Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Mennesker har behov for mestring. Dersom han får mestring gjennom SC2 er det kanskje viktigere for ham enn du greier å innse. Jeg har selv hatt en kjæreste som lå i senga og kjefta fordi jeg ikke ville legge meg tidlig for å lese bøker osv. Jeg hadde behov for å ha litt alenetid foran PC-en for å ha voice-com og spille FPS-multiplayer med venner som jeg hadde 5-10 år før jeg traff henne og har vært på nokså mange LAN-parties med. Det finnes selvfølgelig en balanse, men ikke krev at andre ikke skal ha et liv før og utenom deg. Unnskyld meg, men leser du hva jeg skriver her? Jeg har ikke et problem med at han spiller! Men problemet er når spillingen hele tiden skal gå foran meg. Det er slitsomt. Jeg har faktisk et behov får å få snakket med han eller gjort noe med han. Jeg spiller selv, så jeg krever IKKE at han skal legge ting vekk for meg. Det jeg derimot krever er at han kan legge vekk spillet søndagskveld i 1 eller 2 timer for å finne på noe med meg. Når han har vært opptatt hele uka med gutta - så kan vel jeg få litt tid og? Eller skal ha få lov til å spille hele tiden når jeg sitter alene? Jeg har aldri kjeftet på han pga det heller. Jeg har prøvd å snakke med han om det, men han viker unna meg. Han vil ikke innse at han prioriterer bort meg gang på gang. Ifjor sommer når han hadde gamingmåned med guttene, så tok det meg 2 uker å få kontakt med han. Det er ikke OK for meg. Du har sikkert helt andre kriterer enn meg. Men jeg trenger ikke å være første prioritet, men jeg vil i hvert fall bli prioritert innimellom. Det kunne vært fint. 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Vet ikke med deg, men jeg mener at forholdet kanskje bør revurderes når gutten i ett par på under 20 tydeligvis priroterterer spilling fremfor sex/annen kontakt med dama. I alle fall om dama ikke synes det er ok. Hva er det for henne å bygge et samvær på? Dersom man ikke takler slikt er det noe man sjekker ut før man innleder et forhold. Hva med damer som sjekker Facebook hver fremte minutt mes man har sex eller gjør noe annet sammen? Endret 27. januar 2013 av BadCat Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Dersom man ikke takler slikt er det noe man sjekker ut før man innleder et forhold. Hva med damer som sjekker Facebook hver fremte minutt mes man har sex eller gjør noe annet sammen? Jeg visste jo at han spilte. Men han spilte ikke så mye når vi først innledet dette forholdet. DERFOR er dette blitt et problem. Fordi spillingen har overtatt hele livet hans og tildels mitt. Jeg sjekker ikke facebook når jeg har sex og det gjør jeg heller ikke hvis vi finner på noe sammen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Dersom man ikke takler slikt er det noe man sjekker ut før man innleder et forhold. Hva med damer som sjekker Facebook hver fremte minutt mes man har sex eller gjør noe annet sammen? Ja, hva med de damene? Leste du innlegget mitt under det du svarte på? Det gjelder selvsagt begge veier. Og for den andre delen av innlegget ditt: Man kan kanskje forvente at når man går over fra å være singel til å bli et par, så vil man prioritere bort noe av tiden sin slik man brukte den før til å bruke den sammen med sin kjæreste? Man innleder vel forhold fordi man ønsker å være sammen med den andre parten? Har jeg misforstått noe her? Mener du virkelig at det er ok at den ene parten i forholdet alltid gjør det h*n vil, uten å ta hensyn til den andre parten i det hele tatt? 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Hva med damer som sjekker Facebook hver fremte minutt mes man har sex Wtf, sjekke facebook mens man har sex? Finn deg ei annen dame eller yt mer i senga. Høres ut som hun kjedet seg noe enormt. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Unnskyld meg, men leser du hva jeg skriver her? Jeg har ikke et problem med at han spiller! Men problemet er når spillingen hele tiden skal gå foran meg. Det er slitsomt. Jeg har faktisk et behov får å få snakket med han eller gjort noe med han. Jeg spiller selv, så jeg krever IKKE at han skal legge ting vekk for meg. Det jeg derimot krever er at han kan legge vekk spillet søndagskveld i 1 eller 2 timer for å finne på noe med meg. Når han har vært opptatt hele uka med gutta - så kan vel jeg få litt tid og? Eller skal ha få lov til å spille hele tiden når jeg sitter alene? Jeg har aldri kjeftet på han pga det heller. Jeg har prøvd å snakke med han om det, men han viker unna meg. Han vil ikke innse at han prioriterer bort meg gang på gang. Ifjor sommer når han hadde gamingmåned med guttene, så tok det meg 2 uker å få kontakt med han. Det er ikke OK for meg. Du har sikkert helt andre kriterer enn meg. Men jeg trenger ikke å være første prioritet, men jeg vil i hvert fall bli prioritert innimellom. Det kunne vært fint. Hvorfor er du så viktig?`Har du ingren egne interesser eller venner? De fleste hardcore gamere har et par timer ledig hver kveld og fri hele fredag, lørdag og søndag for- og ettermiddag i tillegg til tid til måltider osv. Følgende er et esempel og du kan selv overføre det til et annet scenario. du en slik dame som ser serier på TV og forventer at kjæresten skal sitte i armene dine og ikke bare se men engasjere seg i hver bidige serie du liker enten han er interessert eller ikke? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg bare digger hvordan du drar ut egenskaper ved en eller annen stor slem dame du har inne i hodet ditt og pålegger dem Freidig, og bruker dem som argumenter i en diskusjon rundt hennes spesifikke forhold. 4 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg er så dårlig til å plukke opp signaler at det er latterlig. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Hvorfor er du så viktig?`Har du ingren egne interesser eller venner? De fleste hardcore gamere har et par timer ledig hver kveld og fri hele fredag, lørdag og søndag for- og ettermiddag i tillegg til tid til måltider osv. Følgende er et esempel og du kan selv overføre det til et annet scenario. du en slik dame som ser serier på TV og forventer at kjæresten skal sitte i armene dine og ikke bare se men engasjere seg i hver bidige serie du liker enten han er interessert eller ikke? Hvorfor jeg er viktig. Godt spørsmål. Fordi jeg skal være kjæresten hans, jeg vil tro det er derfor. Når jeg sier at han ikke har tid til meg da mener jeg at han ikke har tid til meg. Jeg er på skolen fra 9(10) - 14 hver dag. Jobber 3 dager i uka fra 16.00 - 21.00. Og jeg trener kampsport ved siden av dette minst 3 dager i uka. Dette er som oftest på mandager, fredager og lørdager. SÅ vær så snill, jeg dyrker mine egne interesser. Jeg bruker tid på venninner. Jeg bruker masse tid utenom han. Jeg har et liv utenom han. MEN han har ikke et liv utenom denne spillingen. Men det er vel greit det? Fordi han har funnet ut at det er han sin hobby. Han kommer rett hjem fra jobb og setter seg til å spille hele dagen. JEG er faktisk interessert i SC2, men jeg syntes det er vanskelig å forstå. Jeg forstår de forskjellige rasene, levlene og turneringene. Jeg har brukt flere timer med han for å gjøre han blid og slik at jeg virker interessert. Jeg er ikke utlært, og jeg har gitt opp det prosjektet fordi det ble ikke satt pris på. Når kjæresten din ikke vil ha sex med deg fordi han er opptatt med å spille, da går det for langt. Når han heller vil spille enn å dra i min bestevenninne sitt bryllup da har det også gått for langt. Du kan si hva du vil, men jeg er ikke en krevende kjerring som sier at han skal fulge meg rundt som en liten valp. Men litt oppmerksomhet fra han, det fortjener jeg! 6 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Naivt av deg å tro at du er viktigere enn hans interesser dersom han levde og åndet for dette før han traff deg. Du kan bli viktig, men du tar det som en selvfølge at du er viktig. Endret 27. januar 2013 av BadCat Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Det gjorde han altså ikke. Les det jeg skriver. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Relevant. Et kjærlighetsforhold er noe man begge inngår. Man må ofre litt på begge sider. Man får mindre tid til det man liker, men man får mer tid med den man er glad i. Det samme er det med når du begynner å jobbe. Plutselig får du ikke gjort det du "lever og ånder for" 16 timer dagen. Har man ikke tid til en kjæreste, hvorfor skaffe seg en da? Inngår du i et forhold, så inngår du i en "avtale". * That said. Om man blir avhengig, så har man et personlig problem. Den eneste som kan løse dette, er personen selv. Så da gjenstår valget for jenta om å enten vente løpet ut, eller å finne seg noen som ikke har de problemene. Endret 27. januar 2013 av Slimda 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Beklager hvis du syntes jeg er forferdelig dum. Skal droppe denne saken nå. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Beklager hvis du syntes jeg er forferdelig dum. Skal droppe denne saken nå. Den var ikke rettet mot deg, men mot BadCat. Synes ikke du er forferdelig dum Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Gå og legg deg BadCat. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Den var ikke rettet mot deg, men mot BadCat. Synes ikke du er forferdelig dum Jeg trodde den var siktet mot meg. Beklager Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg trodde den var siktet mot meg. Beklager Ingenting å beklage seg for. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Ingenting å beklage seg for. Tihi Takk! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Haha, BadCat. Her er du faktisk virkelig på tur. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå