Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke redd for at hun sier "nei", jeg er redd for at vi ikke har noe å snakke om. Jeg kan snakke om alt, men det hender det blir en del stillhet... det er ikke alltid hun er like flink til å komme med ting å snakke om. Jeg sier til meg selv at det er fordi hun er forsiktig og sjenert av natur.

Vi har ting til felles, både interessemessig og personlighetsmessig, men hvorfor kommer det ikke fram i samtalen? :(

Anonymous poster hash: 49cca...f6c

Hva med å ta opp ting du vet dere har felles dersom det blir stille og du føler at det blir for stille? Tenk litt gjennom det på forhånd kanskje og så se an hvordan samtalen går? Hun er nok bare sjenert. Tar noen litt tid før de tør opp og begynner å prate mer :)

Hva er egentlig topic i denne tråden? Kan jeg skrive alt som har med kjærlighet å gjøre? Positive ting også?

For da har jeg noe på hjertet.

Fordi jeg har blitt litt bortskjemt med kjæresten sånn at jeg er vant til at han overnatter her ganske ofte og at han er her veldig mye (man kan nesten si at vi er samboere altså). Så spesielt natt til i går så lå jeg og gråt fordi da hadde han vært her i mange dager og det var så uvant og tomt å plutselig sove helt alene.

Ja, dette er jo den store kjærlighetstråden :)

Er veldig tomt når man plutselig må sove borte fra hverandre ei natt, kjenner til den der. Er ikke noe kult.

Jeg har et litt teit "problem". Jeg har ikke brukt pute til nå og har brukt ham til pute og vi har lagt helt inntil hverandre om nettene. I natt hadde jeg pute og da lå vi ikke inntil hverandre. Gjett om den skal vekk til kvelden da ;). Er ikke noe problem da, er bare så koselig å ligge inntil hverandre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, dette er jo den store kjærlighetstråden :)

Er veldig tomt når man plutselig må sove borte fra hverandre ei natt, kjenner til den der. Er ikke noe kult.

Jeg har et litt teit "problem". Jeg har ikke brukt pute til nå og har brukt ham til pute og vi har lagt helt inntil hverandre om nettene. I natt hadde jeg pute og da lå vi ikke inntil hverandre. Gjett om den skal vekk til kvelden da ;). Er ikke noe problem da, er bare så koselig å ligge inntil hverandre.

Heheh, vi sover ikke inntil hverandre om natten vi :p Han får ikke sove om han ikke har plass, og jeg er flink til å sparke og klore om natta, så jeg tror ikke han hadde likt det uansett :p Så da får jeg heller ligge og klore meg selv, men han kommer ikke alltid unna sparkinga da :grin2:

Lenke til kommentar

Det er lenge siden jeg har blitt så betatt av en person uten at det har hatt med utseendet til personen å gjøre. Egentlig blir jeg nesten kvalm av tanken på å måtte ta hensyn til en annen person, å binde meg til noen og da gjøre meg utilgjengelig for andre ("gresset er grønnere på den andre siden"-tanken) og å i det hele tatt være i et forhold, men den følelsen får jeg ikke når jeg tenker på denne fyren.

Flaut, jeg er gira

Lenke til kommentar

Hva med å ta opp ting du vet dere har felles dersom det blir stille og du føler at det blir for stille? Tenk litt gjennom det på forhånd kanskje og så se an hvordan samtalen går? Hun er nok bare sjenert. Tar noen litt tid før de tør opp og begynner å prate mer :)

Vel, det vi har til felles er mer personlighetsmessig (begge er litt forsiktig o.l.) samt litt mer halv-alvorlige familiesituasjoner. Gode tema for å komme nærmere hverandre på, men kanskje ikke det man tar over en kaffe uten at den ene personen er klar for det ;)

Lenke til kommentar

Anonym: hva med smak i serier? Film? Bøker? Det er ganske ufarlige tema :). Liker dere noe annet felles? Å reise?

Jeg er vel egentlig ikke sååå redd for at det blir stille fra min side, jeg kan snakke om alt. Hun derimot kan til tider være litt vanskelig å få i tale.

Jeg vil be henne ut en gang til, men er redd for at sier hun nei (eller avlyser i siste liten) denne gangen så er det kroken på døra, teppefall, osv. :(

Jeg er vel ganske enkelt redd....

... hvor er det vi har tenkt oss hen, det er ingen jeg kjenner her... jeg vil hjem :p

Lenke til kommentar

Chat? Utelukket, skal man snakke med folk skal man snakke med dem ansikt til ansikt (ja, jeg ser ironien så ikke prøv).

Det er vel noen ting, men hun er som sagt litt ordknapp til tider. Kanskje det hadde vært en god ide å spurt om hun hadde blitt med og sett en film en dag... jeg har aldri sett det sosiale i det, men folk gjør det så da må det jo være noe med det. Da kan man jo være sammen uten at man MÅ snakke sammen i flere timer :p

Lenke til kommentar

Det er lenge siden jeg har blitt så betatt av en person uten at det har hatt med utseendet til personen å gjøre. Egentlig blir jeg nesten kvalm av tanken på å måtte ta hensyn til en annen person, å binde meg til noen og da gjøre meg utilgjengelig for andre ("gresset er grønnere på den andre siden"-tanken) og å i det hele tatt være i et forhold, men den følelsen får jeg ikke når jeg tenker på denne fyren.

Flaut, jeg er gira

Så moro! :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg chatter daglig med kjæresten og med venner. Noen venninner, som bestisen, bor langt unna.

Hva med kino og middag før/etter? Om det er etter kan dere prate om filmen. Koselig å se film sammen, kan prøve å holde henne i hånda f.eks.

Jeg føler at middag blir for "datete" på dette tidspunkt. Som sagt, jeg tror jeg må ta ting litt med ro med hun først. Prioritet numero uno er å få henne med på noe helt enkelt som en kopp kaffe, kun oss uten noe "ands, ifs or buts".

Lenke til kommentar

Jeg føler at middag blir for "datete" på dette tidspunkt. Som sagt, jeg tror jeg må ta ting litt med ro med hun først. Prioritet numero uno er å få henne med på noe helt enkelt som en kopp kaffe, kun oss uten noe "ands, ifs or buts".

Kino og kaffe etterpå? :) - det kan funke da. Dvs avtal kino og så foreslå kaffe etterpå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...