Atald Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ja, det var det nok, men med tanken på hennes signatur, og det faktum at enkelte kan få ganske så sterke følelser fort, kan det l4r5 sier stemme. Beklager likevel om lise tok det for noe annet enn det var ment som. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det der var vel ufint ...? Hun har det i signaturen sin da! Uansett, når du sier ting som de er på et tidlig stadiet går alt bra Men, om du drar det for langt og vedkommende tror det kan bli noe har du driti deg ut. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg skulle spise pizza med en kompis i dag, og mens vi satt og koste oss med pizzaene våre, kom to til, en gutt jeg kjente og en jente jeg ikke kjente. Jenta var veldig søt, og jeg prøvde å gi henne mye oppmerksomhet. Etter at vi hadde spist, gikk alle til musikklinja på skolen vår, og jeg og hun gikk hjem til meg for å se film. Etter mye kosing og slikt, ble det klining. Det føltes bare så bra Godt jobba. Men å si at du er forelska er vel å ta litt hardt i? Med mindre du er blandt de menneskene her inne som har litt for mye følelser..... Deppa, forelska, deppa, forelska, deppa.. Er beste måte å fortelle en person en bare vil være venn med, å si det rett ut? Jeg er dårlig til å tolke hva kvinner egentlig vil, men tror jeg for sikkerhets skyld må gjøre det. Prøv å finne ut av hva slags forhold hun er ute etter (ikke nødvendigvis med deg, men generelt). Det kan jo hende at du greier å ro dette i land til å få en FB ? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 "Jeg liker deg SINNSYKT godt, Mathias, men bare som en venn." Verste ordene noensinne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Du får jævla tro, helt til den siste delen der! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Alle som har fått den der slengt i trynet hater den... dessverre var jeg nødt til å bruke den selv en gang. Var ikke noe gøy det heller. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg prøvde virkelig å dumpe fruen min på alle mulige måter, helt til jeg ga opp Neida, men seriøst, jeg var veldig sjalu og fant ut at hu sendte meldinger til en kompis som er veldig pen og sjamerende, dermed kutta jeg all kontakt og sletta nr, ignorerte henne osv, hun fortsatte og fikk prata med meg, da hun irriterte meg grenseløst, og forklarte at hun bare var venn osv.. Vi er jo sammen og har vært det litt nå, å har det helt konge sammen. For ikke å ha dette innlegget som noe vanlig jeg bare slenger uti luften - denne var ment for Lars sitt innlegg.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er så teit. Hvorfor er akkurat det der så ille? Faen jeg hadde vært glad om 90% av jentene bare kunne sagt det der istedet. Har aldri fått den slengt sånn direkte i trynet, har sikkert sagt det selv noen ganger. Det er en ærlig sak, og en ærlig sak må man respektere. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er beste måte å fortelle en person en bare vil være venn med, å si det rett ut? Jeg er dårlig til å tolke hva kvinner egentlig vil, men tror jeg for sikkerhets skyld må gjøre det. Prøv å finne ut av hva slags forhold hun er ute etter (ikke nødvendigvis med deg, men generelt). Det kan jo hende at du greier å ro dette i land til å få en FB ? FB? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Fuck Buddy Hehe, fryktet dette. Foretrekker å ha sex med de jeg liker, og ikke tilfeldige . Dessuten er hun blitt litt brukt grunnet hennes nymfomanitet(rett skrevet?) tidligere, så hadde aldri blitt noe slikt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Dessuten er hun blitt litt brukt grunnet hennes nymfomanitet(rett skrevet?) tidligere, så hadde aldri blitt noe slikt.Nå hørtes du litt prippen ut vet du. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Dessuten er hun blitt litt brukt grunnet hennes nymfomanitet(rett skrevet?) tidligere, så hadde aldri blitt noe slikt.Nå hørtes du litt prippen ut vet du. Hmm?... Jeg tenker mer i retning at hvis vi to blir fuck buddies, og jeg sier nei ved en senere anledning, så kan det være hun føler seg misbrukt ...igjen. Eller misforstod jeg deg? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Var vel jeg som misforstod deg. Trodde du mente at hun var blitt litt utbrukt fordi hun var nymfoman og hadde vært bortpå en del. red: utbrukt ikke ubrukt.. Endret 27. november 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Fuck Buddy Hehe, fryktet dette. Foretrekker å ha sex med de jeg liker, og ikke tilfeldige . Dessuten er hun blitt litt brukt grunnet hennes nymfomanitet(rett skrevet?) tidligere, så hadde aldri blitt noe slikt. Jeg tror ikke du helt fikk med deg "Buddy"-ordet i "Fuck Buddy". Man har et godt forhold til dama allikevel, og begge skal seff være med på at man er fuck buddies og ikke gå rundt og håpe på noe mer i all ettertid. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 ja, det kan jo gå bra.. helt til den ene finner seg en ny og man sitter der alene Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 ja, det kan jo gå bra.. helt til den ene finner seg en ny og man sitter der alene My point exactly. Har noe på gang med ei annen dame. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Mhf.. La oss si at en jente har sagt til deg at hun fort kan støte folk fra seg hvis hun føler at de kommer for nær henne, kanskje fordi av at hun er redd for å bli såret på grunn av tidligere erfaringer e.l. Hvordan bør man gå frem i en sånn situasjon og fortelle hva man føler? Tenker på å bygge opp et sterkt tillitsforhold først, men er litt redd for at det skal mistolkes og føre til at det aldri blir noe mer enn et vennskapsforhold. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg hadde sex igår. Gøy. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hadde ikke man nettopp en diskusjon rundt dette temaet og at dette ikke var tråden for å skryte om sexlivet sitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå