Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

KAN bli viktig?

Ja, du leste riktig. Dette er en mann i 20-årene. Hun kan bli viktig når hun "fortjener det (les: faktisk blir viktig og ikke bare mener at hun er det)" eller han passerer 30.

Er man gamer så er det essensen i livet. Det betyr ikke at andre aspekter ved livet ikke kan være viktg, men det blir ikke viktigere sånn uten videre.

En fordel å ha noe til felles med en kjæreste slik at man kan blir koblet sammen på et vis. Det trenger ikke å være at begge er gamere. Det går an å dele andre interesser eller holdinger. Hvis de ikke deler noe som gjør det interessant for ham å tilbringe tid med henne så er hun stort sett i veien med mas og stjeling av tid.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Ja, du leste riktig. Dette er en mann i 20-årene. Hun kan bli viktig når hun fortjener det eller han blir 30.

Er man gamer så er det essensen i livet. Det betyr ikke at andre aspekter ved livet ikke kan være viktg, men det blir ikke viktigere sånn uten videre.

En fordel å ha noe til felles med en kjæreste slik at man kan blir koblet sammen på et vis. Det trenger ikke å være at begge er gamere. Det går an å dele andre interesser eller holdinger. Hvis de ikke deler noe som gjør det interessant for ham å tilbringe tid med henne så er hun stort sett i veien med mas og stjeling av tid.

Vi drev med samme kampsport og han har 4. DAN der, men han sluttet fordi gamingen var viktig. Så vi hadde absolutt noe som knyttet oss sammen. Så vi hadde den fordelen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hun har jo vist interesse i spillinga hans, så da burde vel kanskje han vise litt interesse til hun også, eller går det bare en vei siden "lidenskapen er så stor"?

Virker ikke ut som du leser hva hun skriver, og ja, nå er du på bærtur.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nå har jeg vært flink jente og gjort meg opptatt alle kvelder minus onsdag.. Håper det hjelper. :)

Hmmm, hvor finner man kjekke gutter som kan stjele oppmerksomheten min? :p

Treningsstudio :) ?

I helgen har du jo alltid en bytur, vist du bor i nærheten av en plass med så noenlunde uteliv.

Lenke til kommentar

Problemet er at spillingen hans er mye viktigere enn hun greier å innse.

Jeg var i lengre tid sammen med ei som ikke respekterte at spillingen var "viktigere" enn henne, så nei jeg er ikke nødvendigvis på bærtur.

De har sannsynligvis sklidd fra hverandre og med mindre hun kan tenke seg å være ensom i forholdet i flere år til det potensielt "går over" så bør hun avslutte forholdet. Hun kan prøve et ultimatum først dersom hun er veldig glad i fyren.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ja, er viktig å aktivisere seg, på kort og lang sikt.

Det å ha noe å glede seg til kan og hjelpe en del, jeg bestilte selv ganskje kjapt guttetur til Magaluf etter at det ble slutt med eksen i fjor.

Lenke til kommentar

Ja, er viktig å aktivisere seg, på kort og lang sikt.

Det å ha noe å glede seg til kan og hjelpe en del, jeg bestilte selv ganskje kjapt guttetur til Magaluf etter at det ble slutt med eksen i fjor.

Ja, får prøve på ett eller annet på lang sikt også! :) Hmm, må bare finne ut av hva. Sydentur er også bestilt på vårparten, så det blir bra :) :) Wihuu, jeg har jo ting å glede meg til jo :)

Lenke til kommentar

Ja, får prøve på ett eller annet på lang sikt også! :) Hmm, må bare finne ut av hva. Sydentur er også bestilt på vårparten, så det blir bra :) :) Wihuu, jeg har jo ting å glede meg til jo :)

Utifra resten av tråden her gjør du det bra hvertfall, så kudos til deg :) Jeg har dratt til amsterdam etter diverse forhold som standard, og nå er det blitt en årlig tur med venner, så det kan jo komme gode ting ut av et avsluttet forhold og :)

Og det suger å være keen på noen du møter hver eneste dag, uten at man kan gjøre noe som helst med det. I tillegg har jeg mer lyst fordi jeg ikke kan, og det gjør det jo bare mye verre. BLÆH.

Men, amsterdam i april. A state of trance blir heftig, kanskje få tankene over på annet :)

Endret av fiskerdigg
Lenke til kommentar

Utifra resten av tråden her gjør du det bra hvertfall, så kudos til deg :) Jeg har dratt til amsterdam etter diverse forhold som standard, og nå er det blitt en årlig tur med venner, så det kan jo komme gode ting ut av et avsluttet forhold og :)

Og det suger å være keen på noen du møter hver eneste dag, uten at man kan gjøre noe som helst med det. Kjenner at jeg er litt for keen også, noe som bare gjør det hele så jævlig mye verre. BLÆH.

Men, amsterdam i april. A state of trance blir heftig :)

Tja, jo.. Det letteste er å gjøre det bra på utsiden... På innsiden derimot.... "Hvordan skal man noen gang klare å stole nok på noen igjen slik at de kan slippes helt inn"- tanker herjer for å si det slik :p

Lenke til kommentar

Da sees vi på ASOT :)

Hellyuuuh! 138 scenen blir episk :D

Tja, jo.. Det letteste er å gjøre det bra på utsiden... På innsiden derimot.... "Hvordan skal man noen gang klare å stole nok på noen igjen slik at de kan slippes helt inn"- tanker herjer for å si det slik :p

Joda, men så lenge man står opp hver dag og tar på seg "reality pants" og aksepterer ting for hvordan de er, så blir det alltid bedre.

Og joda, men sånne tanker vil alltid oppstå, det er bare opptil enhver hvordan man takler det. Og da blir reality pants fort aktuelt igjen, for så lenge man er innstilt på å bli en del av hverdagen igjen så vil sånt forsvinne sakte men sikkert. Og no offence, men tror du ville tjent på å ikke tenke såpass melodramatisk :p

Lenke til kommentar

BadCat, du leser heeelt klart ikke det jeg skriver.. Så dette gidder jeg ikke diskuterer lengre. Vi har to helt forskjellige oppfatninger - og det respekterer jeg.

Men flere av argumentene dine er bunnløse, men som sagt: dette har vel blitt han sin hobby.

Jeg kommer derimot ikke til å være der til denne fasen "går over".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...