gjøre å nyte oppmerksomheten ja! Jeg prøver, men nå kjenner jeg at jeg ble litt lei av å skrive med så mange gutter i dag, så tror jeg at jeg pauser litt :laugh:

Tror man som jente får mye oppmerksomhet på slike plasser ja, men jeg hadde ikke de største forhåpningene så var moro ;)

Jeg har også lyst til å føle det sånn, men tror redselen for å ikke lykkes ødelegger litt. Liker han veldig, veldig godt da, og det bare etter en uke! :p

Åh, skulle ønske jeg fikk følelser i stedet for å miste interessen. Lurer på om vi følger hvert vårt mønster og finner feil gutter! Håper denne karen er jackpot for din del :thumbs:

Lenke til kommentar

Det er vel om å gjøre å nyte oppmerksomheten ja! Jeg prøver, men nå kjenner jeg at jeg ble litt lei av å skrive med så mange gutter i dag, så tror jeg at jeg pauser litt :laugh:

Åh, skulle ønske jeg fikk følelser i stedet for å miste interessen. Lurer på om vi følger hvert vårt mønster og finner feil gutter! Håper denne karen er jackpot for din del :thumbs:

Haha, jepp, det tror jeg også! Vi er jo helt motsatt av hverandre :p Takk, håper jeg også :D Håper du klarer å finne følelsene snart, Krisha! :)

Endret av Lykke-lita
Lenke til kommentar

Haha, jeg gjør nok det!

Oi, nå har jeg plutselig tre dater.... :laugh:

Hahahah. Da skal jeg kanskje slutte å ha dårlig samvittighet for at jeg gikk fra en, til en til, og til han jeg liker nå :p Følte de tre egentlig kom litt for tett.. Jaja, da kaster jeg vekk den litt ekle følelsen jeg hadde på det!

Lenke til kommentar

Usjda, det høres jo ut som noe som kan bli et problem om det skulle være noe - særlig siden jeg regner med at du ikke er det, for da hadde det jo ikke vært et problem. Dette regnes jo som en legning også, så det er vel ikke noe å gjøre med det annet enn å prøve å leve med det eller å gå videre. Vil egentlig ikke anbefale å prøve å leve med det, for det kan bli ekstremt frustrerende for en person som ikke er det (og for den andre også vil jeg anta om vedkommende føler at h*n må stille opp på aktiviteter som vedkommende ikke har interesse av).

Er vel heller en strak motsetning fra det å være aseksuell. Usikker på om det er minimalt med sexlyst eller at personen er aseksuell, enda. Satser på at det er minimalt med sexlyst. Da tar jeg gjerne utfordringen, med å lære personen å elske sex. Ettersom alt annet er på plass. Dette er noe jeg må få avklart rimelig kjapt. Ser ut til at det blir forføring på høyt nivå!

Om det faktisk viser seg at personen er aseksuell, rømmer jeg åstedet ganske kjapt. Da er det ingenting der for meg å gjøre.

Anonymous poster hash: e3eb3...9d6

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, ser den altså :)

Det blir en kunstform å avvise personer, når man blir sjekket opp støtt og stadig. Så er ikke spesielt big deal, om det ikke fungerer. Har flere dates bare i denne uka, og neste.

Man mister uansett interessen mer og mer, når sex ikke er blitt et tema enda. Og vi pratet en good stund (3 mnd ca. wtf?), før vi møttes over en kaffe. Da var fortsatt ikke sex et tema.

Får fylle behovene en annen plass imellomtiden.

Lenke til kommentar

Skal reise bort ca en uke, og har avtalt å møtes etter at jeg har kommet hjem. Vet ikke om jeg gidder å kaste bort mer tid snart. Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har bare vurdert å slutte å svare personen, ettersom det tok så lang tid før vi avtalte å møtes. Av og til svarte jeg bare for et tidsfordriv. Haha!

Tok det opp, når vi møtte hverandre. At jeg synes det tok så lang tid. Fikk til forklaring, at det var en barriere/trygghet. Men, nå tar jeg aldri slikt for god fisk. Tipper jeg og personen er av samme kategori, og dater flere av gangen.

Satser på å få avtalt det møtet neste gang, til å bli en filmkveld eller noe. Nå har jeg aldri opplevd at personen har holdt tilbake på sex. Så det kan bli spennende, om jeg ikke mister interessen først. Om det blir for mye arbeid.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som ikke ser noe problem, i at jeg flørtet litt med kompisen til en jeg holdt på med for ca 1-2 år siden?

Ettersom jeg aldri var fysisk med han jeg holdt på med først, og begge gikk hver til sitt. Han ble sammen med eks'en, etter at jeg valgte en annen fremfor han. Har ikke kontakt med han første lenger heller. I tillegg er det lenge siden.

Ble visst tatt ille opp, ettersom en felles kompis av oss. Som også har hatt en crush på meg, har kuttet kontakten. Han jeg holdt på med, eier meg jo ikke på noen måte, og bestemmer ikke hvem jeg kan flørte med og ikke.

Ser bare ikke hva som er problemet deres, og synes det blir dratt ut av proporsjoner. Hadde vært annerledes, om det hadde vært nylig.

Lenke til kommentar

Nei, burde ikke vært noe problem. Var jo ikke akkurat superalvorlig det du hadde på gang med han fyren. Dere flørtet jo bare litt, dere forlovet dere ikke akkurat. Skulle ikke tro at det gjorde noe nå, skulle mer tro det var typen "takk for sist, så hyggelig å se deg igjen" eller noe. De får vel bare vokse opp og get over it :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Noen som har erfaring med å ha et forhold med ei/en som har hatt seg med en god kompis/venninne?
Jeg har på en følelse at jeg hadde synes det hadde vært pinlig / kleint.

For alt i verden, har ikke noe i mot at en partner har hatt sex før, men når det er med en du ofte omgås med føler jeg det kan oppstå en del kleine situasjoner.

Lenke til kommentar

Har vært den personen, som har vært med begge. For mange år siden. Gikk fra noe useriøst, og et halvår etterpå til noe seriøst med kompisen.

Var bare kleint for kompisen, og ikke for oss. Men nå hadde han kjærlighetssorg, gjennom hele den perioden vi var sammen og tiden imellom. Enda han var den som dumpet meg.

Fikk først vite om hvor knust han var, etter at det ble slutt mellom meg og eksen.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...