Slimda Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Ta det på et egnet tidspunkt. Som når dere sitter og småkoser på sofaen fremfor en film. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Jeg så inne på KG at typen til ei av brukerne hadde hviska det inn i øret til henne når han trodde hun sov. Kanskje det hadde vært en vri? Vente til dama later som hun sover og så late som du tror hun sover? Anonymous poster hash: 0ee40...40a Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Hvorfor ikke bare si det til henne når hun er våken? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Skummelt osv. Anonymous poster hash: 0ee40...40a Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Ikke akkurat verdens beste grunn. Skriv det på en lapp da, isteden. Heng den opp på kjøleskapet eller noe lignende, eller gjem den i vesken hennes før hun drar på jobb eller skole eller hva nå hun gjør. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Jeg så inne på KG at typen til ei av brukerne hadde hviska det inn i øret til henne når han trodde hun sov. Kanskje det hadde vært en vri? Vente til dama later som hun sover og så late som du tror hun sover? Anonymous poster hash: 0ee40...40a Hva om hun virkelig sover når du tror at hun tror at du tror at hun sover, men du ikke vet at hun ikke vet at du tror at hun tror at du tror at hun sover, fordi hun sover? 7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Hva om hun virkelig sover når du tror at hun tror at du tror at hun sover, men du ikke vet at hun ikke vet at du tror at hun tror at du tror at hun sover, fordi hun sover? Ta den blå pilla, dude. Anonymous poster hash: 0ee40...40a Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Var på den mest romantiske daten ever i går. Vi så film mens tordenværet spilte utenfor vinduene. Det, mens du har en pen blondine i armkroken, gah.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Da fikk jeg fortalt kjæresten at jeg elsker henne. Hun sa at hun ikke kunne si det samme tilbake enda, men det tar jeg faktisk positivt! Det er flott at det ikke er en setning som hun bare slenger ut, og at hun sparer på den til hun faktisk kan mene det. Er jeg rar som synes det er greit? Anonymous poster hash: 734f9...b6c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Da fikk jeg fortalt kjæresten at jeg elsker henne. Hun sa at hun ikke kunne si det samme tilbake enda, men det tar jeg faktisk positivt! Det er flott at det ikke er en setning som hun bare slenger ut, og at hun sparer på den til hun faktisk kan mene det. Er jeg rar som synes det er greit? Anonymous poster hash: 734f9...b6c Med mindre det er et preludium til en "vi passer ikke sammen"-samtale innen kort tid, så er det nok positivt ja. Tror jeg hadde hatt store problemer selv med å si til noen at jeg elsker dem uten å mene det. Anonymous poster hash: 0ee40...40a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Var på den mest romantiske daten ever i går. Vi så film mens tordenværet spilte utenfor vinduene. Det, mens du har en pen blondine i armkroken, gah.. Kan det være et sjakktrekk å time hjemmedates til dårlig være type storm, tordenvær etc? Anonymous poster hash: 0ee40...40a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Med mindre det er et preludium til en "vi passer ikke sammen"-samtale innen kort tid, så er det nok positivt ja. Tror jeg hadde hatt store problemer selv med å si til noen at jeg elsker dem uten å mene det. Anonymous poster hash: 0ee40...40a Jeg har en formening om at vi har forskjellig definisjon på "å elske". Jeg tenker at det handler om å tørre å åpne seg helt for partneren, gjøre seg sårbar. Hun som jente tenker mer på det som en ubestemmelig følelse som man får uten å kunne kontrollere det. Anonymous poster hash: 734f9...b6c Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Hvor lenge har dere vært sammen? Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Et halvt år. goddamnit Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Kan det være et sjakktrekk å time hjemmedates til dårlig være type storm, tordenvær etc? Anonymous poster hash: 0ee40...40a Været vi hadde i går har jeg aldri sett før, så det kunne vel egentlig ikke blitt bedre. Det var litt av et skue. Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Tipper denne tråden er litt mer riktig enn "den store sjekketråden", nettopp fordi tankene rundt det er litt mer seriøse. Med min flaks har jeg nå en veldig søt fyr i kikkerten, men han er dessverre bestevenn med en fyr jeg har sendt litt tvetydige meldinger med (men aldri gjort noe med irl). Vi har bare pratet sammen (i edru tilstand faktisk) til nå, men jeg merker veldig godt at han liker å prate med meg (han jagde bort en som forstyrret samtalen) Jeg kommer ikke til å slutte å prate med han, for å si det sånn! Krysser bare fingrene for at kompisene ikke slumper til å prate om meg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hva er egentlig gode tegn på at en jente vil ha et forhold? Hun har holdt på sexen to dater nå etter drøy toppløs roting, noe jeg digger at hun gjør. Videre holder vi hender og koser med hverandre mens vi ser film, og hun sa "kjør forsiktig" når jeg skulle hjem. Jeg antar at det er rimelig åpenbart, men jeg er såpass betatt nå at jeg ikke ser klart. Anonymous poster hash: f0d41...21c Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hva er egentlig gode tegn på at en jente vil ha et forhold? Hun har holdt på sexen to dater nå etter drøy toppløs roting, noe jeg digger at hun gjør. Videre holder vi hender og koser med hverandre mens vi ser film, og hun sa "kjør forsiktig" når jeg skulle hjem. Jeg antar at det er rimelig åpenbart, men jeg er såpass betatt nå at jeg ikke ser klart. Anonymous poster hash: f0d41...21c Hvordan kan du være i tvil? Hun er helt klart interessert i noe mer. Kos deg, og nyt følelsene du har nå. Du har mye bra i vente Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Hvordan kan du være i tvil? Hun er helt klart interessert i noe mer. Kos deg, og nyt følelsene du har nå. Du har mye bra i vente Jeg bare dealer veldig dårlig med denne situasjonen. Vi har det så bra når vi er sammen, men jeg blir alltid usikker når vi ikke er sammen. Har aldri vært i et forhold før, men er veldig klar for det. Se der ja, anonym og greier.. Endret 9. september 2013 av Akse Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg bare dealer veldig dårlig med denne situasjonen. Vi har det så bra når vi er sammen, men jeg blir alltid usikker når vi ikke er sammen. Har aldri vært i et forhold før, men er veldig klar for det. Se der ja, anonym og greier.. Jeg tror at man overanalyserer litt i alle veier når man er forelsket eller lettere betatt, og det fører ikke til noe annet enn at man er usikker på hva som skjer. Igjen, det er ikke annet å gjøre enn å nyte livet nå. Enten så fører det frem eller så gjør det ikke det. Men sånn som du skriver kan jeg ikke tro annet enn at det er en jente der ute som er like forventningsfull som deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå