Tvillingsjel Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Mener hun at hun skal være stormforelsket alltid? Følelser endrer seg over tid. Hun sier hun elsker deg, det er sterke ord. Gjør hun det slutt fordi hun synes en annen er pen, men lite hyggelig? Høres ut som en frustrerende situasjon og kjipt å ikke ha noen å prate med. Høres ut som du har gitt mye for det forholdet. Når har dere sjansen til å møtes igjen og få pratet? Sliter hun med avstanden? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 I forsvaret har du noen å prate med. Hør med velferden eller troppsjef Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 I forsvaret har du noen å prate med. Hør med velferden eller troppsjef Det er ikke alle man er komfortable nok til å snakke om forhold o.l. med da. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Mener hun at hun skal være stormforelsket alltid? Følelser endrer seg over tid. Hun sier hun elsker deg, det er sterke ord. Gjør hun det slutt fordi hun synes en annen er pen, men lite hyggelig? Høres ut som en frustrerende situasjon og kjipt å ikke ha noen å prate med. Høres ut som du har gitt mye for det forholdet. Når har dere sjansen til å møtes igjen og få pratet? Sliter hun med avstanden? Avstanden er nok en stor faktor. Har aldri vært den som har vært flinkest å uttrykke meg gjennom telefon, men har alltid kontakt på en eller annen måte. Hun sa hun sluttet å savne meg etterhvert... Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal angripe det her. Og er ikke komfortabel med å dele kjærlighetslivet mitt med alt og alle i person. Hadde liksom vært greit å ha kjæresten min til slike ting, føler det er henne jeg vil snakke med. Vet ikke om jeg bare gjør vondt værre. Anonymous poster hash: 2c5f1...bdc Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Klarer ikke å be om trøst. Dette er er stort problem, da han ikke er så veldig intuitiv når det gjelder følelser. Men jeg KLARER ikke å be om noen form for trøst. Det være seg klem, kos, kyss, godsnakk, etc. Jeg føler meg som en oppmerksomhetssyk drittunge hvis jeg åpenlyst søker trøst. Jeg vil at han skal innse selv når jeg trenger det (burde ikke være så vanskelig) og gjøre det uten at jeg må be om det. Når han ikke gjør det, ender det med at jeg føler meg enda verre. Klarer ikke å snakke om det heller. Vet ikke hvorfor det er sånn. Er jeg kravstor her? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hvis du ikke klarer å prate om det, så vil jeg nok kanskje si at du er litt kravstor. Spesielt om han ikke er så flink med følelser, eller det å legge merke til ting. Kan man ikke prate, kan man heller ikke klage på det synes nå jeg. Jeg er for øvrig en blanding av dere begge og føler meg som et, unnskyld uttrykket, rasshøl om jeg blir nødt til å gjøre eller si noe for å få folk til å innse at jeg trenger litt støtte. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Therawyn: han burde kjenne deg godt nok til å vite når det er noe som er galt, hvis ikke så kanskje du må sukke litt høyere etc? Hva med å bare ta rundt ham og gi ham en lang (og trøstende) klem uten å si noe? Kanskje han plukker det opp da? Er få ting som er så godt som en klem når man trenger trøst Selv om det ikke alltid er like lett å si fra om slikt, så er kommunikasjon viktig. På meg er det som regel lett å merke om noe er galt. Anonym: er det lettere for deg å skrive til henne? Uavhengig av din religion forøvrig, men det finnes vel prester i militæret som bruker å prate med folk om alt mulig? Kanskje du kunne fått en velferdspernisjon for å dra og prate med kjæresten? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Anonym: er det lettere for deg å skrive til henne? Uavhengig av din religion forøvrig, men det finnes vel prester i militæret som bruker å prate med folk om alt mulig? Kanskje du kunne fått en velferdspernisjon for å dra og prate med kjæresten? Er flinkest ansikt til ansikt. Har dog ingen problemer med å uttrykke meg i tekstform, men føler det er så upersonlig! På grunn av eksamener de neste ukene så blir nok ikke velferdspermisjon innvilget. Jeg har derimot bestilt en helgetur "hjem" neste uke. Vi får se hvordan det går Anonymous poster hash: 2c5f1...bdc Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Lykke til med det, håper det går bra og at dere får ordnet opp Lenke til kommentar
Sa2015 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg har slått opp med en for ca en måned siden. I dag våknet jeg opp som vanligt og sjekket fb'en ..men denne gangen så lagt jeg merke til at han har slettet meg på fb? Jeg tenkte å spør han om grunnen, men så tenkte å skrive her først og høre i fra dere hvis det er lurt å spørre han om det? og hva tror dere er grunnen til dette? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Du har slått opp med han. Det er grunnen til at han har slettet deg fra Facebook. 2 Lenke til kommentar
Sa2015 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Du har slått opp med han. Det er grunnen til at han har slettet deg fra Facebook. ja men det går jo an å være venner .. synes det er barnsligt gjort av han ? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Det er ikke alle som vil være venn med ekser, det er en mulig forklaring. Du sier det var du som slo opp, så det kan være vanskelig og sårende for ham å stadig se deg og bli minnet på deg på facebook. Kanskje han trenger litt avstand. Lenke til kommentar
Sa2015 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Det er ikke alle som vil være venn med ekser, det er en mulig forklaring. Du sier det var du som slo opp, så det kan være vanskelig og sårende for ham å stadig se deg og bli minnet på deg på facebook. Kanskje han trenger litt avstand. så synes du at det kan ikke være lurt å spør han om grunnen? Jeg tenkte å sende han melding på fb .. Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 så synes du at det kan ikke være lurt å spør han om grunnen? Jeg tenkte å sende han melding på fb .. Hvor dum er du egentlig? Han vil ikke bli påminnet om deg, og i hvertfall ikke få dine innlegg opp på sin feed. Respekter det! 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Du kan alltids prøve, men jeg tror ikke det kommer så mye ut av det. Jeg tror at det jeg nevnte ovenfor er grunnen, en av de tinga. Jeg vet om folk som ikke er venner med eller har kontakt med noen ekser. Selv har jeg veldig minimal kontakt med mine ekser. Er som regel en grunn til at de havnet i den kategorien. Lenke til kommentar
Sa2015 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hvor dum er du egentlig? Han vil ikke bli påminnet om deg, og i hvertfall ikke få dine innlegg opp på sin feed. Respekter det! Jeg respekterer jo det men jeg tenkte kanskje han gjorde det for oppmerksomhet og vil at jeg skal ta kontakt.. var det bare jeg tenkte på grunnen til at jeg skrev her Lenke til kommentar
Sa2015 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Du kan alltids prøve, men jeg tror ikke det kommer så mye ut av det. Jeg tror at det jeg nevnte ovenfor er grunnen, en av de tinga. Jeg vet om folk som ikke er venner med eller har kontakt med noen ekser. Selv har jeg veldig minimal kontakt med mine ekser. Er som regel en grunn til at de havnet i den kategorien. okda, tusentakk for svarene! Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg respekterer jo det men jeg tenkte kanskje han gjorde det for oppmerksomhet og vil at jeg skal ta kontakt.. var det bare jeg tenkte på grunnen til at jeg skrev her Men vil du ha kontakt med han? Du kan jo alltids sende en melding hvis du vil ha kontakt med han, men tenk deg godt om først Lenke til kommentar
Sa2015 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Men vil du ha kontakt med han? Du kan jo alltids sende en melding hvis du vil ha kontakt med han, men tenk deg godt om først Jeg vil virkelig det for jeg fant ut at jeg har følelser for han etter at jeg har slått opp.. vi har jo snakket igår og han virket litt såret så vil ikke såre han mer ...men er så forvirret nå ..vet ikke hva jeg kan gjøre Jeg vil virkelig det for jeg fant ut at jeg har følelser for han etter at jeg har slått opp.. vi har jo snakket igår og han virket litt såret så vil ikke såre han mer ...men er så forvirret nå ..vet ikke hva jeg kan gjøre og vil ikke masse heller på han eller virker desperat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå