Tvillingsjel Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Du finner garantert noe bedre, noen som liker deg for deg. Du virker som en fin fyr. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Hvor vanlig er "forelskelse"? Er klar over hvor dumt dette spørsmålet kanskje er, og at forelskelse alltid er subjektivt. Tingen er at jeg aldri har vært forelska. Jeg har aldri hatt ei jente i tankene og aldri fått det bort. Jeg har aldri hengt meg opp i noen, drømt om dem eller følt sterkt om en jente. Jeg har vært betatt, dvs det har vært jenter jeg har likt bedre enn andre og som jeg har villet ha, men jeg har aldri opplevd det som en forelskelse. Mulig noen vil si at der er forelskelse, men jeg jeg vil tro at man vet når man er forelsket. Er det flere som aldri har opplevd forelskelse? Har jeg bare ikke møtt riktig jente? Anonymous poster hash: f0bad...ec3 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Hvor vanlig er "forelskelse"? Er klar over hvor dumt dette spørsmålet kanskje er, og at forelskelse alltid er subjektivt. Tingen er at jeg aldri har vært forelska. Jeg har aldri hatt ei jente i tankene og aldri fått det bort. Jeg har aldri hengt meg opp i noen, drømt om dem eller følt sterkt om en jente. Jeg har vært betatt, dvs det har vært jenter jeg har likt bedre enn andre og som jeg har villet ha, men jeg har aldri opplevd det som en forelskelse. Mulig noen vil si at der er forelskelse, men jeg jeg vil tro at man vet når man er forelsket. Er det flere som aldri har opplevd forelskelse? Har jeg bare ikke møtt riktig jente? Anonymous poster hash: f0bad...ec3 Møtt mange jenter og selv om jeg ble betatt og tenkte mye på dem var jeg ikke forelsket, men rett før jeg ble 19. Da smalt det så jævlig. Sinnsyke følelser for en jente jeg aldri hadde trodd jeg skulle bli forelsket i. Du merker det for å si det sånn. Du må bare falle borti riktig skløtte! hvor gammel er du? Endret 24. november 2013 av EspJak1 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Hvor vanlig er "forelskelse"? Er klar over hvor dumt dette spørsmålet kanskje er, og at forelskelse alltid er subjektivt. Tingen er at jeg aldri har vært forelska. Jeg har aldri hatt ei jente i tankene og aldri fått det bort. Jeg har aldri hengt meg opp i noen, drømt om dem eller følt sterkt om en jente. Jeg har vært betatt, dvs det har vært jenter jeg har likt bedre enn andre og som jeg har villet ha, men jeg har aldri opplevd det som en forelskelse. Mulig noen vil si at der er forelskelse, men jeg jeg vil tro at man vet når man er forelsket. Er det flere som aldri har opplevd forelskelse? Har jeg bare ikke møtt riktig jente? Anonymous poster hash: f0bad...ec3 Tenker at du ikke har møtt helt riktig jente enda. Kanskje du også sliter litt med å "slipppe deg løs". Oii, tredje date allerede! Hmm, det er rundt der det pleier å ende for meg, hehe. Endret 24. november 2013 av Lykke-lita 1 Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å gjøre det, å be han med ut. Men jeg gjorde det, så har jeg i hvertfall gitt det en sjanse i stedet for å kvele det ved fødselen 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Lykke-lit: spennende da Krisha: så bra, spennende! Lykke til Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Du finner garantert noe bedre, noen som liker deg for deg. Du virker som en fin fyr. Hun ringte for å høre om jeg "måtte" komme til helgen fordi hun hadde lagt andre planer. Begynner å dra dette langt nå. Anonymous poster hash: 2c5f1...bdc Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Si at du ikke gidder, at du har andre planer? Hun kan ikke holde på slik mot deg. Det er dårlig gjort. Tipper hun kan endre oppførsel om du ignorerer henne mer. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Si at du ikke gidder, at du har andre planer? Hun kan ikke holde på slik mot deg. Det er dårlig gjort. Tipper hun kan endre oppførsel om du ignorerer henne mer. Litt kjedelig når jeg har brukt 1000kr på reise for å ikke bruk den. Begynner å blir smålig forbanna. Føler meg som verdens største tøffel. Hun fyrer i vei mot meg, men så snart jeg gjør noe motstand så blir hun forbanna. Anonymous poster hash: 2c5f1...bdc Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Du er forelsket og vil ha henne. Det får folk til å gjøre ting. Kanskje hun trenger å bli forbanna. Er tydelig at hun VIL ha oppmerksomheten lg liker at du vil ha henne. Kjipt at hun er slik når du har brukt penger på billett for å se henne. Noen andre der du kan bo hos eller besøke? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Finner en person jeg har jævlig mye til felles med, god kjemi og ser veldig bra ut. Men så ser det ut til at personen muligens er aseksuell. Just my luck! Anonymous poster hash: e3eb3...9d6 Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Litt kjedelig når jeg har brukt 1000kr på reise for å ikke bruk den. Begynner å blir smålig forbanna. Føler meg som verdens største tøffel. Hun fyrer i vei mot meg, men så snart jeg gjør noe motstand så blir hun forbanna. Anonymous poster hash: 2c5f1...bdc Si at det er helt greit, her er kontonr mitt for å dekke reiseutgiftene. Når du har fått pengene så sletter du hun fra livet ditt. hu dama der vil ikke ha deg, og siden hun spør om du kan droppe å komme på besøk så betyr det at hu har sjans til å få en ny fyr på besøk. Vær litt stolt av deg selv og snu ryggen til hun, åpne armer og sinn og rydd plass for nye damer inn i livet ditt. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Finner en person jeg har jævlig mye til felles med, god kjemi og ser veldig bra ut. Men så ser det ut til at personen muligens er aseksuell. Just my luck! Anonymous poster hash: e3eb3...9d6 Usjda, det høres jo ut som noe som kan bli et problem om det skulle være noe - særlig siden jeg regner med at du ikke er det, for da hadde det jo ikke vært et problem. Dette regnes jo som en legning også, så det er vel ikke noe å gjøre med det annet enn å prøve å leve med det eller å gå videre. Vil egentlig ikke anbefale å prøve å leve med det, for det kan bli ekstremt frustrerende for en person som ikke er det (og for den andre også vil jeg anta om vedkommende føler at h*n må stille opp på aktiviteter som vedkommende ikke har interesse av). Si at det er helt greit, her er kontonr mitt for å dekke reiseutgiftene. Når du har fått pengene så sletter du hun fra livet ditt. hu dama der vil ikke ha deg, og siden hun spør om du kan droppe å komme på besøk så betyr det at hu har sjans til å få en ny fyr på besøk. Vær litt stolt av deg selv og snu ryggen til hun, åpne armer og sinn og rydd plass for nye damer inn i livet ditt. Ja, da får hun valget da i alle fall. Hun kan dekke reiseutgiftene og slippe å få besøk. Enig i at du bør kutte henne helt da, ikke ta kontakt og ikke svare. Hun tar deg for gitt nå og behandler deg skikkelig dårlig. En konsekvens av at du slutter å prate med henne, kan være at hun blir litt desperat etter å få tilbake kontrollen hun hadde over deg og en annen kan være at hun faktisk innser hva hun har mistet... Jeg er også redd for at det at hun ikke vil ha besøk kan bety at det er noe nytt på gang. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å gjøre det, å be han med ut. Men jeg gjorde det, så har jeg i hvertfall gitt det en sjanse i stedet for å kvele det ved fødselen Bra jobba! Tvillingsjel: Ja, dette er spennende!! Liker han bare bedre og bedre, og det føles skummelt Jeg har jo brent meg noen ganger nå på at jeg begynner å håpe på for mye for tidlig... Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Bra jobba! Tvillingsjel: Ja, dette er spennende!! Liker han bare bedre og bedre, og det føles skummelt Jeg har jo brent meg noen ganger nå på at jeg begynner å håpe på for mye for tidlig... Haha, jeg er spent på hvordan det går, for jeg er ikke så veldig interessert lenger... Lastet ned Tinder for et par dager siden, og nå skal jeg brått på date med en fremmed fyr! Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Lykke-lita: kjipt å brenne seg. Ikke rart man blir litt mer skeptisk da. Spent for deg Krisha: ja, men kanskje interessen stiger igjen når dere kommer dere på date? Virker som Tinder er noe som blir mer og mer populært. Spennende med mystisk date da Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Haha, jeg er spent på hvordan det går, for jeg er ikke så veldig interessert lenger... Lastet ned Tinder for et par dager siden, og nå skal jeg brått på date med en fremmed fyr! Haha, jeg blir ikke klok på deg! Du virker litt vinglete tinder var gøy den første dagen, fikk masse oppmerksomhet, hihi. Var også der jeg traff han jeg dater nå. virker som jeg hadde flaks med valget, han virker i hvert fall utrolig bra Spent selv og krysser alt som krysses kan. Vi har avtalt en ny date, gleder meg Lurer på hva vi skal finne på.. Endret 25. november 2013 av Lykke-lita Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hehe. ville ikke si det selv, men Krisha - du virker litt vinglete ja . Når du treffer den rette så vet du det Er det ikke slik det er å være jente på slike datingplasser? Har aldri prøvd selv, men har hørt og lest at man får mye oppmerksomhet som jente. Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Lykke-lita: kjipt å brenne seg. Ikke rart man blir litt mer skeptisk da. Spent for deg Krisha: ja, men kanskje interessen stiger igjen når dere kommer dere på date? Virker som Tinder er noe som blir mer og mer populært. Spennende med mystisk date da Jeg HÅPER interessen stiger, eller så er det ikke verre enn å droppe å ta en ny date liksom! Haha, jeg blir ikke klok på deg! Du virker litt vinglete tinder var gøy den første dagen, fikk masse oppmerksomhet, hihi. Var også der jeg traff han jeg dater nå. virker som jeg hadde flaks med valget, han virker i hvert fall utrolig bra Spent selv og krysser alt som krysses kan. Vi har avtalt en ny date, gleder meg Lurer på hva vi skal finne på.. Haha, alt jeg har skrevet til nå i denne tråden taler for det altså, jeg er så vinglete at det nesten gjør litt vondt Hehe. ville ikke si det selv, men Krisha - du virker litt vinglete ja . Når du treffer den rette så vet du det Er det ikke slik det er å være jente på slike datingplasser? Har aldri prøvd selv, men har hørt og lest at man får mye oppmerksomhet som jente. Jeg håper det er nettopp det alt handler om, at jeg enda ikke har truffet den rette! Jeg får sinnsykt mye oppmerksomhet, og et par veldig direkte henvendelser! Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Er vel bare å nyte oppmerksomheten du får og så dukker vel den rette opp før eller senere. Jeg forsto med en gang når jeg møtte den rette. Helt sprøtt hvor fort jeg forsto det også, hvor fort vi begge forsto det. Følte vi hørte sammen fra første stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå