Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skulle spise pizza med en kompis i dag, og mens vi satt og koste oss med pizzaene våre, kom to til, en gutt jeg kjente og en jente jeg ikke kjente. Jenta var veldig søt, og jeg prøvde å gi henne mye oppmerksomhet. Etter at vi hadde spist, gikk alle til musikklinja på skolen vår, og jeg og hun gikk hjem til meg for å se film. Etter mye kosing og slikt, ble det klining. Det føltes bare så bra :love:
Godt jobba. Men å si at du er forelska er vel å ta litt hardt i? Med mindre du er blandt de menneskene her inne som har litt for mye følelser..... Deppa, forelska, deppa, forelska, deppa..

 

 

Er beste måte å fortelle en person en bare vil være venn med, å si det rett ut?

 

Jeg er dårlig til å tolke hva kvinner egentlig vil, men tror jeg for sikkerhets skyld må gjøre det.

Prøv å finne ut av hva slags forhold hun er ute etter (ikke nødvendigvis med deg, men generelt). Det kan jo hende at du greier å ro dette i land til å få en FB ? :)
Lenke til kommentar

Jeg prøvde virkelig å dumpe fruen min på alle mulige måter, helt til jeg ga opp :)

 

Neida, men seriøst, jeg var veldig sjalu og fant ut at hu sendte meldinger til en kompis som er veldig pen og sjamerende, dermed kutta jeg all kontakt og sletta nr, ignorerte henne osv, hun fortsatte og fikk prata med meg, da hun irriterte meg grenseløst, og forklarte at hun bare var venn osv..

 

Vi er jo sammen og har vært det litt nå, å har det helt konge sammen.

 

For ikke å ha dette innlegget som noe vanlig jeg bare slenger uti luften - denne var ment for Lars sitt innlegg.. :p

Lenke til kommentar
Er beste måte å fortelle en person en bare vil være venn med, å si det rett ut?

 

Jeg er dårlig til å tolke hva kvinner egentlig vil, men tror jeg for sikkerhets skyld må gjøre det.

Prøv å finne ut av hva slags forhold hun er ute etter (ikke nødvendigvis med deg, men generelt). Det kan jo hende at du greier å ro dette i land til å få en FB ? :)

 

FB?

Lenke til kommentar
Dessuten er hun blitt litt brukt grunnet hennes nymfomanitet(rett skrevet?) tidligere, så hadde aldri blitt noe slikt.
Nå hørtes du litt prippen ut vet du. :p

 

Hmm?...

 

Jeg tenker mer i retning at hvis vi to blir fuck buddies, og jeg sier nei ved en senere anledning, så kan det være hun føler seg misbrukt ...igjen.

 

Eller misforstod jeg deg?

Lenke til kommentar
Fuck Buddy

Hehe, fryktet dette.

 

Foretrekker å ha sex med de jeg liker, og ikke tilfeldige :thumbup:.

 

Dessuten er hun blitt litt brukt grunnet hennes nymfomanitet(rett skrevet?) tidligere, så hadde aldri blitt noe slikt.

Jeg tror ikke du helt fikk med deg "Buddy"-ordet i "Fuck Buddy". Man har et godt forhold til dama allikevel, og begge skal seff være med på at man er fuck buddies og ikke gå rundt og håpe på noe mer i all ettertid.
Lenke til kommentar

Mhf.. La oss si at en jente har sagt til deg at hun fort kan støte folk fra seg hvis hun føler at de kommer for nær henne, kanskje fordi av at hun er redd for å bli såret på grunn av tidligere erfaringer e.l. Hvordan bør man gå frem i en sånn situasjon og fortelle hva man føler? Tenker på å bygge opp et sterkt tillitsforhold først, men er litt redd for at det skal mistolkes og føre til at det aldri blir noe mer enn et vennskapsforhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...