Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Jeg vil virkelig det for jeg fant ut at jeg har følelser for han etter at jeg har slått opp.. vi har jo snakket igår og han virket litt såret så vil ikke såre han mer ...men er så forvirret nå ..vet ikke hva jeg kan gjøre :(

Hvis det var mangel på følelser som gjorde at du slo opp og at du ikke tror at følelsene blusset opp igjen fordi du kanskje føler deg litt ensom, men fordi du oppriktig vil ha HAN, så tar du kontakt der du forklarer hvordan ting er og spør pent om dere ikke kan møtes eller lignende :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det var mangel på følelser som gjorde at du slo opp og at du ikke tror at følelsene blusset opp igjen fordi du kanskje føler deg litt ensom, men fordi du oppriktig vil ha HAN, så tar du kontakt der du forklarer hvordan ting er og spør pent om dere ikke kan møtes eller lignende :)

Skal tenke på det .. tusen takk for svarene , hjulpet mye ! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha. Dette minner meg om en jeg holdt på med for noen år siden og det stoppet pga hun ikke ville mer. Greit nok det og etter måneder med 0 kontakt fant jeg ut at hun hadde slettet meg, men ikke noen av vennene mine som hun hadde blitt kjent med samtidig og heller ikke hadde kontakt med :p

Tenkte ikke myyyye over det, men syns det var merkelig. Hva var vitsen liksom. ikke spammer jeg heller :p

Lenke til kommentar

Dersom man prøver seg på en jente, tenker hun noe dersom han gjør litt tilfeldige ting som for eksempel ...å gå i kantinen, se at de har små mintsjokolader og ta med en til henne.

Bare et eksempel, men dere skjønner tegningen.

Anonymous poster hash: 49cca...f6c

Tenke noe? Man tenker alltid noe.

Koster det penger? Dersom det koster penger ville jeg ikke gjort det før dere ble sammen. Er det gratis er det sikkert bare hyggelig, men tviler på at det kommer til å gjøre noen stor forskjell om det er det du lurer på. Med mindre du gjør det for ofte, da er det ikke greit.

Lenke til kommentar

ja men det går jo an å være venner ..

Du har sluttet å gi han sex så jeg har store vansker med å se hva annet du har å tilby for å holde på interessen hans. Hadde det vært en ryggløs, desperat og ynkelig idiot av en mann, hadde han helt sikkert fortsatt å holde kontakt med deg i håp om at en dag kunne han ha fått deg tilbake, men denne karen virker å ha noe så sjeldent som selvrespekt, så nei, det går nok ikke å bare være venner...

Lenke til kommentar

Dersom man prøver seg på en jente, tenker hun noe dersom han gjør litt tilfeldige ting som for eksempel ...å gå i kantinen, se at de har små mintsjokolader og ta med en til henne.

Bare et eksempel, men dere skjønner tegningen.

Det spørs på situasjonen vil jeg si, men kan se for meg at det ikke hadde gjort noe negativt om dere har en flørt på gang. :)

Lenke til kommentar

Prøve meg på ei jente for en stund tilbake (5-6 måneder), men det kom aldri noen vei, hun var ikke så... mottagelig. Nå derimot er hun mye mer åpen om det å snakke sammen (ikke lange, dype samtaler altså) og jeg vurderer å gjøre et lite forsøk til med å be henne ut på en kopp kaffe en dag eller noe lignende.

Problemet mitt er bare at jeg er redd for avslag, ikke pga. av at et avslag alltid "smerter", men fordi da er det over. Ikke det at jeg hadde noe, men noe er likevel borte. Det å ha noen du tror du kan ha noe på gang med er ikke mye, men da har du noe. Sier hun nei og det ikke er noe der så har jeg mistet det. Selv om jeg ikke hadde noe.

Jeg har en tendens til å skape min egen "fantasiverden", av mangel på et bedre ord, og som alle vet er den verdenen alltid bedre enn den virkelige. Problemet mitt er at jeg tør ikke forlate den verdenen, og jeg blir fornøyd siden der er ting temmelig bra. Tar jeg steget ut av den og prøver meg på henne og for avslag, så er fantasien over og jeg har ingen verden igjen.

Lenke til kommentar

Okei, nå har jeg drete på draget litt her...

Vet ikke helt hvordan jeg greier det da... dry.gif

Jeg skal gå så langt å si at jeg er ganske så flørtete av natur.

Ikke klager jeg heller.

Men nå tror jeg at jeg har havnet i en litt dårlig situasjon.

prøver å ta dette på en veldig ryddig og oversiktlig måte.

Okei! Som noen av dere kanskje vet, så bor jeg på internat.

Forholdet mitt til en av jentene her har har de siste ukene eskalert noe ekstremt!

Gidder ikke bla ut med detaljer, men begynte litt med forsiktig kosing, og deretter eskalerte det bare.

I slutten av forrige uke endte vi opp i senga for ''å se film''.

Plutselig ble det varmt og plagg går fort av under dyna.

Ho begynner å hinte om at ho går på Pilla osv.

i rundt 3. tiden bailer jeg og kommer meg inn på mitt eget rom.

Ja, dere hørte riktig. Jeg rømte før noe mer skjedde.

Så på lørdag var jeg sjåfør for endel. Endte opp på en fest der ho også befinner seg.

Igjen begynner det litt og kom til en situasjon.

Dere vet kanskje den situasjonen der dere står inntil hverandre, begge holder rundt hverandre, og munnen er et par millimeter fra hennes.

Dette samtidig som du ser henne dypt inn i øynene.

Ja, dette hadde vanligvis vært det øyeblikket der jeg lener meg litt frem og lar naturen går sin gang, men det er et problem...

HO HAR TYPE FFS!!

Jepp, dere hørte riktig. Derfor jeg rømte før noe skjedde den andre kvelden også...

Igjen rømmer jeg fra situasjonen med å gi henne et kyss på kinnet.

Senere prater jeg litt med en god venninne av ho om dette. (ho var godt beruset, så fikk sannheten ganske kjapt).

Ho spurte meg faktisk om det før jeg sa noe. Nettopp fordi hun (sammen med de fleste andre) har lagt merke til flørtingen mellom oss.

Fortsetter med å si at det hadde vært en ting om jeg hadde flørtet og blitt avvist, for da hadde det liksom ikke spilt noe rolle. Ho er jo i et forhold ffs!

Men dette var åpenbart ikke situasjonen. Flørtingen blir møtt av lik oppførsel og kjemien er tydelig der.

Og nå står jeg her og aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg har hørt litt om at forholdet deres er ganske dårlig. Krangler mye og det går mot slutten. De har vært sammen i 3 år +

Men så tenker jeg at jeg aldri kunne vært sammen med noen som så og si er utro mot nåværende type.

Er ho utro med meg, så blir ho nok utro mot meg.

Kunne gjerne hatt en ny fuck friend eller evt forhold, men føler meg virkelig drittsekk om deres 3 år lange forhold blir ødelagt på grunn av meg.... wacko.gif

Hva faen skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Okei, nå har jeg drete på draget litt her...

Vet ikke helt hvordan jeg greier det da... dry.gif

Jeg skal gå så langt å si at jeg er ganske så flørtete av natur.

Ikke klager jeg heller.

Men nå tror jeg at jeg har havnet i en litt dårlig situasjon.

prøver å ta dette på en veldig ryddig og oversiktlig måte.

Okei! Som noen av dere kanskje vet, så bor jeg på internat.

Forholdet mitt til en av jentene her har har de siste ukene eskalert noe ekstremt!

Gidder ikke bla ut med detaljer, men begynte litt med forsiktig kosing, og deretter eskalerte det bare.

I slutten av forrige uke endte vi opp i senga for ''å se film''.

Plutselig ble det varmt og plagg går fort av under dyna.

Ho begynner å hinte om at ho går på Pilla osv.

i rundt 3. tiden bailer jeg og kommer meg inn på mitt eget rom.

Ja, dere hørte riktig. Jeg rømte før noe mer skjedde.

Så på lørdag var jeg sjåfør for endel. Endte opp på en fest der ho også befinner seg.

Igjen begynner det litt og kom til en situasjon.

Dere vet kanskje den situasjonen der dere står inntil hverandre, begge holder rundt hverandre, og munnen er et par millimeter fra hennes.

Dette samtidig som du ser henne dypt inn i øynene.

Ja, dette hadde vanligvis vært det øyeblikket der jeg lener meg litt frem og lar naturen går sin gang, men det er et problem...

HO HAR TYPE FFS!!

Jepp, dere hørte riktig. Derfor jeg rømte før noe skjedde den andre kvelden også...

Igjen rømmer jeg fra situasjonen med å gi henne et kyss på kinnet.

Senere prater jeg litt med en god venninne av ho om dette. (ho var godt beruset, så fikk sannheten ganske kjapt).

Ho spurte meg faktisk om det før jeg sa noe. Nettopp fordi hun (sammen med de fleste andre) har lagt merke til flørtingen mellom oss.

Fortsetter med å si at det hadde vært en ting om jeg hadde flørtet og blitt avvist, for da hadde det liksom ikke spilt noe rolle. Ho er jo i et forhold ffs!

Men dette var åpenbart ikke situasjonen. Flørtingen blir møtt av lik oppførsel og kjemien er tydelig der.

Og nå står jeg her og aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg har hørt litt om at forholdet deres er ganske dårlig. Krangler mye og det går mot slutten. De har vært sammen i 3 år +

Men så tenker jeg at jeg aldri kunne vært sammen med noen som så og si er utro mot nåværende type.

Er ho utro med meg, så blir ho nok utro mot meg.

Kunne gjerne hatt en ny fuck friend eller evt forhold, men føler meg virkelig drittsekk om deres 3 år lange forhold blir ødelagt på grunn av meg.... wacko.gif

Hva faen skal jeg gjøre?

Helt ærlig, her hadde jeg som jente faktisk kjørt på... :laugh: DU ødelegger ikke forholdet DERES når HUN ligger med deg, det klarer hun helt fint selv. Har du lyst har du lov ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...