anonympappkasse Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Da har jeg også kommet i en "hva gjør jeg nå" situasjon, gitt.. Møtte ei jente på fest for fire uker siden og vi fant tonen etter at hun var jævlig ivrig på festen og hun tok kontakt etterpå vi begynte å henge mer og mer frem til denne uken. Da har hun vært fraværende og skyldt på skolen, men i dag konfronterte jeg henne litt og fant ut at følelsene svingte mye opp og ned. Tha fuck? Nå vipper jeg mellom å se hva som skjer videre og håpe det går bra og bare gi faen. Siste alternativet er det jeg pleier å bruke og er flinkest til, men denne jenten vil jeg virkelig ha og det har jeg ikke følt siden ungdomskolen! skal jeg gidde? Er null stress for meg å finne meg en ny, men jeg føler det er på tide at jeg roer meg ned med en jente nå. Beklager elendig skriving.. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hva sa hun da? Hva vil hun? Skal dere møtes mer? Om du virkelig vil ha henne, så er det vel verdt å prøve? Om du ikke prøver, så kan det hende at du "for alltid" vil lure på hva det kunne blitt med henne? I verste fall blir det ingenting og da kan du finne en annen og vite at du prøvde. Jeg synes ikke man skal ha følelser for andre når man er i et forhold. Mange gir opp veldig lett på forhold nå for tiden, men noen ganger er det ikke noe annet valg... Uansett da - jeg synes at følelsene skal være forbeholdt den man er sammen med og om gresset ser grønnere ut på andre siden av gjerdet, så får man vanne og gjødsle og sånt da. Ps - nå for tiden er vel ikke noe offisielt før det er på facebook vel? Vi bestemte oss for å bare hoppe i det Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Hun sa hun måtte finne ut hva hun ville.(uten at jeg forstår den helt, men jeg orker ikke å bry meg) Jeg sendte melding og sa at det ikke funker for meg med en som vinglet. Har gått i halvannet år med en annen på den måten og hvertfall det var veldig bortkastet. Hun svarte med at hun ville at vi skulle prøve, men for meg blir det veldig kunstig. Tror jeg gir faen og håper "want what you cant get" vil ta henne... Endret 6. november 2013 av EspJak1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Da er det kanskje like greit å kaste den fisken uti igjen og finne en ny fisk? Når du har funnet ei som ikke er vinglete, så kanskje hun angrer. Da vil det være for sent Ganske teit at hun er så usikker så fort, det føles ikke som noe bra tegn. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Da er det kanskje like greit å kaste den fisken uti igjen og finne en ny fisk? Når du har funnet ei som ikke er vinglete, så kanskje hun angrer. Da vil det være for sent Ganske teit at hun er så usikker så fort, det føles ikke som noe bra tegn. Jepp. Tror det forklarer hvorfor hun er 20 og jomfru og aldri hatt noe fast. Sånn sett er det stoor forskjell på oss.. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Høres ut som hun kanskje tenker for mye? Hun burde tatt en sjanse og ikke analysere alt ihjel. Kanskje hun er for kresen? Nei, det er lett å komme med teorier om hva andre tenker og føler, men det er ikke like lett å finne det riktige svaret Sikkert lurt å lete videre og ikke dvele. Ikke noe morsomt når det skal være slik. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hehe! Jeg har flere ganger måtte si at hun tenker for mye. har skjedd at jeg tror vi har diskutert noe ferdig, men så fortsetter hun igjen på samme diskusjonen når vi er godt inne i diskusjon nr 3! Hun sier nå at følelsene har forsvunnet fordi hun har hatt alt for mye å gjøre med tanke på skolen og hun vil virkelig prøve å få det til å funke. Det vil jo egentlig jeg og. Vet ikke.. har jo sagt at hvis det funker med hun her så gir jeg opp jenter for en stund. MEN! hvis jeg er innstilt på ikke date eller forvente noe, kan jeg vel like så godt "prøve" og se hva hun her kommer frem til? Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jepp. Tror det forklarer hvorfor hun er 20 og jomfru og aldri hatt noe fast. Sånn sett er det stoor forskjell på oss.. En annen ting du kan gjøre er å la henne få litt pusterom og muligheten til å savne deg. Også kan du gi deg selv og henne ut året, og hvis du ikke kommer noen vei etter å ha gitt henne litt tid, så kan du gå videre Jeg forstår jenta, får helt mark av sånne som må ha noe NÅ og helst skulle avklart forholdet i går, når jeg fremdeles er i "bli-kjent"-fasen. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Vi har vært veldig lite med hverandre i det siste så puste får hun. Jeg er ikke innpåsliten Og her er det hun som spurte meg om mine følelser og hva jeg ville allerede etter noen dager. Så at hun plutselig blir usikker synes jeg rett og slett er umodent. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Det skader ikke å prøve dersom du er interessert. Kanskje greit å ha de tinga i bakhodet. Skole etc skal da vel ikke få en til å tvile på følelser? Kan jo være at du alltid lurer om du ikke gir dere en sjanse Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg er ikke innpåsliten Dere møttes for fire uker siden. Hun har vært litt fraværende denne uken, og du føler du må konfrontere henne med det? Høres litt slitsomt ut for meg, i hvert fall. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hun virket veldig ivrig i starten med spm om hva han følte og så har hun gjort en helomvending, slik det føles i alle fall. Virker ikke som han har vært så pågående. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Møtte ei jente på fest for fire uker siden og vi fant tonen etter at hun var jævlig ivrig på festen og hun tok kontakt etterpå vi begynte å henge mer og mer frem til denne uken. Da har hun vært fraværende og skyldt på skolen, men i dag konfronterte jeg henne litt og fant ut at følelsene svingte mye opp og ned. Hun sa hun måtte finne ut hva hun ville.(uten at jeg forstår den helt, men jeg orker ikke å bry meg) Om noen jeg møtte for fire uker siden følte for å "konfrontere" meg med at jeg hadde vært litt fraværende i to-tre dager, når jeg allerede hadde sagt at det var på grunn av skole(eller jobb, i mitt tilfelle). Ja, da hadde jeg også sagt at jeg var usikker på hva jeg ville. Det blir litt i overkant pågående for min del, så om jeg ikke hadde vært usikker fra før, så hadde jeg blitt det da. Det er vel ingenting som sier at man må være helt på hver eneste dag? 1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Om noen jeg møtte for fire uker siden følte for å "konfrontere" meg med at jeg hadde vært litt fraværende i to-tre dager, når jeg allerede hadde sagt at det var på grunn av skole(eller jobb, i mitt tilfelle). Ja, da hadde jeg også sagt at jeg var usikker på hva jeg ville. Det blir litt i overkant pågående for min del, så om jeg ikke hadde vært usikker fra før, så hadde jeg blitt det da. Det er vel ingenting som sier at man må være helt på hver eneste dag? Når en person er merkelig desp etter å komme hjem til deg, spør hva din mor jobber med, spør om hvor mange av mine venner som vet om henne og forventer at de gjør det, har vært jomfru i 20 år og begynner på pillen etter to uker med meg, er merkelig opptatt av å møte min mor første gang hun var her og vil absolutt at jeg skal treffe vennene hennes så er det litt merkelig at det plutselig blir stille. Hun har ikke tid til meg nå pga. Skolarbeid, men hun var her dagen før fagprøven? Ikke si at jeg stresser henne Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hehe, ro ned litt du Om hun sier hun har mye skolearbeid kan det faktisk hende hun har mye skolearbeid. Skulle tro du var ei jente, du er jo værre enn meg! 1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hehe, ro ned litt du Om hun sier hun har mye skolearbeid kan det faktisk hende hun har mye skolearbeid. Skulle tro du var ei jente, du er jo værre enn meg! Hahaha. Ser den.. men jeg er så jævlig sta og grinete når jeg ikke får det jeg vil ha Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hahaha. Ser den.. men jeg er så jævlig sta og grinete når jeg ikke får det jeg vil ha Samme her! Men man bør holde det "inni seg". Ellers gjør det bare vondt verre, stol på meg Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Når en person er merkelig desp etter å komme hjem til deg, spør hva din mor jobber med, spør om hvor mange av mine venner som vet om henne og forventer at de gjør det, har vært jomfru i 20 år og begynner på pillen etter to uker med meg, er merkelig opptatt av å møte min mor første gang hun var her og vil absolutt at jeg skal treffe vennene hennes så er det litt merkelig at det plutselig blir stille. Hun har ikke tid til meg nå pga. Skolarbeid, men hun var her dagen før fagprøven? Ikke si at jeg stresser henne Sier ikke at du stresser henne. Jeg sier at du høres i overkant pågående ut. I hvert fall fra mitt ståsted. Kan godt hende at dette med skole var en unnskyldning, men det blir litt i overkant å "kreve" en bedre unnskyldning. Kanskje hun bare hadde lyst på litt fred? Kanskje hun faktisk hadde mye skolearbeid? Kanskje hun måtte trekke seg litt unna for å tenke over ting? Kanskje hun måtte bruke litt tid på å fordøye de siste ukene? Kanskje hun syns det går litt fort? Kanskje hun bare setter pris på litt alenetid? Det er det strengt tatt bare hun som vet. Det som er sikkert er at to-tre dager er "ingenting", og det er litt i overkant å freake ut og "kreve" forklaringer etter så kort tid. Å være sta og grinete når ikke alle brikkene faller på plass akkurat slik som forventet er ikke fryktelig attraktivt, og det øker vel ikke akkurat sjansene for å få det du vil ha. Senk skuldrene og slapp av litt. Nyt dagene, gi henne litt mer slakk og ikke krev forklaringer på hver eneste uventet handling. Det får deg bare til å fremstå som kontrollerende. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 I helgen ble jeg endelig kvitt en stor barrière i mitt kjærlighetsliv det siste halvannet året. Endelig flytta ut av "gutterommet" og inn i egen leilighet Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hei... Må nesten få liret dette av meg, presser litt. Jeg og min kjæreste har vært sammen i 2 år nå, vertfall inntil nylig. Jeg flyttet fra min hjemby for å være med henne og har vært i Forsvaret i 6 måneder nå. Har jobb hos hennes far og føler at byen er min plass, har også noen venner i byen. Nå sier hun at hun har blitt betatt av en annen(basert på utseende, han er visstnok ikke så hyggelig), hun elsker meg men er ikke forelsket og har gjort det slutt. Fødebyen min er både langt fra tjenestested og hennes by, samme med tjenestested og byen hennes. Alt er godt spredd. Føler at jeg mister så mye og klarer ikke å håndtere det på en god måte mens jeg er i Forsvaret. Føler ikke jeg har noen å snakke med. Anonymous poster hash: 2c5f1...bdc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå