Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Kommer du til å ta steget og spørre? Virker hun åpen for det? Tror jeg forstår hva du mener.

Da jeg prøvde her for noen måneder siden sa hun ja, men avlyste alltid rett før. Dette skjedde 3 ganger.

Hun er litt sjenert og sky og siden hun ikke kjente meg såååå godt da kan det ha noe med hvorfor hun avlyste det.

Som sagt, hun er mer "snakkesalig" nå, og har spurt meg om å følge henne en del av veien hjem etter jobb (tar ca. 1 time å gå) noen ganger.

Jeg har ikke spurt hittil pga. av det jeg nevnte tidligere, men føler jeg nesten er nødt...

Anonymous poster hash: 49cca...f6c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har sendt medling til han, men han svarte ikke ..jaja kanskje vi er ikke

"meant to be" alikevel ..

Gi ham litt tid. Kanskje trenger han litt tid til å bearbeide at du har sendt ham sms? Det kan tenkes at han ble ganske såret når det ble slutt og trenger litt tid til å samle seg? Andre vil kanskje si at han ikke kommer til å svare, men det trenger ikke å bety det i det hele tatt. Bare gi ham litt tid :)

Marinius, den 11 Nov 2013 - 21:12, sa:

Kunne gjerne hatt en ny fuck friend eller evt forhold, men føler meg virkelig drittsekk om deres 3 år lange forhold blir ødelagt på grunn av meg.... wacko.gif

Hva faen skal jeg gjøre?

Om du har lyst til å ha et forhold med henne, men ikke ønsker at det skal starte på feil grunnlag... Vel... Da bør du prate med henne og spørre henne om dette forholdet hennes, spørre henne om hva hun ønsker og hva hun tenker om deg. Det er tydelig at dere har kjemi. Si at du ønsker at det skal bli slutt mellom henne og typen før det skjer noe mer. Du kan alltids spørre om det er din skyld at det har gått galt med ham også, men om de har kranglet over tid så høres det ikke slik ut for min del.

De andre sier at du bare skal ligge med henne og du kan vel alltids vurdere det, virker som hun gikk inn for å forføre deg, men samtidig bør du tenke deg om ang hva du ønsker fra henne.

Da jeg prøvde her for noen måneder siden sa hun ja, men avlyste alltid rett før. Dette skjedde 3 ganger.

Hun er litt sjenert og sky og siden hun ikke kjente meg såååå godt da kan det ha noe med hvorfor hun avlyste det.

Som sagt, hun er mer "snakkesalig" nå, og har spurt meg om å følge henne en del av veien hjem etter jobb (tar ca. 1 time å gå) noen ganger.

Jeg har ikke spurt hittil pga. av det jeg nevnte tidligere, men føler jeg nesten er nødt...

Snodig at hun avlyste tre ganger, men du har rett i at det kan være fordi hun er sjenert. Har dere gått sammen flere ganger nå? Blitt bedre kjent? Du kan jo alltids bare spørre om dere skal stoppe for kakao/kaffe langs veien eller noe annet som føles ganske uforpliktende.

Lenke til kommentar

Gi ham litt tid. Kanskje trenger han litt tid til å bearbeide at du har sendt ham sms? Det kan tenkes at han ble ganske såret når det ble slutt og trenger litt tid til å samle seg? Andre vil kanskje si at han ikke kommer til å svare, men det trenger ikke å bety det i det hele tatt. Bare gi ham litt tid :)

Jepp, han har svart nå.. tok sin tid det ,men vi skal prøve mer ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Snodig at hun avlyste tre ganger, men du har rett i at det kan være fordi hun er sjenert. Har dere gått sammen flere ganger nå? Blitt bedre kjent? Du kan jo alltids bare spørre om dere skal stoppe for kakao/kaffe langs veien eller noe annet som føles ganske uforpliktende.

Par tre ganger, det er en tur på tett opp under en time. Hun virker mer åpen nå, foreslår nå og da at vi skal se på for eksempel en utstilling dersom det er i samme bygg osv.

Lenke til kommentar

Det høres ut som det går rette veien da. Kanskje du kan foreslå noe snart. Med de turene så blir dere bedre kjent også :)

Vel, for noen dager siden inviterte hun meg med på en kamp med den lokale idrettsforeningen så vi gikk på det.

Det er to ting som plager meg og som jeg ikke vet hvordan jeg skal tolke; for det første spurte hun et par dager etter at hun inviterte meg om vi kanskje skulle spurt noen av kollegaene våre om å bli med... jeg svarte med et sånn passe nølende "ja, kanskje det", men det ble (heldigvis) ikke noe av. For det andre så ble det noen stille stunder. Ikke så lenge hver gang, men nok til at jeg følte at "nå må jeg få samtalen igang" og da blir det gjerne litt påtrengt.

Det første velger jeg å håpe at kun er fordi hun er litt sjenert og sånt. Når det gjelder de stille stundene så tror jeg at jeg bryr meg for mye om det. Jeg går med en forventning at vi skal kunne snakke i timesvis uten stopp, hele tiden. Det er vel urealistisk?

Jeg er bare redd for at hun kjeder seg siden hun er stille, men som sagtt så er hun litt sjenert av natur.

Lenke til kommentar

Det kan tenkes at hun er sjenert ja, det kan forklare forslaget om flere og stillheten. Hvor godt kjenner dere hverandre? Det er slikt som kan løsne etterhvert. Noen prater mindre enn andre, selv jenter :) - og mange om de er sjenerte. Jeg er litt motsatt, kan prate mye om alt mulig når jeg er sjenert.

Er ikke sikkert hun hadde så lyst til å invitere med flere, men at det var tryggere? Noen ganger blir det jo stille og etterhvert er det jo best om det også er komfortabelt :)

Skal dere på date igjen? Ville gitt det en sjanse til. Koste du deg?

Forresten, hun har jo virket litt sjenert før også? Har hun ikke?

Edit: skrivefeil

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg ikke har noe på gang igjen.

Eller det er egentlig ikke noe å lure på, det er en fyr som jeg til vanlig ikke hadde vært så interessert i, men han har så bra humor og jeg liker veldig godt å prate med han. Han spurte indirekte om jeg hadde kjæreste, veldig obvious, men da skjønner jeg i hvertfall at han er interessert. :laugh: Men han står nok litt på venteliste, mest fordi vi må treffes gjennom felles aktiviteter som skjer sånn cirka hvert kvartal. Til gjengjeld er det obligatorisk fyllefest daaa

Lenke til kommentar

Ingen muligheter å finne på noe utenom det da? Virker litt lenge å vente. Humor er bra da, skader ikke å like å prate sammen heller. Han virker i alle fall interessert! Hvordan skiller han seg fra det du går for til vanlig?

Nå måtte jeg tenke gitt, men det er vel at han er i midten av 20-årene, ferdigutdannet (skulle egentlig ønske han var under utdanning, for jeg vet at han vil etablere seg...) og han har akkurat min type humor. Forskjellen mellom han og "de andre" er at jeg følte en umiddelbar tiltrekning. Han spennende fordi han er ressurssterk som person!

De andre har ikke hatt noen utdanning, har misforstått humoren min og har vært litt dumme egentlig (ikke at det var deres feil at de hadde kunnskapshull, men når det ble tydelig så gadd jeg virkelig ikke mer).

Lenke til kommentar

Det kan tenkes at hun er sjenert ja, det kan forklare forslaget om flere og stillheten. Hvor godt kjenner dere hverandre? Det er slikt som kan løsne etterhvert. Noen prater mindre enn andre, selv jenter :) - og mange om de er sjenerte. Jeg er litt motsatt, kan prate mye om alt mulig når jeg er sjenert.

Er ikke sikkert hun hadde så lyst til å invitere med flere, men at det var tryggere? Noen ganger blir det jo stille og etterhvert er det jo best om det også er komfortabelt :)

Skal dere på date igjen? Ville gitt det en sjanse til. Koste du deg?

Forresten, hun har jo virket litt sjenert før også? Har hun ikke?

Edit: skrivefeil

Vi kjenner hverandre sånn passe godt, veldig vanskelig å skulle "sette tall" på det :p

Ja, sier til meg selv at det var derfor hun snakket om å invitere andre.

Jeg vil veldig gjerne gi det flere sjanser. Ikke kall det "date" fordi det blir litt vel svulstig... Jeg er bare redd for at hun kjeder seg og jeg bruker å føle et ansvar for å bære samtalen uansett hvilken setting jeg er i.

Joda, hun er rimelig sjenert og har det tidligere også .

Lenke til kommentar

Om hun sier ja til å møte deg igjen, så tviler jeg på at hun kjedet seg :)

Vel, hun sa ja tre ganger da jeg prøvde meg for ca. et halv år siden, men den andre gangen tok hun med noen venninner og tredje gangen avlyste hun i siste øyeblikk. Men som sagt, da kjente hun meg ikke sååå veldig godt.

Jeg er ikke redd for at hun sier "nei", jeg er redd for at vi ikke har noe å snakke om. Jeg kan snakke om alt, men det hender det blir en del stillhet... det er ikke alltid hun er like flink til å komme med ting å snakke om. Jeg sier til meg selv at det er fordi hun er forsiktig og sjenert av natur.

Vi har ting til felles, både interessemessig og personlighetsmessig, men hvorfor kommer det ikke fram i samtalen? :(

Lenke til kommentar

Hva er egentlig topic i denne tråden? Kan jeg skrive alt som har med kjærlighet å gjøre? Positive ting også?

For da har jeg noe på hjertet.

Fordi jeg har blitt litt bortskjemt med kjæresten sånn at jeg er vant til at han overnatter her ganske ofte og at han er her veldig mye (man kan nesten si at vi er samboere altså). Så spesielt natt til i går så lå jeg og gråt fordi da hadde han vært her i mange dager og det var så uvant og tomt å plutselig sove helt alene.

Men det er en ting jeg føler av og til, og det er at jeg er så utrolig glad i han at jeg nesten ikke føler at jeg når helt opp.. Det er en merkelig følelse som jeg ikke klarer å beskrive helt, men det er vel en positiv følelse. Føler liksom at jeg vil bare gi han verden, men jeg kan ikke gi han verden så derfor strikker jeg heller skjerf og sånt til han og da blir han glad. Jeg så han i går (altså søndag) men savner han allerede. Håper han kommer i morgen og klemmer meg så hardt at jeg ikke får til å puste som han alltid gjør :) Inntil da får jeg sove med genseren hans som lukter av parfymen hans ved siden av meg og late som om at det er han :love:

Endret av stevia
Lenke til kommentar

Fordi jeg har blitt litt bortskjemt med kjæresten sånn at jeg er vant til at han overnatter her ganske ofte og at han er her veldig mye (man kan nesten si at vi er samboere altså). Så spesielt natt til i går så lå jeg og gråt fordi da hadde han vært her i mange dager og det var så uvant og tomt å plutselig sove helt alene.

Hahaha husker eksen var på gråten fordi det ikke var noen som tok henne på rumpen om natten etter en lang overnattingsperiode! Jenter ass:p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...