Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Jeg ville oppfattet det som et snev av interesse, og ville ikke nølt med å finne en dag ;)

 

Har dessverre opplevd at f.eks. "ja kanskje det:)" berre er for å svare fint. Det treng ikkje bety noko som helst. Derfor er det jævla viktig at du kjem med konkrete forslag/dates, for ellers renn det berre ut i sanden.

Stå på!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okey, her er en ting som kanskje er typisk for de fleste gutter, før jeg starter å skrive så vil jeg si at jeg ikke er på dårlig humør el trist pga sitvasjonen. I sommer rota jeg litt med en jente jeg kjenner, så gikk det ikke mer, så tok vi kontakten igjen i aug/sept og rota igjen, ble bare fylleroting og ikke noe mer ut av det. Så prøvde jeg og ta gjøre no mer ut av det men ho var alltid opptatt med andre ting så jeg ble forbanna.

Prata ikke sammen på en stund, men ble venner etterhvert, var på fest med ho seinere og da gikk det opp et lys for meg at jeg ikke ville ha vært sammen med ho, vet at det rett og slett ikke hadde funka. Men så kommer det kanskje folk kjenner seg igjen i, ho fikk seg type. Så føler man seg plutselig litt sjalu? heheh

Lenke til kommentar
Okey, her er en ting som kanskje er typisk for de fleste gutter, før jeg starter å skrive så vil jeg si at jeg ikke er på dårlig humør el trist pga sitvasjonen. I sommer rota jeg litt med en jente jeg kjenner, så gikk det ikke mer, så tok vi kontakten igjen i aug/sept og rota igjen, ble bare fylleroting og ikke noe mer ut av det. Så prøvde jeg og ta gjøre no mer ut av det men ho var alltid opptatt med andre ting så jeg ble forbanna.

Prata ikke sammen på en stund, men ble venner etterhvert, var på fest med ho seinere og da gikk det opp et lys for meg at jeg ikke ville ha vært sammen med ho, vet at det rett og slett ikke hadde funka. Men så kommer det kanskje folk kjenner seg igjen i, ho fikk seg type. Så føler man seg plutselig litt sjalu? heheh

 

Sure. 'You want what you can't get'.

Lenke til kommentar
Jeg sender SMS til ei jente jeg er keen på:

"Du .. er du med å finne på noe en dag?:)"

 

Får svar:

"Ja, kanskje det:)"

 

Hadde jeg sagt det, så hadde det vært et klart ja, og hadde jeg fått en slik sms hadde jeg tolket det som et klart ja. Hadde hun sagt "kanskje det" eller "ja, kanskje det" uten smiley, hadde jeg blitt litt mer skeptisk. Men den der mener jeg betyr at hun vil finne på noe.

Lenke til kommentar
Hjelp meg å tolke følgende, værsåsnill :)

 

Jeg sender SMS til ei jente jeg er keen på:

"Du .. er du med å finne på noe en dag?:)"

 

Får svar:

"Ja, kanskje det:)"

 

Er "kanskje det" mer som "ja, samma det egentlig"? Det jeg tolker det som, egentlig. :p Og jeg er klar over at det ikke er smart å dra den der "en dag", men heller komme med en spesifik dag, dette var vel egentlig en test for å se hva hun svarter.

 

~ R

Det kan lett bety at hun ikke er så alt for int. Så tror det vil være en god ide og si en bestemt dag og hva dere skal gjøre. :)

 

Edit: Grov leif

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Hjelp meg å tolke følgende, værsåsnill :)

 

Jeg sender SMS til ei jente jeg er keen på:

"Du .. er du med å finne på noe en dag?:)"

 

Får svar:

"Ja, kanskje det:)"

 

Er "kanskje det" mer som "ja, samma det egentlig"? Det jeg tolker det som, egentlig. :p Og jeg er klar over at det ikke er smart å dra den der "en dag", men heller komme med en spesifik dag, dette var vel egentlig en test for å se hva hun svarter.

 

~ R

 

Haddde jeg svart noe slikt, hadde jeg ikke vært så veldig interessert. Et svar fra en som er interessert, ville vel vært noe lignende dette:

 

Ja, når og hva da? :)

 

Eller hun spiller kostbar.

Lenke til kommentar

Nemlig. Det er da ganske opplagt å få et svar som "ja, kanskje" når man spør om å finne på noe EN DAG istedenfor en bestemt dato. Syns det er bedre å spørre en eller to dager før, da må vedkommende svare mer konkret. Når jeg får slike svar, sier jeg tilbake "kanskje er ikke et svar :p vil du eller vil du ikke?"

Lenke til kommentar

jeg burde ha sett at lyset i enden av tunellen var et tog. i de månedne jeg har kjent henne har hun ville ta det ganske stille og rolig med den begrunnelsen av at hun har en datter og at hun ville være sikker før hun hun introduserte meg i datterens liv. i en alder av 24 år har hun vært i et forhold på 6 år og et annet på 4 år. hun har dermed hatt ganske lliten tid for seg selv (som singel) mellom og etter disse forholdene.

 

selv om det var ganske stor aldersforskjell (8 år) følte jeg selv jeg hadde det veldig fint med henne og hadde begynt å se fremover. idag fikk jeg dog beskjed om at hun ikke følte seg klar for et nytt forhold og at hun ville ha tid for seg selv som singel før hun etablerte seg i et nytt forhold.

Lenke til kommentar
Kondolerer ilpostino. Du får finne frem en bråta med sippesanger, grave deg ned under et teppe og trøste deg med at kakao-koppen aldri forlater deg i hvertfall. :)

 

Hvorfor det egentlig?

 

Er det ikke bedre å heller stikke innom noen venner og komme seg litt ut blant folk, istedenfor å grave seg ned og høre på triste sanger?

 

 

 

Uansett, for å spre litt glede kan jeg vise til mine fine skills når det gjelder å prate med hu jeg holder på med:

 

Jeg startet med:

"spiser du pizza noen gang?"

 

 

Og jeg endte med:

"flott. det er altså en invitasjon fra deg , at jeg kommer hjem til deg og lager pizza ( og film siden det er kjekt å se på noe annet enn en svart boks ) ??"

 

fikk til svar :

"ja det høres koselig ut:)"

 

 

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...