TanglewoodD Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Hadde ikke man nettopp en diskusjon rundt dette temaet og at dette ikke var tråden for å skryte om sexlivet sitt? Det var det visstnok jeg som startet... Bare fordi enkelte her inne ikke har fått seg noe kjepp på et par mnd.. Jeg er drittlei maset, Julefeiringdrit, og alt , så kommer fruen opp i alt. I adore, i love, bla bla bla, faen meg dritt lei for å være ærlig.. Hvorfor er alle så redde for å faktisk være ærlige med hverandre, å komme fram å si : Faen, jeg har ikke følelser for deg, men satan så godt det er å faktisk bare knulle deg på Fredag og Lørdag! A ) Kanskje fordi man da får en kald skulder og ikke noe mer godis B) Et slag i tryne Ser veldig, veldig mange forhold som er åpenbare i min vennekrets på en alder fra 15-20 som er bygget opp på sex, og ikke humor og felles intresser - sex regnes jo såfremt som en intresse, som alle har. JD - OUT. Endret 27. november 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 ja, det kan jo gå bra.. helt til den ene finner seg en ny og man sitter der alene Eller til en flytter langt pokkerivoll og den andre parten sitter alene igjen og innser hvor forelsket man var i vedkommende. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 ja, den svir vel mer.. "vi sees da, la meg tenke... ALDRI" Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Problem solved uansett. Ringte henne nå og , greit nok, hun ble litt skuffet, men hun var glad jeg sa det så tidlig. Skal på kino til helgen med henne og se den siste Resident evil-filmen. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det er jo bra du sa i fra da Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hadde ikke man nettopp en diskusjon rundt dette temaet og at dette ikke var tråden for å skryte om sexlivet sitt? Det var det visstnok jeg som startet... Bare fordi enkelte her inne ikke har fått seg noe kjepp på et par mnd.. That must be it. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvor mange her vil ha kjepp? Sist jeg sjekket var det et flertall med heterogutter her inne. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvor mange her vil ha kjepp? Sist jeg sjekket var det et flertall med heterogutter her inne. Tror det har vært en poll om antall jenter vs gutter. Husker ikke hvor, men passer sikkert å oprette en ny en nå. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 det finnes en haug med tråder som omhandler kjønsorganer og sex. hvis dere ønsker å fortsette en debatt om en av disse tingene så fortsett i alle andre tråder enn denne. Lenke til kommentar
froken Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Fant ut at det var best å spørre her, i og med at det er så mange gutter her. Haha. Han fyren jeg liker har vært litt careface i det siste, og jeg var like ved å bare gi opp hele ham og komme meg videre, før han helt ut av det blå sendte en melding til meg i timen på mandag (vi sitter på hver vår side av klasserommet, så er eneste mulighet vi har til å kommunisere da ), der det sto "wuts up sexi". Jeg svarte tilbake, og vi tekstet om randome ting. Jeg skrev at vi burde gjøre noe denne helgen, og han sa at "yeah, we should ". I går sto han og pratet med noen folk på "min" side av klasserommet, og på vei tilbake til plassen sin tok han notatbøkene mine, og gikk. Jeg sa til ham: "Come on, give me my notebooks ", og han svarte "Come get them ;D". Endte opp med at jeg måtte streve for å få dem tilbake. Veldig 6. klasse, men utrolig søtt. Haha. Også i går sendte vi en del meldinger, og jeg fikk lurt inn en "you look really cute, sitting there ". Han svarte "no, that would be you ". Fortsatte med å sende meldinger, og jeg fikk sjekket at han visste at jeg var seriøs med at vi burde finne på noe til helgen. Hehe. I dag derimot, var han litt mer careface.. Nå lurer jeg på; Hvorfor driver han på sånn? Skjønner meg seriøst ikke på hvordan han tenker i hele tatt. Blir så forvirret. Dette er en fyr jeg liker skikkelig godt, og vi har småflørtet litt i nesten 2 måneder. Han har hatt dame fram til for ca 2 uker siden da, så det har ikke vært noe stort.. Men småflørting har det vært, av og på. Er han interessert i hele tatt? :/ Hjelp? (Vil bare legge til at jeg bor i USA, så han snakker engelsk. Er ikke bare for å ta den helt ut ved å snakke engelsk jeg skriver som jeg gjør ovenfor, det er faktisk sånn meldingene var. Hehe) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er han interessert i hele tatt?Mest sannsynlig ja. Lenke til kommentar
froken Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvordan skal jeg da klare å få ham nå? Sånn at jeg ikke ødelegger alle sjansene mine, haha. I og med at han har sine careface-dager også..? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Godt å høre at du faktisk bor i USA, jeg ble litt bekymret for at meldingene deres var supercheesy uten noe god grunn Kanskje han spiller hard to get? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Han har hatt dame fram til for ca 2 uker siden da Kanskje her "problemet" ligger? Hvor lenge var han sammens med dette kvinnfolket da? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er han interessert i hele tatt?Mest sannsynlig ja. Spørsmålet blir jo; i hva? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Han er gutt. Figure it. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Han er gutt. Figure it. Penger Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Penger, sex og kjærlighet er vel ikke de beste vennene her i verden.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er vel bare til å spille litt kostbar da, og se hva han gjør ut av det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Penger, sex og kjærlighet er vel ikke de beste vennene her i verden.. HVA? Har jeg virkelig misforstått så jævlig? Hva er det da? Dop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå