Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Eg er ikkje skapt for å leve i eit samfunn der alle menn tener greit, og kvinner er økonomisk uavhengige og kan velje partner alt etter kven dei likar å vere saman med. Feminismen er ei katastrofe for meg. Viss eg berre hadde vore fødd 50 år tidlegare, hadde eg levd eit mykje betre liv. Dei sterke sidene mine er initiativ, intelligens og innsatsvilje. Eg kunne ha klart å tene pengar som andre ikkje hadde klart å tene, og på den måten kunne eg òg ha klart å finne ei kvinne som ville leve saman med meg. Men i dag er spelereglane annleis enn dei alltid har vore tidlegare, og no vert eg lett utkonkurrert av dei fleste andre menn. Eg er verken morosam, sjølvsikker eller aggressiv. Det vil vere undergangen min.

Ja, det hjelper jo veldig. Skyld på alle andre enn deg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det hjelper jo veldig. Skyld på alle andre enn deg selv.

Eg hadde venta å sjå minst eitt slikt innlegg. Du les det eg skriv som om eg skyv frå meg skuld. Det gjer eg ikkje. Det eg gjer, er å skrike ut mot noko som eg ynskjer var annleis. Eg skulle også helst ynskje at eg var ein gud, heller enn eit menneske. Det gjer nok alle dei andre på dette forumet også. Det å seie det, tydar ikkje naudsynlegvis at eg skriv frå meg ansvaret for manglane mine.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Eg er ikkje skapt for å leve i eit samfunn der alle menn tener greit, og kvinner er økonomisk uavhengige og kan velje partner alt etter kven dei likar å vere saman med. Feminismen er ei katastrofe for meg. Viss eg berre hadde vore fødd 50 år tidlegare, hadde eg levd eit mykje betre liv. Dei sterke sidene mine er initiativ, intelligens og innsatsvilje. Eg kunne ha klart å tene pengar som andre ikkje hadde klart å tene, og på den måten kunne eg òg ha klart å finne ei kvinne som ville leve saman med meg. Men i dag er spelereglane annleis enn dei alltid har vore tidlegare, og no vert eg lett utkonkurrert av dei fleste andre menn. Eg er verken morosam, sjølvsikker eller aggressiv. Det vil vere undergangen min.

Vel, kvinner er like forskjellige som menn, ergo betyr det at ingen kvinner er like. Og jeg vil heller ha en slik mann som du er framfor en som er selvsikker og aggressiv.

Lenke til kommentar

Nei, jeg tror jeg ordentlig har gitt opp. Jeg er så dritt lei av å bli satt bak all denne spillingen hele tiden. Og kompiser. Og jeg godtar det, fordi jeg vet at jeg finner ikke noe bedre. Jeg syntes det er helt greit å bli avvist gang på gang, fordi han er opptatt med spilling eller noe annet. Jeg har surret bort 3 år av livet mitt på denne karen, og han avviser meg. Jeg kjenner at jeg vet at jeg har ikke peiling på kjærlighet lengre.

Jeg har blitt døv på venstre øret, men det mobber han meg bare for.

Når vet man at det er på tide å gå?
Håper alt løser seg tilslutt, men jeg er ganske sikker på at det gjør det ikke.

Edit: skrevet feil øre som er døv

Endret av Freidig
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Gutter er ikke flinke til å se problemer, så med mindre du snakker med han tror han nok at du er lykkelig.

Så mao. snakk med han, skjerper han seg ikke da, vel da er det ikke noe å ha på.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

^ Det er det jeg vet jeg burde gjøre. Men det er så mye vanskeligere enn jeg hadde trodd. Jeg vil ikke lure han heller. Men når jeg stiller opp når han sender meg melding på jobb "jeg er kåt, gleder meg til du kommer hjem" og jeg faktisk er heeeelt klar.. Neida, da er SC2 mye viktigere.. :nei:

Jeg er bare redd at jeg ikke kommer til å få noe bedre. Men må vel unngå å tenke slik.. :hm:

Lenke til kommentar

Du trenger ikke en kvinne for å være lykkelig. Når du er lykkelig med eget liv bør det ikke være vanskelig å tiltrekke en kvinne. En kvinne er ikke en løsning på et misserabelt liv. En kvinne er en bonus når andre aspekter av livet er på plass.

Lenke til kommentar

Nei, jeg tror jeg ordentlig har gitt opp. Jeg er så dritt lei av å bli satt bak all denne spillingen hele tiden. Og kompiser. Og jeg godtar det, fordi jeg vet at jeg finner ikke noe bedre. Jeg syntes det er helt greit å bli avvist gang på gang, fordi han er opptatt med spilling eller noe annet. Jeg har surret bort 3 år av livet mitt på denne karen, og han avviser meg. Jeg kjenner at jeg vet at jeg har ikke peiling på kjærlighet lengre.

Jeg har blitt døv på høyre øret, men det mobber han meg bare for.

Når vet man at det er på tide å gå?

Håper alt løser seg tilslutt, men jeg er ganske sikker på at det gjør det ikke.

Med forbehold om at det er komputer og/eller videospill du snakker om. Respekter at spill er kultur og betyr mye for enkelte. Folk på 20-50 år kan ha spilt jevnlig i 10-40 år.. Forventer du at han bare skal legge bort alt som betyr noe for ham selv om du er kommet inn i livet hans?

Lenke til kommentar

Med forbehold om at det er komputer og/eller videospill du snakker om. Respekter at spill er kultur og betyr mye for enkelte. Folk på 20-50 år kan ha spilt jevnlig i 10-40 år.. Forventer du at han bare skal legge bort alt som betyr noe for ham selv om du er kommet inn i livet hans?

Vet ikke med deg, men jeg mener at forholdet kanskje bør revurderes når gutten i ett par på under 20 tydeligvis priroterterer spilling fremfor sex/annen kontakt med dama. I alle fall om dama ikke synes det er ok. Hva er det for henne å bygge et samvær på?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, men det jeg forventer er at han faktisk kan ha litt tid til meg innimellom. Vi er i et forhold, der vi skal gjøre ting sammen og ta avgjørelser sammen. Han vil ikke dra på tur med meg til sommeren fordi han vil heller se på en turnering som går når det passer for oss begge.

Jeg sa at jeg kunne søke om mer fri - evt bytte uker. MEN han vil ikke, fordi det er turneringer og spilling hele sommeren.

Han vil rett og slett ikke være med meg. Han vil ikke dra på vennebesøk, dra på kino eller besøke han sin familie sammen. Fordi det spillet er viktigere. Når et spill går så mye utover livet til meg og han da vet jeg ikke lengre.

Når spillet er viktigere enn meg i alle anledninger, da er det noe som er feil.

Så JA, jeg er kanskje en kravstor bitch.

Vet ikke med deg, men jeg mener at forholdet kanskje bør revurderes når gutten i ett par på under 20 tydeligvis priroterterer spilling fremfor sex/annen kontakt med dama. I alle fall om dama ikke synes det er ok. Hva er det for henne å bygge et samvær på?

Han er 25.

Lenke til kommentar

Han er 25.

Bare gjetta på at du var under 20 og han var i nærheten jeg. :p Dere er fortsatt såpass unge at argumentet mitt står. Om en så tidlig i et forhold tydeligvis har så forskjellige prioriteringer at den ene parten mener h*n ikke får de ut av forholdet h*n ønsker av et forhold, så bør den parten revurdere hele greia. Eventuelt så bør den andre parten revurdere å endre seg om han vil beholde forholdet.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Spill er en hobby. Om fyren velger hobbyen fremfor dama hele tiden, er det et problem.

• Liker 1
Lenke til kommentar

^ Det er det jeg vet jeg burde gjøre. Men det er så mye vanskeligere enn jeg hadde trodd. Jeg vil ikke lure han heller. Men når jeg stiller opp når han sender meg melding på jobb "jeg er kåt, gleder meg til du kommer hjem" og jeg faktisk er heeeelt klar.. Neida, da er SC2 mye viktigere.. :nei:

Jeg er bare redd at jeg ikke kommer til å få noe bedre. Men må vel unngå å tenke slik.. :hm:

Mennesker har behov for mestring. Dersom han får mestring gjennom SC2 er det kanskje viktigere for ham enn du greier å innse.

Jeg har selv hatt en kjæreste som lå i senga og kjefta fordi jeg ikke ville legge meg tidlig for å lese bøker osv. Jeg hadde behov for å ha litt alenetid foran PC-en for å ha voice-com og spille FPS-multiplayer med venner som jeg hadde 5-10 år før jeg traff henne og har vært på nokså mange LAN-parties med. Det finnes selvfølgelig en balanse, men ikke krev at andre ikke skal ha et liv før og utenom deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...