Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Hehe, jaja. Hvorfor ikke tror du? Har du funnet han "nye"?

Like greit at det ikke ble mer da ja. Synes også å huske at du nevnte en ny? ;)

Hehe, har ikke funnet han enda, men satser stort på at han dukker opp i morgen eller at en ny spennende fyr dukker opp! Har et par "reserver", men det er mer for at det ikke skal bli helt stille mens jeg venter. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så dere har flere gutter "liggende på lur", mens dere prøver å se om guttene er noe å ha?

Syns nesten synd på mitt eget kjønn.

Nå må du være rimelig desperat og småelig hvis du lar deg selv stå i kø for en dame. Ikke rart damer har fått så mye makt på sjekkemarkede, en haug med ynkelige mannfolk gjør hva som helst for noe helt gjennomsnittlig. I steden for å bare gå raskt videre, og finne seg noe tilsvarende eller bedre, sitter mange på vent som en orbiter i håp om at dama skal velge dem en dag.

Samtidig har damer i dag helt fjerne krav til "drømmemannen" og mange ender derfor opp med å være singel helt til de når slutten av 20-årene. Da slår plutselig panikken inn og man blir livredd for å ende opp alene så man jekker hardt ned på kravene og tar noe som før ikke var bra nok. Sex and the city

mentalitet 101.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Så dere har flere gutter "liggende på lur", mens dere prøver å se om guttene er noe å ha?

Syns nesten synd på mitt eget kjønn.

Stating the obvious.

Nå må du være rimelig desperat og småelig hvis du lar deg selv stå i kø for en dame. Ikke rart damer har fått så mye makt på sjekkemarkede, en haug med ynkelige mannfolk gjør hva som helst for noe helt gjennomsnittlig. I steden for å bare gå raskt videre, og finne seg noe tilsvarende eller bedre, sitter mange på vent som en orbiter i håp om at dama skal velge dem en dag.

Samtidig har damer i dag helt fjerne krav til "drømmemannen" og mange ender derfor opp med å være singel helt til de når slutten av 20-årene. Da slår plutselig panikken inn og man blir livredd for å ende opp alene så man jekker hardt ned på kravene og tar noe som før ikke var bra nok. Sex and the city

mentalitet 101.

Åh herregud, dere er som en omvendt versjon av kvinneguiden!

Det er ikke sånn at de går rundt og venter på at jeg skal endre mening om meg og dem, men en felles enighet om at det er praktisk og hyggelig, men ikke noe som er varig. Det innebærer også ingen kontakt med når jeg holder på med noen jeg kan bli seriøs med. Det finnes et annet ord for sånn, men jeg skal la dere gjette litt så dere kan dra noen helt merkelige slutninger ut av det også

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, har ikke funnet han enda, men satser stort på at han dukker opp i morgen eller at en ny spennende fyr dukker opp! Har et par "reserver", men det er mer for at det ikke skal bli helt stille mens jeg venter. :p

Hehe, lykke til med jakten da ;) Jeg har nok ingen reserver, men kanskje jeg skulle begynne med sånt! :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fant et nytt (stakkars) offer når jeg var ute på byen på lørdag. Jeg begynte tilfeldigvis å prate til en supermann, og samtalen stilnet ikke når jeg oppdaget at han er samme fyren som nylig begynte på studiestedets treningssenter (der jeg trener)... Han var veldig interessert i å prate. :p Vennene mine stakk videre til et annet sted, og da måtte jeg nesten følge etter, men jeg vet hvor han oppholder seg! (hehe)

Lenke til kommentar

Jeg er en mann med samboer og barn som møtte en fantastisk søt jente mens jeg og bekjente besøkte kjæresten til 'en av oss i gjengen som var ute' på Fincken bar/utested i Bergen.

Hun kysset meg, men jeg turde ikke å følge opp.

Plutselig forstår jeg 90% av alle utroskap:

Jeg klarer ikke å få denne jenta ut av hodet mitt.

Det er helt umulig å glemme stemmen og smilet, men jeg vet ikke hvem hun er.

På grunn av at hun brukte mascara er det klin umulig å gjenkjenne henne på facebook blant tusener på tusener av mennesker i kretsen, og med gullfiskhurkommelsen min husker jeg ikke egang navnet.

Jeg har et gammelt bilde fra flere uker siden som jeg tror er av henne, fra baren sin hjemmeside, men det virker helt håpløst.

Hjertet mitt har blødd i flere dager nå, men går bare ikke tomt for håp.

Det er en "homsebar" med minimalt med heterofile så oddsen for å finne denne (heterofile) jenta (og jeg er 90% sikker på at dette er en jente, da jeg har bildet av henne i korsett) som var ute sammen med to homofile gutter...

Jada.

Det er ikke første gang jeg har vært hodestups forelsket, mens jeg er i forholdet, og jeg har aldri vært utro selv om jeg har hatt muligheten til å være det -- men det gjør like vondt hver gang.

Det finnes alskens kjærlighet, men den ulykkelige er nok den største.

Anonymous poster hash: f9325...cf4
Lenke til kommentar

Dealen er jo at hun faktisk har sagt hun er interessert i noe mer, og vi avtaler hele tiden nye dater, men hun vil ta det sakte, siden hun kom ut av et forhold for ikke så lenge siden.

Jeg overreagerer, og det er jeg fullt klar over, men det er kjipt når motparten er opptatt med masse andre ting når man selv egentlig har tid til å henge hver dag.

Jeg blir sliten av det her altså ;p

Haha! Jeg er i litt samme situasjon. Hun er velger lett venner før meg og det svir for det er jeg ikke vant med fra tidligere forhold. Så kommer jeg på at vi har kjent hverandre i 4 uker :p

Værste var nå på lørdag: jeg spurte henne om hun ville være med å drikke og da sa hun nei fordi hun skulle med noen venner. Greit nok det, men er det ikke normalt å spørre om jeg vil være med da? Hun har jo sagt at hun er veeldig interessert i meg?

Søndagen kom og det dukket opp et bilde på face der hun sitter midt mellom 4-5 gutter og jeg flipper ut som faen! Er drittsur i flere timer til jeg finner ut at det bilde er flere måneder gammelt :p

Lenge siden jeg har vært sjalu :p

Anonymous poster hash: ecee1...632

Lenke til kommentar

Værste var nå på lørdag: jeg spurte henne om hun ville være med å drikke og da sa hun nei fordi hun skulle med noen venner. Greit nok det, men er det ikke normalt å spørre om jeg vil være med da? Hun har jo sagt at hun er veeldig interessert i meg?

Søndagen kom og det dukket opp et bilde på face der hun sitter midt mellom 4-5 gutter og jeg flipper ut som faen! Er drittsur i flere timer til jeg finner ut at det bilde er flere måneder gammelt :p

Hva om ho skulle drikke med noen få venninner for eksempel? Det der er ikke noe du kan tenke over.

Dere er ikke sammen engang, siste er heller ikke noe å tenke på, mener nå jeg.

Lenke til kommentar

Hva om ho skulle drikke med noen få venninner for eksempel? Det der er ikke noe du kan tenke over.

Dere er ikke sammen engang, siste er heller ikke noe å tenke på, mener nå jeg.

Nei! Jeg er 100% enig, men det er uvant da jeg er vant til at jentene slipper alt de har i hendene for å være med meg fra dag 1. det er ikke sunt og grunnen til at de forholdene ikke funket i lengden.

Jeg ville ha en jente som har et liv utenom meg, men kjenner det er litt bittert :p håper anyway det vil hjelpe på at dette blir et ordentlig forhold etter hvert. :)

Lenke til kommentar

Det hadde vel ikke vært helt unaturlig å spørre deg om du vil være med. Kanskje hun spør deg senere? Kanskje hun tenker det er litt tidlig for slikt enda?

Anonym fra homobar: dersom du har det godt i ditt nåværende forhold med samboeren din, så vil jeg anbefale deg å ikke finne ut hvem hun jenta er - da kan det neppe føre til noe godt. Det beste er nok å ikke vindusshoppe. Selv ser jeg ikke på andre når jeg er i et forhold, for jeg er bare interessert i å være med den jeg er sammen med :)

Lenke til kommentar

Jeg er en mann med samboer og barn som møtte en fantastisk søt jente mens jeg og bekjente besøkte kjæresten til 'en av oss i gjengen som var ute' på Fincken bar/utested i Bergen.

Hun kysset meg, men jeg turde ikke å følge opp.

På grunn av at hun brukte mascara er det klin umulig å gjenkjenne henne på facebook blant tusener på tusener av mennesker i kretsen, og med gullfiskhurkommelsen min husker jeg ikke egang navnet.

Jeg har et gammelt bilde fra flere uker siden som jeg tror er av henne, fra baren sin hjemmeside, men det virker helt håpløst.

Det er en "homsebar" med minimalt med heterofile så oddsen for å finne denne (heterofile) jenta (og jeg er 90% sikker på at dette er en jente, da jeg har bildet av henne i korsett) som var ute sammen med to homofile gutter...

Jada.

Det er ikke første gang jeg har vært hodestups forelsket, mens jeg er i forholdet, og jeg har aldri vært utro selv om jeg har hatt muligheten til å være det -- men det gjør like vondt hver gang.

Det finnes alskens kjærlighet, men den ulykkelige er nok den største.

Anonymous poster hash: f9325...cf4

Tror jeg skjønner hva du mener. Å ha følelser for flere personer på en gang er fullstendig mulig. Jeg mener at det er helt greit så lenge man ikke gjør noe ut av det og er faktisk utro. Alle er "utro" i tankene før eller siden.

Synes det er litt dårlig av tråden å ikke respondere på denne posten da den er gjennomført og kan skape en god diskusjon; Er det greit å ha følelser for andre når man er i et forhold og leke litt med tanken på å være utro?

Anonymous poster hash: 734f9...b6c

Lenke til kommentar

Synes det er litt dårlig av tråden å ikke respondere på denne posten da den er gjennomført og kan skape en god diskusjon; Er det greit å ha følelser for andre når man er i et forhold og leke litt med tanken på å være utro?

Det er idiotisk å kaste bort noe man har bygd opp sammen med en annen person fordi man er "forelsket". Har man skapt et liv sammen, fått barn og hele den pakka så synes jeg at man skal gjøre alt i sin makt for å holde på det. Å føle noe er en ting, men å være utro og nære opp under de følelsene man har for "feil" person...

Lenke til kommentar

Det er idiotisk å kaste bort noe man har bygd opp sammen med en annen person fordi man er "forelsket". Har man skapt et liv sammen, fått barn og hele den pakka så synes jeg at man skal gjøre alt i sin makt for å holde på det. Å føle noe er en ting, men å være utro og nære opp under de følelsene man har for "feil" person...

Naturligvis er det idiotisk, feil og helt umoralsk å faktisk være utro! Jeg spurte etter om det er greit å tenke disse tankene en gang i blandt. Litt som en forbudt sexfantasi, man tenker på det men gjør aldri noe ut av det.

Lenke til kommentar

Naturligvis er det idiotisk, feil og helt umoralsk å faktisk være utro! Jeg spurte etter om det er greit å tenke disse tankene en gang i blandt. Litt som en forbudt sexfantasi, man tenker på det men gjør aldri noe ut av det.

Ut i fra det jeg har uthevet fikk jeg inntrykket av at det ikke bare var en forelskelse, men noe du ønsker å sette til livs. Det virker jo som om du prøver å finne denne personen fordi denne jenta er noe du vil ha av hele ditt hjerte, derav mitt - kanskje - krasse svar.

Jeg kan ikke noe sted se at du spurte ikke om det var greit å tenke sånne tanker, og jeg mener ikke at det er forbudt, men det er en slags utroskap å nære opp ved tankene om forbudte fantasier, særlig når det gjør SÅ vondt og du går rundt med et HÅP(!) om å finne igjen jenta. Jeg tror du vet best om det er greit eller ikke :)

Lenke til kommentar

Skal vi se, nå må jeg beklage. Det var ikke jeg som skrev den første posten, jeg skrev de anonyme svarene svarene etterpå. Ingen forbindelse der, bare en forumbruker som så på manglende respons til et god post. Kan referere til meg selv som "anon1" fra nå av :dremel:

Jeg gikk ut i fra at det var samme bruker, men må innrømme at jeg stusset litt over den vinklingen på sin egen post :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...