Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

[/size]

Den blir temmelig badass ja. Vant billetter, så må jo nesten dra. :tease:

Lucky you! Er dere mange eller? Prøvde å poste under konserter o.l her på forumet for å se om man kanskje kunne møttes i amster kvelden før eller noe sånt, men var dårlig med respons. Virket som om det var mest "metal" peeps på den tråden anyways. Uansett, the more the merrier, bare å send en pm om du vil treffes der. Reiser ned 3-9 april faktisk, eneste ferien min i år :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit det har blitt hans hobby, men det er virkelig grenser hvor mye tid den faktisk skal ta. Om han ikke hører på deg, har du prøvd å bare gi faen i han? Rett og slett totalignorere han. Reagerer han ikke da er han faktisk ikke noe å samle på. Det må ofte sterke ting til for at enkelte skal reagere.

@freidig

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Greit det har blitt hans hobby, men det er virkelig grenser hvor mye tid den faktisk skal ta. Om han ikke hører på deg, har du prøvd å bare gi faen i han? Rett og slett totalignorere han. Reagerer han ikke da er han faktisk ikke noe å samle på. Det må ofte sterke ting til for at enkelte skal reagere.

@freidig

Ja, jeg vet det. Men BadCat her lager et poeng at det er hans hobby og at jeg kommer aldri til å bli viktigere enn den.

Jeg har ikke snakket med han siden lørdag.. Så ja, jeg ignorerer han nå :roll: Han har ikke ringt, tekstet eller noe. Jeg er lei av å være den som tar kontakt. Er også lei av å bli behandlet som en dørmatte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Hvem gjør det, egentlig? Et patetisk spill framfor en jente…? Som endatil elsker (?) ham? Skjønner meg ikke på sånne folk.

Lenke til kommentar

Ja, jeg vet det. Men BadCat her lager et poeng at det er hans hobby og at jeg kommer aldri til å bli viktigere enn den.

Jeg har ikke snakket med han siden lørdag.. Så ja, jeg ignorerer han nå :roll: Han har ikke ringt, tekstet eller noe. Jeg er lei av å være den som tar kontakt. Er også lei av å bli behandlet som en dørmatte.

Vel, nå er det jo opp til enhver å bedømme en situasjon, og selv om han har en mening trenger ikke dette nødvendigvis å stemme. Hvis et spill uansett har blitt så viktig så er det jo et spørsmål om dette er verdt å legge mer tid i slik det står nå.

Jeg var i en litt lignende situasjon, men når jeg fikk et ultimatum slengt i trynet endret ting seg fort gitt. Jeg skjønte at jeg hadde vært en deuche, og en del gutter trenger å vite dette.

Lenke til kommentar

Da gjør du det riktige. Spør du meg bør du bare drite i han, rett og slett. Han har, dessverre, valgt gaming over deg.

Ja, jeg har forstått det. Men er fortsatt trist å tenke på fordi jeg er så utrolig glad i han. Så jeg vet også, at han har valgt gamingen. Dessverre.

Vel, nå er det jo opp til enhver å bedømme en situasjon, og selv om han har en mening trenger ikke dette nødvendigvis å stemme. Hvis et spill uansett har blitt så viktig så er det jo et spørsmål om dette er verdt å legge mer tid i slik det står nå.

Jeg var i en litt lignende situasjon, men når jeg fikk et ultimatum slengt i trynet endret ting seg fort gitt. Jeg skjønte at jeg hadde vært en deuche, og en del gutter trenger å vite dette.

Jeg sa ifra for 1 år siden og ga han et ultimatum ift dette. Da skjerpet han seg i et halvt år, men så økte gamingen mer og mer. Og nå nytter det ikke at jeg sier ifra :(

Da blir han veldig frustrert.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har forstått det. Men er fortsatt trist å tenke på fordi jeg er så utrolig glad i han. Så jeg vet også, at han har valgt gamingen. Dessverre.

Selvfølgelig er det trist. Det er alltid trist når folk velger andre ting enn det du ønsker, spesielt når det kommer til personer man liker utrolig godt og forhold.

Eventuelt, om du er lysten på å vente, så vil nok trolig den gaming-perioden gå over etterhvert. Om du er villig til å vente (så lenge). Det kan dog ta veldig lang tid.

Lenke til kommentar

Jeg sa ifra for 1 år siden og ga han et ultimatum ift dette. Da skjerpet han seg i et halvt år, men så økte gamingen mer og mer. Og nå nytter det ikke at jeg sier ifra :(

Da blir han veldig frustrert.

Da er det på tide å samle sakene å gjøre ultimatumet reelt. Ikke la han sitte på makten, når du allerede har vært klar og tydelig. Et ordentlig brudd vil også gjøre det her lettere, ettersom at du er den eneste som virkelig lider her virker det som. Kan tenke meg det også gnager bra etter så lang tid..

Edit: Du kan jo selvfølgelig også vente. Men det er litt håpløst etter så lang tid..

Endret av fiskerdigg
Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det trist. Det er alltid trist når folk velger andre ting enn det du ønsker, spesielt når det kommer til personer man liker utrolig godt og forhold.

Eventuelt, om du er lysten på å vente, så vil nok trolig den gaming-perioden gå over etterhvert. Om du er villig til å vente (så lenge). Det kan dog ta veldig lang tid.

Det har holdt på sånn helst siden SC2 kom ut. Nå kommer det vel en ny ting ift SC2 ut igjen, og da "mister" jeg han enda mer. Og hvor lenge skal jeg vente til? 1 år, 5 år, 10 år?

Lenke til kommentar

Det har holdt på sånn helst siden SC2 kom ut. Nå kommer det vel en ny ting ift SC2 ut igjen, og da "mister" jeg han enda mer. Og hvor lenge skal jeg vente til? 1 år, 5 år, 10 år?

Sant, og enda en expansion vil komme og. Tror rett og slett du må drite i han. Det der er ikke vits. Sorry to say.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da er det på tide å samle sakene å gjøre ultimatumet reelt. Ikke la han sitte på makten, når du allerede har vært klar og tydelig. Et ordentlig brudd vil også gjøre det her lettere, ettersom at du er den eneste som virkelig lider her virker det som. Kan tenke meg det gnager bra etter så lang tid ja..

Tusen takk for hjelpa, fiskerdigg.

Jeg skulle gjerne satt det ultimatumet ut i live med engang, men ettersom han er på jobb og skal rett hjem og spille og jeg har barnetrening i dag, så skal jeg ta det etter treningen.

Jeg må vel kanskje være klarere på at nå er det nok.

Sant, og enda en expansion vil komme og. Tror rett og slett du må drite i han. Det der er ikke vits. Sorry to say.

Du er ærlig med meg,og det trenger jeg i denne situasjonen. Det funker ikke å prate med venninnene mine om det her, siden de ikke har en kjæreste som spiller (eller som spiller lite ift min).

Lenke til kommentar

Tusen takk for hjelpa, fiskerdigg.

Jeg skulle gjerne satt det ultimatumet ut i live med engang, men ettersom han er på jobb og skal rett hjem og spille og jeg har barnetrening i dag, så skal jeg ta det etter treningen.

Jeg må vel kanskje være klarere på at nå er det nok.

Ikke noe problem :) Det viktige er at du er helt klar og tydelig i hva du mener, og hvordan du vil ha det sagt. Kall en spade for en spade, og forklar hvorfor det ødelegger.

Og ja, akkurat her er faktisk gutter verdt mer erfaring enn jenter er. Jenter forstår ikke helt den spilledilla greia, og da møter du lite forståelse kan jeg tenke meg.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Ikke noe problem :) Det viktige er at du er helt klar og tydelig i hva du mener, og hvordan du vil ha det sagt. Kall en spade for en spade, og forklar hvorfor det ødelegger.

Og ja, akkurat her er faktisk gutter verdt mer erfaring enn jenter er. Jenter forstår ikke helt den spilledilla greia, og da møter du lite forståelse kan jeg tenke meg.

Lykke til! :)

Ja, må bare si det som det er. Fordi jeg kan ikke ha det sånn lengre.

Og jenter forstår absolutt ikke denne spilledilla. De bare "det ekke så ille" eller "wow, spiller han så mye...?"

Når det ikke var det som var greia engang.. Fantastisk.

Og tusen takk. Jeg gruer meg, men det må gjøres.

Endret av Freidig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...